на вниманието на всички които си махат катализаторите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
на вниманието на всички които си махат катализаторите
моят катализатор се запуши и като го махнах сложих едно малко гърне формата е като елипса наподобява катализатора в повечето сервизи ги препоръчват на мястото на катализатора от 30 до 50 лв. има едни отвори които са срещо газовете и някакси става някакво задържане на газовете . и познаите колата някак не върви е все пак не е като запушен катализатрор то след запушен катализатор каквото и да сложиш е по добре . наскоро това гърне взе да дрънка сложих обикновено и колата никога не е вървяла така на магистралата 230 си вдигна 318 ис м42 .
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
То и аз мисля да махам. 230 за m42 са силна дума, мойта 220 ги прави ама всичко сток и с катализатора.
Колеги моя съвет е да не махате катализаторите ако не е крайно необходимо. И веднага пояснявам: не става дума за екология а за това че без катализатор посмъртно няма да покриете изискванията за съдържание на СО в изгорелите газове на ГТП, а далаверата с разпечатка от друг автомобил с изправен катализатор много скоро ще умре. Говори се че слагат камери в пунктовете и отпада варианта от една читава кола да се изкарат по 4-5 разпечатки.
Ако все едно сте го решили - поне не изхвърляйте свалените катализатори
Ако все едно сте го решили - поне не изхвърляйте свалените катализатори
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: на вниманието на всички които си махат катализатори
qnko написа:моят катализатор се запуши и като го махнах сложих едно малко гърне формата е като елипса наподобява катализатора в повечето сервизи ги препоръчват на мястото на катализатора от 30 до 50 лв. има едни отвори които са срещо газовете и някакси става някакво задържане на газовете . и познаите колата някак не върви е все пак не е като запушен катализатрор то след запушен катализатор каквото и да сложиш е по добре . наскоро това гърне взе да дрънка сложих обикновено и колата никога не е вървяла така на магистралата 230 си вдигна 318 ис м42 .
Как мога да разбера дали катализатора ми е за смяна? Не съм сигурен дали изобщо е сменян, колата по моя преценка е на поне 200000 км. При загрял двигател се усеща мирис на изгорели кабели в отработените газове, не на изгоряло масло.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е как вдига толкова повече километри от това което е по каталог не мога да разбера. То максималната скорост е лимитирана от трансмисията и ограничителя на оборотите. И 100 коня да сложиш отгоре няма да вдигнеш повече километри ако не смениш диф примерно, само ще ускоряваш по-бързо и това е.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
vitamincpp написа:Е как вдига толкова повече километри от това което е по каталог не мога да разбера. То максималната скорост е лимитирана от трансмисията и ограничителя на оборотите. И 100 коня да сложиш отгоре няма да вдигнеш повече километри ако не смениш диф примерно, само ще ускоряваш по-бързо и това е.
прав си. аз затова се учудих. може да има чип и да е махнат прекъсвача.
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Несъм много съгласен че нетрябва да се махат катализаторите,невярвам и с тоя бензин където караме да има читав катализатор,освен ако колата не е още новичка.Единственото добро решение в този случай е да се сложи резонаторно гърне,което няма как да задържа газовете,тоест трябва да е качествено.Цената му е към 50-60 лв в добър сервиз.Ако някой от София незнае къде има такъв да ми пише на лс,ще му кажа къде няма да има проблем с майсторите и гърнетата!Иначе колегата е прав като казва че няма как да се покрият показателите изисквани от машинката която ти закачат като си на преглед,но пък да караш със запушен катализатор е много неприятно...аз съм го сменил с такова резонаторче и съм много доволен!
Аз си махнах катализатора, пусках се с 318is като моита и взех да го минавам, човека ме пита '' да не съм и правел нещо '' ,защото преди ме минаваше
И да ви питам:
Като сложихте това резонансово гърне шумна ли е.
Аз сложих тръба / времено / и мисля какво гърне да сложа.
И да ви питам:
Като сложихте това резонансово гърне шумна ли е.
Аз сложих тръба / времено / и мисля какво гърне да сложа.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Шумна небих казал,по скоро подчертава невероятния звук който издават нашите колички
Колега,аз имам малко дете и небих рискувал колата да ми бучи вътре,няма да имаш проблем!Ако нещо бучи силно то няма да е от резонатора,разбира се ако е качествен,щото повечето араби продават точно такива!

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Като се махне катализатора, звука изтънява. Губи се басовото звучене ако може така да се изразя. Затова неискам да го махам моя.
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
tsb_bg написа:Колеги моя съвет е да не махате катализаторите ако не е крайно необходимо. И веднага пояснявам: не става дума за екология а за това че без катализатор посмъртно няма да покриете изискванията за съдържание на СО в изгорелите газове на ГТП, а далаверата с разпечатка от друг автомобил с изправен катализатор много скоро ще умре. Говори се че слагат камери в пунктовете и отпада варианта от една читава кола да се изкарат по 4-5 разпечатки.
Ако все едно сте го решили - поне не изхвърляйте свалените катализатори
мили6 ли 4е колегите от другия форум на ваз ги покриват

Въобще не мисля даже съм сигурен че не, ама нормите за тях са други (както и за външен вид впрочем) а и от тях не могат да вземат нищо (освен да спрат колата от движение което просто не може да се случи) а от по-читавите коли и държавата и КАТ и ДАИ се мъчат да изцедят парички.
Мен в КАТ са ме връщали заради липсващи странични лайстни (които ми бяха в багажника просто нямах щипки) а на съседния канал си минаваха коли които бяха като войнишки манерки ама никой не ги и гледаше даже
Между другото виж и тази тема.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60125
Лошото е че никой не го е грижа каво мислим ние а сутринта се събужда и си вика "опа от тук могат да се приберат пари" и на другия ден излиза нов закон (разбирай ограничения)
Мен в КАТ са ме връщали заради липсващи странични лайстни (които ми бяха в багажника просто нямах щипки) а на съседния канал си минаваха коли които бяха като войнишки манерки ама никой не ги и гледаше даже
Между другото виж и тази тема.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=60125
Лошото е че никой не го е грижа каво мислим ние а сутринта се събужда и си вика "опа от тук могат да се приберат пари" и на другия ден излиза нов закон (разбирай ограничения)
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани