Двигателят тресе и забива!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Двигателят тресе и забива!
Здравейте!
Извинявам се,че вероятно ще се повторя с запитването от други колеги преди това, но нещо не можах да се справя с търсеното на моя проблем в форума и да намеря подходящ отговор.
При запалване на двигателя , когато е студен на празен ход се мъче да изгасне - оборотите падат до около 400-500 и при потегляне колата забива предницата, след вдигане на обротите над 4000 -4500 се изстрелва. След загряване на двигателя си държи нормалните обороти на празен ход около 800, но двигателя потриса - сякаш работи на 3 цилиндъра, при потегляне пак забива предницата и над 4000 -4500 се изстрелва - това го прави в 2/3 от времето. Незнам дали има нещо общо с това, преди да се появи проблема имах чувство, че при подаване на газ двигателя леко се замисля.
Да добавя, че този проблеми ми се появи и преди като бяха проливните дъждове преди около 2 седмици - нагазих в много дълбока вода явно се намокри нещо и двигателя се държеше по същия начинн, но след около 70 км каране изчезна.
На колата има монтиран газов инж. Landi Renzo - незнам дали има нещо общо това, но проблема го прави на бензин не съм я пробвал как ще е на газ - колата не я карам в момента на газ, но когато се намокри двигателя на празе ход на газ двигателя стоеше на 2000 обр.
Предварително благодаря на отзовалите се да ми помогнат!
Извинявам се,че вероятно ще се повторя с запитването от други колеги преди това, но нещо не можах да се справя с търсеното на моя проблем в форума и да намеря подходящ отговор.
При запалване на двигателя , когато е студен на празен ход се мъче да изгасне - оборотите падат до около 400-500 и при потегляне колата забива предницата, след вдигане на обротите над 4000 -4500 се изстрелва. След загряване на двигателя си държи нормалните обороти на празен ход около 800, но двигателя потриса - сякаш работи на 3 цилиндъра, при потегляне пак забива предницата и над 4000 -4500 се изстрелва - това го прави в 2/3 от времето. Незнам дали има нещо общо с това, преди да се появи проблема имах чувство, че при подаване на газ двигателя леко се замисля.
Да добавя, че този проблеми ми се появи и преди като бяха проливните дъждове преди около 2 седмици - нагазих в много дълбока вода явно се намокри нещо и двигателя се държеше по същия начинн, но след около 70 км каране изчезна.
На колата има монтиран газов инж. Landi Renzo - незнам дали има нещо общо това, но проблема го прави на бензин не съм я пробвал как ще е на газ - колата не я карам в момента на газ, но когато се намокри двигателя на празе ход на газ двигателя стоеше на 2000 обр.
Предварително благодаря на отзовалите се да ми помогнат!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Прилича ми малко на стъпковото електромоторче, но най-добре иди на диагностика там ще ти кажат така само си гадаем 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Мани ти да е стъпковото мотор4е, нали му прави проблем и при движение...най добре погледни първо марку4а след дебитомера и после ходи на диагностика да ти кажат как са тоците и дебитомера... А на газ карал ли си я много, да няма някоя запу6ена диуза?? Другия вариянт е да си намокрил компа

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Отвори капака зад акумолатора извади компа почистиго добре с контактен спрей самата платка хем ще видиш и чипа
остави го да изсъхне може и със сушуар да го духнеш,при компа влиза вода от щипката на пластмасата пред стъклото щипката е с гумено калпа4е ама то изгнива и пуска вода и мръсотия, ако това не помогне провери кабелите и кабела на бубината в делкото ако има нагар го по4исти аз имах сходен проблем и се оказа ,че е от там също като развиеш свещите виж коя е по 4ерна и търси при4ината в този кабел или свещ.Моита е карах на диагностика и нищо не откриха щото само във влажно време прекусваше като твоята и проблемасе оказа кабела на бубината /нагар/. Успех колега дано съм бил полезен!

- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Момчета, мерси много за съветите. При първа възможност ще разхвърля колата и ще видим какво е и дали ще мога да се справя 

- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Същия проблем го имах и аз със забиванито и играенето на оборотите при студен двигател и се оказаха дюзите, почисти ги и ще се оправи......а замислянета при мен се оказа от ламбдата
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
- kyna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 18.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i E36 M43 '95
- Мечтае да кара: Ново ...
Време е да споделя в какво се оказа проблема или поне така си мисля:
Смених си горивния филтър и след това ходих на диагностика - имах две грешки за ламбда сондата- извън обхват и загуба отопление сонда(или нещо такова). Реших да я сменям, но какво се оказа - сондата ми е сменяна и си личи, че скоро е направено 1-2 год. Интересното е че при смяната тези които са я сменяли са сложили универ. сонда, която е без букса и при свързването на кабелите са си оставили ръцете - осукани и леко изолирани с изолирбанд. А мястото там е постоянно на жега, студ, вода и вибрации. И проблема е идвал от контактното съпротивление!!
Сега си го направих сам както трябва - запояване и добра изолация - термошлаух на всеки кабел, общ на 4те кабела и отгоре изолирванд. Така се надявам да нямам проблеми.
Да добавя освен проблемите споменати в първия пост имах и проблем с оборотите на празен ход - играеха м/у 500 и 1000. Сега и този проблем го няма.
Дано съм бил полезен на други колеги и достатъчно изчерпателен!
Смених си горивния филтър и след това ходих на диагностика - имах две грешки за ламбда сондата- извън обхват и загуба отопление сонда(или нещо такова). Реших да я сменям, но какво се оказа - сондата ми е сменяна и си личи, че скоро е направено 1-2 год. Интересното е че при смяната тези които са я сменяли са сложили универ. сонда, която е без букса и при свързването на кабелите са си оставили ръцете - осукани и леко изолирани с изолирбанд. А мястото там е постоянно на жега, студ, вода и вибрации. И проблема е идвал от контактното съпротивление!!
Сега си го направих сам както трябва - запояване и добра изолация - термошлаух на всеки кабел, общ на 4те кабела и отгоре изолирванд. Така се надявам да нямам проблеми.
Да добавя освен проблемите споменати в първия пост имах и проблем с оборотите на празен ход - играеха м/у 500 и 1000. Сега и този проблем го няма.
Дано съм бил полезен на други колеги и достатъчно изчерпателен!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани