Дроселова клапа на М-40.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ми тук с потенциометрите не мога да помогна. Мислех че е с механично ключе. Крачетата са 3 значи средното е общо а средно и ляво(примерно) дава- затворено положение а средно и дясно дава -пълно натоварване. Не знам как можеш да го излъжеш но с мостче май няма да стане. Другото което се сещам е да свалиш ключето от дросела да си виси на кабела и тогава да пробваш да настроиш,и след като настроиш да го сложиш но по-добре е на стенд да се настрои цялата работаSe7ven написа: Само едно малко не ми е ясно, на въпросното ключе има три крачета и не е ключе при мен, а е потенциометър и само си променя стойностите така, че ако ги дам на късо ще му е непознато на компа това. И моя дебитомер няма за настройване нито болче нито нищо и долколкото знам не се настройва тоя вид.
Снощи прикворих максимално дросела, колкото да не закача когато се натисне педала и ми се струва, че се поизравни празния ход.
п.с. болта ми е въртян от газаджий преди това и за това сега се мъча да е оправя на бензин да работи добре!
lowdriver написа:Все пак има клапан, чрез който се регулира количеството постъпващ въздух в двигателя
при режимите на празен и принудителен празен ход.
Така че положението на дроселовата клапа при тези режими е напълно затворено.
Не съм убеден.
Тоя клапан от къде пуска въздуха ако е дросела е затворен напълно? А и тогава за каво се регулира тя пружината си го връща и без това до край.
Не че съм сигурен ама като се замисля



- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Сега като вече е почети нацяло затворена по-добре работи и пали сутрин. Но още не ми харесва как работи. От аспуха още духа здраво и боботи. Искам като работи да не излиза почети нищо, да мърка!!!
Незнам дали може да се постигне това на М-40-сито ама ще го мъча. И лоста на скоростите леко потреперва!!!
Незнам дали може да се постигне това на М-40-сито ама ще го мъча. И лоста на скоростите леко потреперва!!!
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Ми що то не ми се дават една торба пари в Камор или Блейз да ми мерят и стойностите на датчиците. А иначе за нормална диагностика с четене на грешки минах и няма грешки. Аз съм си измерил стойностите на датчиците с мултицет на които можах. И до момента съм на хардуера, остана да махна плочката от газовото ама едва ли ще има кои знае ква разлика без нея. Значи на около 1100 об/мин. двигателя заработва почети без да духа от аспуха. И като паднат оборотите на 700 об/мин. някъде започва да праи пуф-пуф от аспуха.
За разход всичко си е добре 10-11 л. в София, по-полечка каране.
Аспуха е чист не е черен. Даже ми се струва, че работи на бедна смес ама май няма корекция на мотроника. Ламбдата работи според четеца на грешки. Дюзите са сменени! Всичко основно е сменено аз не жаля за колата консумативи и други работи(кабели, дистрибутор, палец, бобина, свещи, маркучи за бензина, б. филтър, въздушен и др.). Компресията е :
1ц.- 10.0
2ц.- 9.5
3ц.- 11.0
4ц.- 10.5
За разход всичко си е добре 10-11 л. в София, по-полечка каране.
Аспуха е чист не е черен. Даже ми се струва, че работи на бедна смес ама май няма корекция на мотроника. Ламбдата работи според четеца на грешки. Дюзите са сменени! Всичко основно е сменено аз не жаля за колата консумативи и други работи(кабели, дистрибутор, палец, бобина, свещи, маркучи за бензина, б. филтър, въздушен и др.). Компресията е :
1ц.- 10.0
2ц.- 9.5
3ц.- 11.0
4ц.- 10.5
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Според книгите от 760-840 об./мин. е нормално и те са там някъде. За сега ми се струва, че компа дава по-малко гориво умишлено. Филтъра е сменян два пъти точно заради това. Помпата е добре мерена е. Незнам за дебитомера дали на трябва да се барне малко ама като го гледам няма от къде, не е като на М-20 примерно.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани