ИЗТЕЧЕ МИ АНТИФРИЗА

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

ИЗТЕЧЕ МИ АНТИФРИЗА

Мнение от AQUILA1001 » 04 Сеп 2007, 18:53

КОЛЕГИ,
В Неделя както си карах забелязях, че колата ми почна да грее. Веднага е оставих да работи малко на място и излязах да отворя капака, но видях , че отдолу има локва от антифриз. Оказа се, че някакъв трипътнк се е бил счупил и след неговото слагане всичко е ОК темперетурата седи на средата, но имам чувство, че в колата става бая топло от към парното дори и да не е пуснато, а като че ли има и мириз на антифриз :help: Може ли някой да ми каже какъв може да е проблема и защо не мога за намеря min\max на казанчето ми за антифриз.
318 ТДС комби 1998 г.
AQUILA1001

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 04 Сеп 2007, 19:42

Ами колега и при мене стана нещо подобно само ,че при мене случаят беше следният (тука кадето съм е доста топло (атина) и както се мъчех да кача колата на 1 бордюр,след като я качих, отворих капака и антифриза беше започнал да се изпарява,в смисъл чуваше се шуменето като кипи (явно и съм му налял много ) и отварям да видя на другият ден , какво да видя антифриза на дъното на казанчето (радиатор ли как да го нарека) долях му направих го да е на COlD при студена кола ,покарах 10-тина км и пак се е смъкнал :shock: :confused: ( а иначе стрелката след средата НЕ ходи) гледам гледам да изтича от някаде не виждам сега ще видя дали сутринта ще е паднал и дали има локвичка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 04 Сеп 2007, 20:06

добре е че не си намерил антифриза в радиатора а не например рег. табели от това паркиране на бордюра че майката се е таковала там :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 04 Сеп 2007, 20:18

хахах е ти пък сега аз Внимателната ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Сеп 2007, 17:43

Колега не знам как точно са тръбите на TDS-а ама на 318iS има две точно под входящия колектор. И двата маркуча се хващат на 2 щуцера набити в главата. Задния (по-големия) беше изнил и образувал шупла точно до главата. Проблема е че пускаше много малко и при топъл двигател се изпаряваше на момента и нямаше никакъв видим теч а антифриза си заминаваше !!!! Като изключиш двигателя и помпата не върти просто до там не стига антифриз и си е сухо (явно е най-високата точка) Проблема е че се вижда само като се свали смукателния колектор а то си е врътка. Но мем ме подплашиха че е глава или гарнитура и много бързо се хванах да го правя. Дано не е същото - не е скъпо ама си е голяма врътка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 06 Сеп 2007, 22:34

Батка мерси много,ще видя дали имам възможност да погледна тези двата маркуча утре,защото и мене ме пратиха за гарнитура на главата ,но ще видим... утре ако имам време да се мъча да погледна как е маркуча изгнил ли е или е нещо друго ще пиша

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook