Въпрос за разпорна щанга на амортисьорите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ge_a написа:Sharo написа:е те като са с болт и 3 санта мое ги обереш ... без да кривиш квото и да е ....
п.с.
пффф са до самоков ли траа идвам .. или да те чакам на еко .. михихи
Ко се оплакваш виждаме се достатъчно често![]()
П.С. Жокер: уловката не е в болта дет убира луфта
e сега ме застреля

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
нали тези неща казвате че се слагат защото коша се цепи от към акумолатора!та въпроса ми е свързан с това




- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
BMW дизаин написа:нали тези неща казвате че се слагат защото коша се цепи от към акумолатора!та въпроса ми е свързан с това![]()
![]()
мне слагат се за да предотвратят разминаване на бомбетата от нормалното им положение едно спрямо друго при завой ....
или поне аз така си мисля
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Sharo написа:BMW дизаин написа:нали тези неща казвате че се слагат защото коша се цепи от към акумолатора!та въпроса ми е свързан с това![]()
![]()
мне слагат се за да предотвратят разминаване на бомбетата от нормалното им положение едно спрямо друго при завой ....
или поне аз така си мисля
Точно така, това е най-общо казано и разбираемо

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
BMW дизаин написа:е толкова ли е кекаво купето на този модел![]()
слага се на всякакви модели на всякакви марки...
на новите бмв-та си ги има фабрично ... даже е сега като погледнах и на х5-цата има ...
пиши в гугъл strut brace и скивай кво става
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
BMW дизаин написа:е толкова ли е кекаво купето на този модел![]()
Сега да не останеш с грешно впечатление, не е кекаво купето, но когато го напъваш повечко(което нормален човек не прави) тогава се усеща извесно сгъване, извесна част от тези луфтове в метала и кострукцията се обират от тази распънка, а може и още такива да сложиш долна, задна и квато си измислиш още и кат се огледаш си си направил ролбар.
Не се притеснявай няма да ти се разпадне колата в движение(освен ако не е много изгнила) тия джади обикновенно се слагат като сменяш окачването с по твърдо, предполагам ще се сетиш сам защо

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
еда явно има сметка от това нещо,добре де но се пак ако си сложа това нещо на колата ще има ли някъква разлика да речем ще е по устоичива в завои
така ли да го разбирам в смисал купето няма да претърпи деформаций




- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
BMW дизаин написа:еда явно има сметка от това нещо,добре де но се пак ако си сложа това нещо на колата ще има ли някъква разлика да речем ще е по устоичива в завоитака ли да го разбирам в смисал купето няма да претърпи деформаций
![]()
Не увеличава устойчивоста по-скоро намалява борбата на шофьора с колата, по добро усещане, де да знам как да го обясня, нямам особен дар слово а мразя да копирам(цитирам), но определено с това колата ти няма да стане по устойчива, устойчивоста зависи от още един куп неща

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
значи във всяко купе име заложено при завои и т.н да има някакво усукване,което при коли с нормално окачване които се ползват да си возиш задника не се усеща и не пречи,но когато сложиш твърдо окачване и раздаваш газ по завоито това усукване на купето се увеличава,заради това обикновенно купетата поддават,аз моито като го зех му няяше нищо след известно време раздаване на гаста се появи цепнатина,не казвам че купето е било перфектно ама ттова плъзгане му зе тока,та хората затова слагат такава разпънка казват че с нея и с добро окачване колата се усеща по добре в завоя,това усукване на купето се намаля максимално и същевременно в завоя колата стои по стегната
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мда и осукването на купето е лошо нещо. колите, които возят добре ( или завиват добре щото двете са несъвместими
) имат много здрави купета за да може да работи окачването на спокойствие
. идеята на тази щанга е, че колкото и здраво да е купето то се огъва. и като дойде завоя и свиете волана няма първо да се осуче колата и тогава да завие, а ми ще реагира по-отзивчиво на волана
това се подобрява постоянно през годините и много добре се усеща в новите коли, купетата са много по-здрави на осукване (е не и на дачия логан за сериозни коли си говорим
), след като съм карал нещо новичко и се кача в Е30ката имам чувството че се гъне като макарон по дупките.



това се подобрява постоянно през годините и много добре се усеща в новите коли, купетата са много по-здрави на осукване (е не и на дачия логан за сериозни коли си говорим

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
[steeN] написа:след като съм карал нещо новичко и се кача в Е30ката имам чувството че се гъне като макарон по дупките.
Еми смени консумативи по окачването

Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
[steeN] написа:мда и осукването на купето е лошо нещо. колите, които возят добре ( или завиват добре щото двете са несъвместими) имат много здрави купета за да може да работи окачването на спокойствие
. идеята на тази щанга е, че колкото и здраво да е купето то се огъва. и като дойде завоя и свиете волана няма първо да се осуче колата и тогава да завие, а ми ще реагира по-отзивчиво на волана
![]()
това се подобрява постоянно през годините и много добре се усеща в новите коли, купетата са много по-здрави на осукване (е не и на дачия логан за сериозни коли си говорим), след като съм карал нещо новичко и се кача в Е30ката имам чувството че се гъне като макарон по дупките.
eми да теста на новата Х5ца е такъв ... качват я на една рампа така че предно ляво/дясно и задно дясно/ ляво колело да е във въздука и ти показват как вратите се отварят и после се затварят без проблем ....което на други коли е невъзможно поради това усукване

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
.
еми мерси на всички които бяха така любезни да обесняват...това ми помогна доста да разбера смисала на тази щанга и определено по натам може и аз да сложа едно такова в коша явно има сметка щото и моита каляска се е почнала да се цепи на същото място!





65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани