при 5200 оборота прекъсва 318i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

при 5200 оборота прекъсва 318i

Мнение от bobo_ld » 20 Май 2007, 18:24

Здравейте! Като дигна 5200 оборота колата почва да предръпва. Сменям по-голяма предавка пак, и така около 10 секунди и се оправя. Като дам пак газ пак се получава същото. Когато я форсирам на място и задържа на 5500 и пусна газта почти изгасва и след малко нормализира оборотите. Какво ли ще излизе????????????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

вал

Мнение от vesko4114 » 21 Май 2007, 11:04

Ако е М40, май разпределителния вал е сдал багажа...600-700лв. е ремонта (вал, повдигачи, кобилици, гарнитури, труд...)
...............................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 21 Май 2007, 11:12

При разпределителен вал симптомите не са ли малко по-различни? Колега, тракат ли повдигачите или само прекъсването е проблем? И няма да е лошо все пак да кажеш с кой двигател си :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 21 Май 2007, 18:10

M40 и повдигачите тракат ма не вярвам да е от това

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.05.2007
Местоположение: Плевен

Мнение от Cyborgbg » 21 Май 2007, 18:52

Здравейте . Аз имах същия проблем , двигател М40 при мен се оказа износен разпределителен вал и кобилици , симптомите бяха същите тракане като дизел и прекъсване над 5000 оборота , а причината поне при мен беше запушена тръбичката смазваща вала , а цената на частите е около 600 лв. нови .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 21 Май 2007, 21:00

Да ама е от това на мен ми го прави на 4200 об. И на мен не ми се вярваше но се оказа от това. Бат Бойко :bgflag: :bgflag: :bgflag:
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 22 Май 2007, 10:40

Аз пък бях с износен яко вал и не ми е прекъсвала,а доста си я форсирам милата :) А комплекта колеги не е 600лв,освен ако не ги купувате от различни магазини и то от ул.симеон :) Качествен комплект струва 750лв :) И причината е винаги от оная малка шибана медна тръбичка коятоомаслява кобилиците,на мойта само една дупка пръскаше....абе шибана работа...Ако ме питате бих ви дал съвет,дори и да не ви тракат по-добре да свалите капака на главата/елементарно е/ и да си продухате тази тръбичка за да си спестите след това големите разходи...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: София

страшно трака

Мнение от gbg » 18 Авг 2007, 22:54

Чета вашите проблеми, аз имам подобен. С двигател М40 съм, вала е наред, но пък тракането е ужасно... по светофарите тракам повече от Голф 2 дизел. Един майстор я гледа смени един повдигач.. тракането остана. Същия майстор иска да разглоби целия двигател.. било от буталната група..., а си трака горе при клапаните. Другото което е, че от време навреме това тракане изчезва и двигателя работи супер просто страхотен звук, после пак се появява.... и така вече близо 3000км.
Също ми прекъсва на 4500 об., но само когато съм на газ ( с газов инжекцион съм), на бензин няма проблеми.

Може ли да е нещо по-сериозно или не са уцелили повдигача?..

Другото което е.. досега го карах с масло пълна синтетика W5-40.
BMW 318i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 19 Авг 2007, 12:59

Погледни в личната ми галерия. Дано при теб не е така. Аз сменех всичко и се оправи. После сложих едно скапано масло и сега леко ми претракват повдигачите като загрее, иначе на студен мотор несе чува.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Авг 2007, 14:18

Ако не тракат клапани защо не провериш бензиновата помпа или цедката. Ако при високи обороти не и стига бензин ????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от batkoto » 29 Авг 2007, 22:24

Преди 1 седмица смених разпределителния вал. Там е проблема. Първия майстор ми каза: "вала не може да даде горен таван на оборотите." Сменяй катализатора. Бла бла, смених го ама тц. Ходих на гиагностика-нищо не ми казаха. Отидох на друга-там искаха да ми свалят главата чак. Най-накрая ми препорачаха един и отидох там. Човека ме посъветва въобще да не си взимам нов вал, понеже е пълно с ментета от турция и не се знае дали ще случим. Намери ми вал на черно за 120лв с повдигачите - по 5лв единия стана 160лв. За ремонта ми взе 60лв. всичко 220лв. В момента вече не задържа при мен беше на 5000 обр. Обсолютно същото. Смени си вала, защото аз строших маса пара преди това за бензинови филтри, да режа катализатори, за диагностики и т.н. В момента дори вдига с около от 5 до 10 км/ч максимална скорост. 1.8 ела да видиш как вдига 210км/ч Сериозно, смени вала намери си читав вал на старо и бегай да играеш

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook