стрелката за температурата влезна в червеното,помогнете
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
стрелката за температурата влезна в червеното,помогнете
загря ми двигатела,май перката не се беше включила
аз през цялото време я наблюдавах обаче изведнъж отиде в червеното,моля Ви се кажете дали не се е преебало нещо 


здр
най вероятно е водна помпа,60лв е рувил не са ло6и,брат ми сложи такава и е доволен,ама не си праи та6ак ходи на сервиз 6тото 6е изгърми6 с главата!!!
Трудно ми е да споря с гола блондинка
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Нищо и няма! Да не караш така ей! Виж от какво е загряла, опраи проблема, виж дали не ти меша масло с антифриз и обратното и дали не надува маркучите и газ!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: здр
vybz написа:най вероятно е водна помпа,60лв е рувил не са ло6и,брат ми сложи такава и е доволен,ама не си праи та6ак ходи на сервиз 6тото 6е изгърми6 с главата!!!
Най вероятно е помпата. Ако е оригинална те са със едни бакелитови (пласмасови) турбинки които стареят и като се разпарцалосат няма грам теч навън а просто престават да въртят водата.
така че ако е това провери внимателно за останали парчета и новата помпа - задължитено с метална турбинка
Успех
ама ако е водната помпа ,няма ли да има теч от някаде.....значи цялата работа беше,че я ръчках в едно задръстване, и целия х** е 4е не оправих пластмасата която е над перката ,малко закачаше в нея ,бях сменял тампоните на двигатела и нещо не я бях наместил,дали заради него е станали нещо,зна4и стрелката за температурата беше минала средата и изведнъж отиде в 4ервеното,и веднага спрях 

vladuicho написа:ама ако е водната помпа ,няма ли да има теч от някаде.....
Това ти казвам че теч няма - просто турбинката се откъсва от вала на водната помпа и престава да се върти.
Иначе лагер, гарнитура, фибъче всичко си е ОК и теч няма грам ама и охлаждане няма защото няма кое да завърти водата през радиатора....
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
tsb_bg написа:vladuicho написа:ама ако е водната помпа ,няма ли да има теч от някаде.....
Това ти казвам че теч няма - просто турбинката се откъсва от вала на водната помпа и престава да се върти.
Иначе лагер, гарнитура, фибъче всичко си е ОК и теч няма грам ама и охлаждане няма защото няма кое да завърти водата през радиатора....
Колега, понеже гледам, че ги разбираш нещата и се чудя да не би аз да съм в грешка, но на М43 помпата не беше ли с метална турбина по принцип? Гледам, че колегата е писал, че кара '96-та 318i...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Не знам а и той и който и да е от нас едва ли може да е е сигурен дали неговата водна помпа е оригинална или е сменяна и колко пъти и с кава?
Това разбира се е мое мнение но както казва колегата че няма теч, случило се е изведнъж, т.е колата не е греела продължително време и сега да е стигнала до червеното ми се струва най-вероятно да е това - просто няма теч но няма и циркулация на водата в системата (вала се върти, лагера и фибърчето са ОК само дето все едно да се мъчиш да ядеш супа с китайски пръчици ...)
Смятам, че дори при заседнал в затворено положение клапан на термостата при нормална циркулация на водата пак малко от малко ще охлажда (или поне няма да тегли към червеното) - все пак не са тези жеги като преди месец а и колегата казва че перката не се е включила (радиатора трябва да е бил студен).
Това не пречи да се види и за термостат и за запушен радиатор но това според мен не се проявява изведнъж а постепенно.
А за притесненията че може да е от кожуха зад радиатора - от това не може да стане нищо освен да остърже перката по ръбовете
Ще се радвам да видя и други мнения защото загряването не е "екзотичен" случай а рано или късно се появява при всвки
Това разбира се е мое мнение но както казва колегата че няма теч, случило се е изведнъж, т.е колата не е греела продължително време и сега да е стигнала до червеното ми се струва най-вероятно да е това - просто няма теч но няма и циркулация на водата в системата (вала се върти, лагера и фибърчето са ОК само дето все едно да се мъчиш да ядеш супа с китайски пръчици ...)
Смятам, че дори при заседнал в затворено положение клапан на термостата при нормална циркулация на водата пак малко от малко ще охлажда (или поне няма да тегли към червеното) - все пак не са тези жеги като преди месец а и колегата казва че перката не се е включила (радиатора трябва да е бил студен).
Това не пречи да се види и за термостат и за запушен радиатор но това според мен не се проявява изведнъж а постепенно.
А за притесненията че може да е от кожуха зад радиатора - от това не може да стане нищо освен да остърже перката по ръбовете
Ще се радвам да видя и други мнения защото загряването не е "екзотичен" случай а рано или късно се появява при всвки
За втори път ми поста ми излиза 2 пъти
Съжалявам за което

Съжалявам за което

Последна промяна tsb_bg на 23 Сеп 2007, 22:31, променена общо 1 път
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми на студен мотор отвий капачката на разширителното и виж като я изфорсираш дали има някво раздвижване...

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Има един много тънък момент с водната помпа.А именно,че в началото
турбинката превърта само на високи обороти.Колата прегрява само при
постоянни скорости над 90 км/ч.А на градско може въобще да не мръдне
стрелката.В последствие турбинката почва да се чупи и не върти въобще,
съответно загрява и на празен ход.
Ако веднъж колата е прегряла,пак ще прегрее.Нова помпа и термостат
е моят съвет.120 лв щв спестят ремонт за 1000 лв.
турбинката превърта само на високи обороти.Колата прегрява само при
постоянни скорости над 90 км/ч.А на градско може въобще да не мръдне
стрелката.В последствие турбинката почва да се чупи и не върти въобще,
съответно загрява и на празен ход.
Ако веднъж колата е прегряла,пак ще прегрее.Нова помпа и термостат
е моят съвет.120 лв щв спестят ремонт за 1000 лв.
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани