Колата ми често мирише на суров бензин,от какво може да е?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.09.2007

Колата ми често мирише на суров бензин,от какво може да е?

Мнение от divus » 15 Сеп 2007, 2:04

Колата ми често мирише на суров бензин,от какво може да е?
divus

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 15 Сеп 2007, 2:07

Как така на суров бензин ?
Забелязвал съм само отначало като не е палена от 2-3 дни и като запаля понамирисва малко, ако отворя вратата, но изчезва почти веднага. Ама не е пак на суров бензин ми на поизгорял ;)

Виж щеката на маслото да не мирише на бензин, че е опасно.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.09.2007

разбера от каде

Мнение от divus » 15 Сеп 2007, 2:16

ами на моменти мирише като че ли изпуска от някаде,но не мога да разбера от каде на прав поглед всичко е нормално,обаче ако пусна вентилатора и се осеща,но пак казвам не винаги
divus

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1089
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
Кара: не кара пил-ама пий карал

Мнение от ///milko way » 15 Сеп 2007, 9:21

тук ми мирише на 160
ако наистина мирише на суров и не вземеш мерки---края е един-и не е хепи енд ;)
Изображение
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 15 Сеп 2007, 9:30

Стари и напукани маркучи на горивопровода според мен. Сменят се отпред при мотора и отзад от помпата на резервоара до филтъра и медния горивопровод.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 15 Сеп 2007, 10:45

най-натовареното парче маркуч е 3 см и е на нагнетателната линия под колекторите... като запалиш сутрин, гасиш след 2мин и понеже не е нагрял двигателя още, ще видиш и бензина да се лее по задната част на двигателя... наскоро го сменях за втори път на пътя, в Батак, добре че имаше маркучи там

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Сеп 2007, 11:05

Владо написа:най-натовареното парче маркуч е 3 см и е на нагнетателната линия под колекторите... като запалиш сутрин, гасиш след 2мин и понеже не е нагрял двигателя още, ще видиш и бензина да се лее по задната част на двигателя... наскоро го сменях за втори път на пътя, в Батак, добре че имаше маркучи там


Тези дни свалях стартер и понеже си е тесничко там наложи се да понатисна въпросните връзки(маркучета с оплетка) свързващи тръбите под купето и тези под колекторите. Та единият маркуч само го допрях (откъм горната връзка) и направо си потече "златото", с годините под скобите маркучето се е вталило и скобата е станала за дозатягане, ... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 30.06.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: M52B28

Мнение от sappa » 15 Сеп 2007, 14:01

и при мен е подобен случая, но миризмата се усеща веднага след като загасиш двигателя, усеща се 2-3 мин след което не мирише на бензин. и при мен миризмата е на пресен бензин :help: как мислите маркучите ли са проблема :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Сеп 2007, 14:14

sappa написа:и при мен е подобен случая, но миризмата се усеща веднага след като загасиш двигателя, усеща се 2-3 мин след което не мирише на бензин. и при мен миризмата е на пресен бензин :help: как мислите маркучите ли са проблема :?:


Отваряй и гледай ,да не стане белята !
След като се изгаси двигателя , системата остава пълна с гориво и е вероятно да ти изпуска докато налягането спадне или пък изтече всичко(2,3...5 минути)... :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 20 Сеп 2007, 15:06

Колеги погледнете и маркучите от резервоара...имаше такава тема и преди,при мен не миришеше на бензин но проверих - наистина се бяха охлабили скобите и тъкмо почваше да заминава маркуча... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: София, спя в Перник :)

Мнение от kazakoff » 21 Сеп 2007, 0:28

Може да е от уплътненията на дюзите :roll: май имаше нещо такова... :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 21 Сеп 2007, 9:44

и при мен беше така като е студена и като запаля миришеше на бензин врях се къде ли не така и не установих мястото :roll: но предположението за напукани маркучи ми се струва наи правдоподобно все пак колите са си стари,пишете по темата че май си е често-срещан проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 21 Сеп 2007, 10:45

Le Transporteur написа:
Владо написа:най-натовареното парче маркуч е 3 см и е на нагнетателната линия под колекторите... като запалиш сутрин, гасиш след 2мин и понеже не е нагрял двигателя още, ще видиш и бензина да се лее по задната част на двигателя... наскоро го сменях за втори път на пътя, в Батак, добре че имаше маркучи там


Тези дни свалях стартер и понеже си е тесничко там наложи се да понатисна въпросните връзки(маркучета с оплетка) свързващи тръбите под купето и тези под колекторите. Та единият маркуч само го допрях (откъм горната връзка) и направо си потече "златото", с годините под скобите маркучето се е вталило и скобата е станала за дозатягане, ... :arrow:


kazakoff написа:Може да е от уплътненията на дюзите :roll: май имаше нещо такова... :roll:



хах :) в петък сменях кабел на стартера защото нещо беше загорял и правеше проблеми и явно сме натиснали маркучите около дюзите и едно от тези уплатнения сдало багажа...
обаче при мене силно миришеше на бензин и като отворих капака видях фонтанче от зад на двигателя...

смяната им е трудна работа иначе са евтини... по 3лв. всяко уплътнение.
и по-добре сички да сме сменят защото старите бяха станали като от пластмаса
4 8 15 16 23 42

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

теч на бензин

Мнение от horhef » 21 Сеп 2007, 14:31

100% маркучето от бензинопровода е. аз на запален двигател с фенерче го видях къде капе гадта :))
сменяй си го сам малко чанч за 10-15 минути ама после ти е кеф, че сис си го оправил сам а не са ти взели 10лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Сеп 2007, 17:42

Щом мирише на бензин значи има :D :D :D

А иначе прав е horhef че ще да е маркуч, ако е напукан може и да не се забелязва на пръв поглед. Гледай внимателно

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook