Как се държи на газ ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
L_G написа:До преди няколко седмици и аз бях за газта, първо взех колата с БРЦ газова слагана в италия и докато разправях че няма гърмежи и хоп 3 пъти за 2 дена.......реших да взема газов инжекцион, дадох 1800 лв за БРЦ и сега не гърми, но от както имам колата оборотите ми на газ все играят, ходил съм на много сервизи все едно ми казват - "докато имаш газова ще имаш ядове"........миналата седмица ходих на диагностика и се оказа че ламбда сондата която я смених преди 3 месеца пак е здала багажар заради газовата, гаранцията за нея не ми важи понеже съм с газова.........другото което е че на бензин не е такава каквато трябва да е......както каза колегата заради икономиятя се вкарваш в галеми и дразнещи филми.....сега обмислям да махам газификацията и да я вкарам в час че ми писнаха проблемите около тая газова.........
При правилно монтиран и настроен Газов Инжекцион на ламбда сондата нищо не й става, а напротив тя се ползва за изработването на сместа и на газ.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
При правилно монтиран и настроен Газов Инжекцион на ламбда сондата нищо не й става, а напротив тя се ползва за изработването на сместа и на газ.

Най простия пример като доказателство е използването на търсачката и малко ровене из темите с газта......един има проблем с оборотите друг проблем с палене на бензин трети му гърми и куп други простотии....
Ако някой има свободно време и иска нещо да му ходи по нервите то тогава е най-подходящо да си сложи газова......да вярно по евтина е и както и на мен в началото не ми се вярваше - евтиното венаги излиза по скъпо
ЛИЧНО МНЕНИЕ

ПС. Айде колегите с газова да си сложат рака на сърцето и да си кажат реално как им работи колата и на газ и на бензин
L_G написа:Бате ти разби всякакви теории на майсторите.....извинявай но ако е така в сервизите трябваше като си купиш ламбда сонда и си с газова да ти увеличат гаранцията по 2....не случайно казах че не ми признават гаранцията за тъпата ламбда щото съм с газова.
А ся кажи им на твойте майстори да го духат

L_G написа:ПС. Айде колегите с газова да си сложат рака на сърцето и да си кажат реално как им работи колата и на газ и на бензин
бе тея с инжекционите не се оплакват много, аз лично познавам двама единия с ML е супер доволен от около 2 години , другия сега на скоро на аудито си 1.8турбо 97г също вига - благодат

говоря за БРЦ сикуънс - многоточков инжекцион със собствен компютър, не някакви полуинжекциони с по един инжектор и незнам какво ..

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
L_G написа:При правилно монтиран и настроен Газов Инжекцион на ламбда сондата нищо не й става, а напротив тя се ползва за изработването на сместа и на газ.Бате ти разби всякакви теории на майсторите.....извинявай но ако е така в сервизите трябваше като си купиш ламбда сонда и си с газова да ти увеличат гаранцията по 2....не случайно казах че не ми признават гаранцията за тъпата ламбда щото съм с газова. Аз не казвам нещата така, защото съм ги чул от някои а защото имам вече година наблюдения върху работата на колата с обкновенна газова и с ГИ..... ходиш даваш пари покрай тия простоти с газовите и на края като теглиш чертата излизаш на плюс с някои друг лев и отново с не както трябва работеща кола.......
Най простия пример като доказателство е използването на търсачката и малко ровене из темите с газта......един има проблем с оборотите друг проблем с палене на бензин трети му гърми и куп други простотии....
Ако някой има свободно време и иска нещо да му ходи по нервите то тогава е най-подходящо да си сложи газова......да вярно по евтина е и както и на мен в началото не ми се вярваше - евтиното венаги излиза по скъпо
ЛИЧНО МНЕНИЕ
ПС. Айде колегите с газова да си сложат рака на сърцето и да си кажат реално как им работи колата и на газ и на бензин
Аз това го казах не наизуст, а щото http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=


Та МОЕТО лично мнение е все още като преди твоето.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
L_G написа:да и аз говоря за същия ГИ на БРЦ не за полу....
Аве Владко мнооо се палиш бре пич![]()
![]()
![]()
То истината боли![]()
![]()
Не знам кой е Владко, но ти си в голяма грешка за начина на работа на ГИ-то. При желание можеш да погледнеш каква е идеята на Ламбда-контрола (не Ламбда-емулатор) при конвенционална газова уредба (изпарител-плочка) и пак може да говорим на тема "Как и колко се прецаква ламбда-сондата на газ"

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
L_G написа:да и аз говоря за същия ГИ на БРЦ не за полу....
Аве Владко мнооо се палиш бре пич![]()
![]()
![]()
То истината боли![]()
![]()
Ся виж да та отвора малко, щото без да се обиждаш ,дрънкаш глупости, които си ги чул от тъпите ти "монтьори на газови инжекции"

Газовият инжекцион взима данни от TPS-a, от ламбда сондата (някои ГИ само информативно), от ГМТ, от датчика за първи цилиндър и други подобни - различните ГИ четат различни сигнали. Но основното при тях е, че те взимат сигналите от бензиновото ЕКУ към бензиновите дюзи, физически жиците се прекъсват и влизат в ГИ, оттам вече нови жици отиват към тези бензинови дюзи. По този начин, когато колата работи на газ, ГИ емулира бензинови дюзи и по този начин бензиновото ЕКУ си мисли, че има закачени 4 бензинови дюзи. Същевременно ГИ емулира ламбда сона (а където няма трябва да се монтира такъв емулатор), който подава стандартен сигнал към бензиновото ЕКУ и му показва, че сместа е примерно 14.7:1 - независимо от реалните показания на ламбда сондата. По този начин се гарантират еднакви и стабилни сигнали от бензиновото ЕКУ към ГИ.
След като ГИ вече е излъгал бензиновото ЕКУ, че работи на бензин и уж си управлява бензиновите дюзи, в таблиците на ГИ се залагат коефициенти, по които се умножава времето, през което да се впръска газ във всмукателния колектор. Тук вече е основната работа на хората, които настройват ГИ.
Ето защо е задължително да има емулатор на ламбда сондата. Ако няма такава, при работа на газ сондата ще отчете едни данни. Бензиновото ЕКУ въз основа на тези данни ще предприеме мерки да компенсира разликата с това, което му е заложено в таблиците. Съответно ще се променят времената на впръскване и на газовите инжектори. След толва ГИ чете от ламбда сондата, че сместа е мръднала, и тя по същия начин ще се опита да възстанови това, което бензиновото ЕКУ е променило ... и така настава едно надлъгване м/у двете ЕКУ-та, което може да доведе само и едиснтвено до нестабилна работа на ГИ. Съответно води до натрупване на грешка в бензиновото ЕКУ, което в повечето случаи води до светване на лампата на бензиновото ЕКУ на арматурното табло.
Някои ГИ имат вграден TAP (Time advance processor), но други нямат. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА СЕ МОНТИРА ТАКОВА ЖИВОТНО, КАКВОТО И ДА ВИ ГОВОРЯТ ГАЗАДЖИИТЕ, ДЕТО ВИ Я МОНТИРАТ. Ако тръгнат да ви казват, че не ви трябва, по-добре си потърсете други инсталатори.
LPG иска изпреварвне в запалването от +9 градуса, а метанът още повече - +12 градуса. Това се дължи на факта, че газта гори по-бавно от бензина, и за да може налягането в цилиндрите да е максимално когато буталото е в ГМТ, то сместа трябва да се запали по-рано от бензиновата.
Най-добрият вариант е този TAP да е програмируем, т.е. да дава различно изпреварване при различните обороти и режими, но тогава трябва да се намери доста кадърен човек да го монтира, защото вече едва ли не се навлиза в сферата на тунинга.
Иначе щом като има чипосано ЕКУ, трябва да си сигурен, че изпарителят/редукторът може да ти осигури необходимия дебит на газ, за да може да си захраниш двигателя. И няма да имаш проблеми. Вариантите са два - преработка на съществуващия изпарител/редуктор, което обаче е доста сложно, и другият вариант е да се монтират два такива паралелно. Също така трябва да си сигурен каква мощност ти се пада на един цилиндър. Някои газови инжектори са ограничени по мощност, приемрно 40 к.с. на цилиндър. За 4-цилиндров двигател това са 160 к.с. И ако двигателят ти е примерно 200, няма да можеш да го храниш през тези малки инжектори. Има такива, които се разпробиват според мощността на двигателя, други предлагат готови инжектори за съответната мощност. Но във всички случаи трябва да се обърне внимание и на този момент.Анадънмо?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
///Vasko написа:...
Колега не съм съгласен с необходимостта от емулация на ламбда сондата при ГИ-то и с надлъгването на двете ЕКУ-та, но да речем, че не съм виждал много ГИ-та "отвътре", а само моят (при който сигналът от ламбда сондата се закача към ГИ компютъра само, за да може на екрана на лаптопа, чрез софтуеъра за настройка, да се следят стойностите при самата настройка.

Определено съм съгласен обаче с идеята за ТАП и с това, че вървенето на колата се подобрява значително. В този ред на мисли доста ме озадачава въпросът от къде аджеба ЕКУ-то при БМВ взима данни за изработването на искрата - от датчика на колановия вал или от датчика на разпределителния вал...

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Колеги тва дето го написахте може и да е така може и да не е, не искам да споря.....Да приемем че написаното горе е абсолютно вярно и в този случай колата трябва да е на 6......само че нещата на думи са едни а в реалност са други, казвам го защото от както съм с газова ми писна постоянно нещо да не е наред......ходил съм на 4 различни места правят каквото правят и след време същия проблем....
Колега (Vasko) не приемай че се заяждам просто споделям какви са ми неволите с тъпата газова...........а нищо не каза как влияе газта на ламбдата (питам защото при всички маистори които съм бил казват че газта скъсява живота и и не ми казвай че всичките са смотани, също така имаш ли отговор защо не признават гаранцията ако си с газ )
Ае със здраве...
Колега (Vasko) не приемай че се заяждам просто споделям какви са ми неволите с тъпата газова...........а нищо не каза как влияе газта на ламбдата (питам защото при всички маистори които съм бил казват че газта скъсява живота и и не ми казвай че всичките са смотани, също така имаш ли отговор защо не признават гаранцията ако си с газ )



Ае със здраве...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
L_G написа:Колеги тва дето го написахте може и да е така може и да не е, не искам да споря.....Да приемем че написаното горе е абсолютно вярно и в този случай колата трябва да е на 6......само че нещата на думи са едни а в реалност са други, казвам го защото от както съм с газова ми писна постоянно нещо да не е наред......ходил съм на 4 различни места правят каквото правят и след време същия проблем....
Колега (Vasko) не приемай че се заяждам просто споделям какви са ми неволите с тъпата газова...........а нищо не каза как влияе газта на ламбдата (питам защото при всички маистори които съм бил казват че газта скъсява живота и и не ми казвай че всичките са смотани, също така имаш ли отговор защо не признават гаранцията ако си с газ )![]()
![]()
![]()
Ае със здраве...
Приятелю, ти нали живееш в България? Ами, че тук всеки ама ВСЕКИ и всячески се мъчи, опитва, стреми да избяга от отговорността за гаранцията. Защо за ламбда сондата да е друго?


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани