Прекъсва
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
Прекъсва
Колеги здравейте .Имам следния проблем който вече ме дразни мноо .Колата прекъсва като набирам скорост някъде към 2000 оборота придърпва за моменти и след това се оправя като я настъпя малко не го прави винаги но си е доста често.Та смених свещи кабели филтри и там квот се сетите на диагностика ходих всичко си било супер като показатели обаче на тя си прекъсва .Дайте съвет щот вече неам нерви. Та това е 1.6 компот забравих да вметна.
Re: Прекъсва
jasamon написа:Колеги здравейте .Имам следния проблем който вече ме дразни мноо .Колата прекъсва като набирам скорост някъде към 2000 оборота придърпва за моменти и след това се оправя като я настъпя малко не го прави винаги но си е доста често.Та смених свещи кабели филтри и там квот се сетите на диагностика ходих всичко си било супер като показатели обаче на тя си прекъсва .Дайте съвет щот вече неам нерви. Та това е 1.6 компот забравих да вметна.
99% дюзи според мен.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
не е дюзи ами има конденз в резервоара и като дигне оборотите засмуква вода утаена,хубаво е да ти е винаги пълен резервоара за да избегнеш това 4е като се кара с малко бензин си го праят и не само бмв ами вс. коли,погледни и бензиновия филтър може да е за смяна,другото е да е си заредил от някоя калпава бензиностанция с размесени бензини и неясен състав,покараи я на извънградско да се продуха добре и си готов 

- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
spower написа:не е дюзи ами има конденз в резервоара и като дигне оборотите засмуква вода утаена,хубаво е да ти е винаги пълен резервоара за да избегнеш това 4е като се кара с малко бензин си го праят и не само бмв ами вс. коли,погледни и бензиновия филтър може да е за смяна,другото е да е си заредил от някоя калпава бензиностанция с размесени бензини и неясен състав,покараи я на извънградско да се продуха добре и си готов
Бензиновия филтър е сменен .А за зареждането от бензиностанциите все тая пак си прекъсва където и да заредя
f
Моята правише същите номера. Дори в допулнение към това когато я кярам на ниски обороти (например в тесните улички) пак яко придърпваше. Смених свещи + кабели, бензинов и въздушен филтър, ходих на диагностика и всичко уж и беше супер. Накрая послушах някой ми каза че може дюзите да са подпушени. Купих си от ЛукОйл една добавка за бензина и всичко се оправи. Червена е на цвят (прочети етикета, то си пише че е за дюзи). Струваше към 8лв. Зареждай само с А98 и сипвай смело от добавката. Всичко се оправи!
Успех!
Успех!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
кво ли не съм пробвал са ще и напълня резервоара до горе плюс добавката дето казва колегата пък да видим .иначе мърка мама и ама като реши че ще придърпва ми идва да слеза и да я зарежа на пътя .кво ли не смених и на диагностика всичко отчита супер ама на явно нещо нещо и има
x
между другото, това с конденза в резервоара звучи страшно лигично! и пак ще се оправи с напълване до горе... може и моя проблем да е бил в това, а може би не...





- FUNERAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.06.2004
- Местоположение: София, България
И моята е горе долу така както го описва колегата. Придърпване на ниски обороти и от време на време и при набиране. Също така има леко забавяне при сменяне на предавките. При мен съм убеден, че е от дюзите, защото колата се кара на газ и е нормално да се позапушат/затапят. Пробвай с добавката ако не стане отиди на сервиз. Вече доста предлагат чистене на дюзи с ултразвук. Мисля, че по 15 лева на дюза взимаха. Успех 

БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО !!!
FUNERAL написа:И моята е горе долу така както го описва колегата. Придърпване на ниски обороти и от време на време и при набиране. Също така има леко забавяне при сменяне на предавките. При мен съм убеден, че е от дюзите, защото колата се кара на газ и е нормално да се позапушат/затапят. Пробвай с добавката ако не стане отиди на сервиз. Вече доста предлагат чистене на дюзи с ултразвук. Мисля, че по 15 лева на дюза взимаха. Успех
не по 15 а по 10лв+25 сваляне и качване
Здр колеги
Батка и моита правеше сащите работи гасне предарпва мени обороти. Смених почти всичко и сега е супер и така и неразбраь от какжо се оправи но последно сменях стапковото мотирче и сам почти сигорен че е от там проблема. Пробваи да смениш твоето и тогава бараи дюзите
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
Та да се върнем на въпроса колеги днес бях в дару кар диагностика срещу 35 лв.явно са свалили цените .така значи отчете грешка в ландасондата но те казват че тя не е проблем а го е отчела заради проблем в сместа на газовете и казват че не знаят къде е проблема ми и трябва да се играе на тука има тука нема .трябвало да се почне от един мъркуч дето излиза от капака на клапаните и отива във един клапан който седи на колектора може би той не бил наред след което и дросел клапата която също е на колектора те определяли там нещо въздух ли майната му нещо такова .но проблема е следния тези работи струват мъркуча 56лв лв единия клапан 88лви другата дросел клапа 256лв и казват сменяме ги и то ще се види .ама викам ако проблема остане кооо прайм еми то от някъде трябва да се тръгне .еми викам аз ще ги платя и ако проблема остане кооо прайм еми нищо е викам опа аз да ви приличам на теуее.значи па да плащам и да се сменя а проблема да си виси .та мисълта ми е следната някой да има нещо на ум .чух за дюзи и тн добре ще ги почистя ама ако някой каже че гарантира 100 процента че това е процента щот вече ми писна това е плащаш а то проблема си остава е да му таковам аз мамата плащаш вече ако проблема се реши
- FUNERAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.06.2004
- Местоположение: София, България
Колега на този етап дюзите ми се виждат най-евтиния а и най-вероятният вариант. Аз бих започнал от това, но ти си знаеш най-добре.
Пиши след като направиш каквото и да било какъв ефект е имало или нямало
Пиши след като направиш каквото и да било какъв ефект е имало или нямало

БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО !!!
jasamon написа:...някой каже че гарантира 100 процента че това е процента щот вече ми писна това е плащаш а то проблема си остава е да му таковам аз мамата плащаш вече ако проблема се реши
караш ХХ годишна кола на ХХХХХХ(Х) километра... надали някой може да ти гарантира подобно нещо! Има си последователност при отрстраняването на каквито и да са неизправности. Това не е само при колите. В Дару са прави за тях си - най-лесно и бързо е да се сменят чарковете, все по някое време проблема ще изчезне. Потърси във форума има много теми за свестни и съвестни майстори. Сподели после какво е станало. Желая ти успех!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани