Двигателят тресе и забива!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Двигателят тресе и забива!

Мнение от kyna » 19 Сеп 2007, 0:34

Здравейте!
Извинявам се,че вероятно ще се повторя с запитването от други колеги преди това, но нещо не можах да се справя с търсеното на моя проблем в форума и да намеря подходящ отговор.

При запалване на двигателя , когато е студен на празен ход се мъче да изгасне - оборотите падат до около 400-500 и при потегляне колата забива предницата, след вдигане на обротите над 4000 -4500 се изстрелва. След загряване на двигателя си държи нормалните обороти на празен ход около 800, но двигателя потриса - сякаш работи на 3 цилиндъра, при потегляне пак забива предницата и над 4000 -4500 се изстрелва - това го прави в 2/3 от времето. Незнам дали има нещо общо с това, преди да се появи проблема имах чувство, че при подаване на газ двигателя леко се замисля.
Да добавя, че този проблеми ми се появи и преди като бяха проливните дъждове преди около 2 седмици - нагазих в много дълбока вода явно се намокри нещо и двигателя се държеше по същия начинн, но след около 70 км каране изчезна.
На колата има монтиран газов инж. Landi Renzo - незнам дали има нещо общо това, но проблема го прави на бензин не съм я пробвал как ще е на газ - колата не я карам в момента на газ, но когато се намокри двигателя на празе ход на газ двигателя стоеше на 2000 обр.

Предварително благодаря на отзовалите се да ми помогнат!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1481
Регистриран на: 23.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc

Мнение от _BoBI_ » 19 Сеп 2007, 1:35

Прилича ми малко на стъпковото електромоторче, но най-добре иди на диагностика там ще ти кажат така само си гадаем ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 19 Сеп 2007, 11:55

Мани ти да е стъпковото мотор4е, нали му прави проблем и при движение...най добре погледни първо марку4а след дебитомера и после ходи на диагностика да ти кажат как са тоците и дебитомера... А на газ карал ли си я много, да няма някоя запу6ена диуза?? Другия вариянт е да си намокрил компа
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 19 Сеп 2007, 13:50

Отвори капака зад акумолатора извади компа почистиго добре с контактен спрей самата платка хем ще видиш и чипа :) остави го да изсъхне може и със сушуар да го духнеш,при компа влиза вода от щипката на пластмасата пред стъклото щипката е с гумено калпа4е ама то изгнива и пуска вода и мръсотия, ако това не помогне провери кабелите и кабела на бубината в делкото ако има нагар го по4исти аз имах сходен проблем и се оказа ,че е от там също като развиеш свещите виж коя е по 4ерна и търси при4ината в този кабел или свещ.Моита е карах на диагностика и нищо не откриха щото само във влажно време прекусваше като твоята и проблемасе оказа кабела на бубината /нагар/. Успех колега дано съм бил полезен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 21 Сеп 2007, 2:38

Момчета, мерси много за съветите. При първа възможност ще разхвърля колата и ще видим какво е и дали ще мога да се справя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 21 Сеп 2007, 11:07

Същия проблем го имах и аз със забиванито и играенето на оборотите при студен двигател и се оказаха дюзите, почисти ги и ще се оправи......а замислянета при мен се оказа от ламбдата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 21 Сеп 2007, 22:04

Мерси и това ще проверя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i E36 M43 '95
Мечтае да кара: Ново ...

Мнение от kyna » 20 Окт 2007, 17:50

Време е да споделя в какво се оказа проблема или поне така си мисля:
Смених си горивния филтър и след това ходих на диагностика - имах две грешки за ламбда сондата- извън обхват и загуба отопление сонда(или нещо такова). Реших да я сменям, но какво се оказа - сондата ми е сменяна и си личи, че скоро е направено 1-2 год. Интересното е че при смяната тези които са я сменяли са сложили универ. сонда, която е без букса и при свързването на кабелите са си оставили ръцете - осукани и леко изолирани с изолирбанд. А мястото там е постоянно на жега, студ, вода и вибрации. И проблема е идвал от контактното съпротивление!!
Сега си го направих сам както трябва - запояване и добра изолация - термошлаух на всеки кабел, общ на 4те кабела и отгоре изолирванд. Така се надявам да нямам проблеми.
Да добавя освен проблемите споменати в първия пост имах и проблем с оборотите на празен ход - играеха м/у 500 и 1000. Сега и този проблем го няма.
Дано съм бил полезен на други колеги и достатъчно изчерпателен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 28.10.2007

Мнение от g8708 » 20 Ное 2007, 17:35

И НА МЕН ТАКА МИ ПРАВЕ6Е И СЕ ОКАЗА 4Е Е РАСПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook