Светнаха зелено ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Светнаха зелено ???

Мнение от Дядо Миле » 11 Сеп 2007, 17:22

Смаян съм! Бах си печката, иска да ме прекара. Ама мене ли, сама себе си ли ?
Карам 318 ТДС. 198,000 км.
Остават ми 600 км. до смяна на маслото. Карам с БМВ 10W40- оригинално и го сменям на 9000 км. Остават обикновено два зелени диода на ойл сървиза да светят. Не съм се оставял да карам до оранжевия. Тоя път, заради разни екскурзийки и морета, не го смених на 9, а съм на 9,400 км.До вчера светеха 2 зелени. Днес на първо палене, както светеха 2-та зелени, угаснаха за за част от секундата и светнаха в зелено всичките. Все едно, че съм сменил масло и съм нулирал ойл сървиза.
А сега де? Защо, печока прави тия цигански номера?


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 11 Сеп 2007, 18:02

нали се сещаш,че индикаторите не гаснат според брой км а студени стартове и прочие и прочие неща..сменяй и занулявай ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Сеп 2007, 19:10

Колега, на TDS-а сменяй маслото на 6- 7000 максимум, че да не сменяш турбина после ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Сеп 2007, 20:19

Хахахаха, гати дизелите. Че то може и на 2000 да почнете да сменяте :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Сеп 2007, 20:20

А ти на IS- ката сменяй на 20, че те състезателните са така, по- са здрави :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 11 Сеп 2007, 21:03

///MapTo написа:нали се сещаш,че индикаторите не гаснат според брой км а студени стартове и прочие и прочие неща..сменяй и занулявай ;)

Сещам се. Ама ми беше интересно, защо не мина през оранжевия индикатор, а се рестартира сама.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 11 Сеп 2007, 21:12

bum_bum написа:Колега, на TDS-а сменяй маслото на 6- 7000 максимум, че да не сменяш турбина после ;)

Досега го сменях между 8 и 9000. Сега просто от много движение не остана време. За един месец, минах към 3000 . Но пък маслото е някакво "бмв турбо спешъл", със син етикет на тубата (от магазина- сервиза БМВ)= 26 лв./л. Досега проблеми "0".

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 11 Сеп 2007, 21:22

vitamincpp написа:Хахахаха, гати дизелите. Че то може и на 2000 да почнете да сменяте :mhihi:

Хахахаха, гати бензинките. Я бензин, я газ и голям праз!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от Дядо Миле » 11 Сеп 2007, 21:24

bum_bum написа:А ти на IS- ката сменяй на 20, че те състезателните са така, по- са здрави :mhihi:

Няма нужда да го сменя. Тя си "хапва" по кило и 200 на 1000, тъй, че кара се с ново масло! Хихихихи!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 11 Сеп 2007, 22:27

И на мен ми направи същия номер.Рестартираха се точно преди смяна на
маслото.Тамън не си играх да занулявам после :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook