ИЗТЕЧЕ МИ АНТИФРИЗА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
ИЗТЕЧЕ МИ АНТИФРИЗА
КОЛЕГИ,
В Неделя както си карах забелязях, че колата ми почна да грее. Веднага е оставих да работи малко на място и излязах да отворя капака, но видях , че отдолу има локва от антифриз. Оказа се, че някакъв трипътнк се е бил счупил и след неговото слагане всичко е ОК темперетурата седи на средата, но имам чувство, че в колата става бая топло от към парното дори и да не е пуснато, а като че ли има и мириз на антифриз
Може ли някой да ми каже какъв може да е проблема и защо не мога за намеря min\max на казанчето ми за антифриз.
318 ТДС комби 1998 г.
В Неделя както си карах забелязях, че колата ми почна да грее. Веднага е оставих да работи малко на място и излязах да отворя капака, но видях , че отдолу има локва от антифриз. Оказа се, че някакъв трипътнк се е бил счупил и след неговото слагане всичко е ОК темперетурата седи на средата, но имам чувство, че в колата става бая топло от към парното дори и да не е пуснато, а като че ли има и мириз на антифриз

318 ТДС комби 1998 г.
AQUILA1001
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Ами колега и при мене стана нещо подобно само ,че при мене случаят беше следният (тука кадето съм е доста топло (атина) и както се мъчех да кача колата на 1 бордюр,след като я качих, отворих капака и антифриза беше започнал да се изпарява,в смисъл чуваше се шуменето като кипи (явно и съм му налял много ) и отварям да видя на другият ден , какво да видя антифриза на дъното на казанчето (радиатор ли как да го нарека) долях му направих го да е на COlD при студена кола ,покарах 10-тина км и пак се е смъкнал
( а иначе стрелката след средата НЕ ходи) гледам гледам да изтича от някаде не виждам сега ще видя дали сутринта ще е паднал и дали има локвичка


- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Колега не знам как точно са тръбите на TDS-а ама на 318iS има две точно под входящия колектор. И двата маркуча се хващат на 2 щуцера набити в главата. Задния (по-големия) беше изнил и образувал шупла точно до главата. Проблема е че пускаше много малко и при топъл двигател се изпаряваше на момента и нямаше никакъв видим теч а антифриза си заминаваше !!!! Като изключиш двигателя и помпата не върти просто до там не стига антифриз и си е сухо (явно е най-високата точка) Проблема е че се вижда само като се свали смукателния колектор а то си е врътка. Но мем ме подплашиха че е глава или гарнитура и много бързо се хванах да го правя. Дано не е същото - не е скъпо ама си е голяма врътка.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Батка мерси много,ще видя дали имам възможност да погледна тези двата маркуча утре,защото и мене ме пратиха за гарнитура на главата ,но ще видим... утре ако имам време да се мъча да погледна как е маркуча изгнил ли е или е нещо друго ще пиша
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани