Разход на газ и техническа подръжка на 520 24V 1992г

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Авг 2007, 18:04

Аз пък под 18 не мога го смъкна ако ще и бос да карам :mhihi: :mhihi: Ама съм с М50 В25 Но доколкото съм питал колеги с такива май нормално било :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 03 Авг 2007, 1:28

Ми ся като мръдна до морето с газовата инжекция,ша споделя кво харчи...с предишната газ преди месец ми даде до Каварна към 10 на 100 разход...може да мръдне малко по-надолу,щото на безнин на дълго ми дава към 9 някъде при средно бързо каране...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 03 Авг 2007, 12:58

Аз днеска тръгвам към морето и ще пиша колко средно на газ съм направил. На бензин си правя 8 на сто с нормално каране 110-120, на газ се надявам към 9 да се стабилизира (газов инжекцион съм и с М50Б20) .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.05.2007
Местоположение: софия

гас

Мнение от compactt007 » 11 Авг 2007, 22:04

имам гас и сам доволен 16 в града ама сам 525 24в/ беше ми прецакан ниакакав датчик и ми гармя доста но ниама проблеми с колекторите или каквото и да е имам някакви медни кихалки на всеки целиндар /залепени/ испускат напрежението и гас / това е /
BMW СИ Е BMW

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 23.07.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от blagoz » 16 Авг 2007, 22:22

13-14 л./100км - градско
7,9л/100км ми даде до морето с 100-120км/ч през нощта (малък трафик)
12л/100км на връщане с клима и 160-170км/ч по магистралата, а по останалия път с около 100км/ч

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Авг 2007, 23:33

Общо взето и аз го докарвам разхода на blagoz (М50 VANOS автоматик клима) с около литър отгоре. Говорим за бензин газ нямам и нямам намерение да слагам.

Дизелово Ферари и бензинов джип не ща :lol: :lol: :lol:

А колкото до поддръжката - цените и на части и на труд са толкова различни на различни места че ......
Ако първоначално се вземеш в ръце и си докараш колата до някакво прилично състояние и после не чакаш нещо да се скапе тотално и като си на зор да го правиш на юруш и да плащаш каквото ти кажат нещата не са толкова страшни (не че става без пари ама не боли толкова на джоба)
По принцип моите наблюдения са че дори частите да до някъде са по-скъпи от тези за други автомобили, марката си е сериозна и се налага да се бъркаш по-рядко, което според мен е за предпочитане.
Ама в края на крайщата който си има брада си носи и гребенче :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 22 Авг 2007, 20:49

Вече го позасякох какво харчи с газовата инжекция - на дълго 8-9,в София - 13-15 според зависи...досущ като на бензин,и разлика във вървежа почти не се усеща...при интензивно каране си струва инвестицията... ;)
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 23 Авг 2007, 17:35

в събота вече и аз ще съм с газеница вече и ще мога да се разхождам нормално :!: :!: :!: :!: :!: писна ми да я гледам в гаража :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: колега ми даде тел на пазаржиклията и в събота сам там :!: :!: :!: започвот разходките автоматиче-клима -газ----ох кефффф :!: :!: :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 24 Авг 2007, 15:22

Малко късно пиша, ама мойта върза към 10-ина газец към Бургъз и обратно. Около 130-ина на магистралката и много различно извън нея, ама предполагам средното да е било 100-110. Тряя ходя да проверя свещи , че съвсем съм я пуснал по инерция да си ходи колата, демек само я карам и нищо не съм й гледал.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от vasko 6 » 24 Авг 2007, 16:21

до морето от София и обратно с М50 В20 автомат - 10/11 на 100км с А98, ама на магистралата 150 не паднах, а миналалата събота и неделя до Тетевен с 100 октана стана лудница, разхода 10 на 100 ама истребител 150,160км. В бенза е истината!

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 2.05.2007

Мнение от vasko 6 » 24 Авг 2007, 16:22

скъпо ама се прежалих

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2007
Местоположение: Сливен/Пловдив

Мнение от mikewolf » 27 Авг 2007, 11:54

SaSo написа:Просто трябва да ти е направена вещо системата иначе си имаш големи ядове... Другото което е трябва запалителната ти система да е ОК и така си караш и наливаш газ и караш и наливаш газ... И се смееш на някой балък който първо се е направил на тарикат и са му сложили системата ефтинко и скапано и колата му е подвижен фоерверк... Да чукнем на дърво на никой не го пожелавам ... Ама това което човек сам може да си направи никой друг не може... А иначе ти като си от СЗ мога веднага да ти препоръчам моя майстор който е в Пазарджик и мисля че последно на 500лв ги слагаше тия уредби... А и хора от форума съм пращал там да си правят колите и те са меко казано много доволни...Ако го прочетат това може направо да си признаят... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Това 500 левас газовата или само за поставянето??!!?!?
Напиши телофона на Пазарджиклията де?
Благодаря предварително. :)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Авг 2007, 12:03

mikewolf написа:
SaSo написа:Просто трябва да ти е направена вещо системата иначе си имаш големи ядове... Другото което е трябва запалителната ти система да е ОК и така си караш и наливаш газ и караш и наливаш газ... И се смееш на някой балък който първо се е направил на тарикат и са му сложили системата ефтинко и скапано и колата му е подвижен фоерверк... Да чукнем на дърво на никой не го пожелавам ... Ама това което човек сам може да си направи никой друг не може... А иначе ти като си от СЗ мога веднага да ти препоръчам моя майстор който е в Пазарджик и мисля че последно на 500лв ги слагаше тия уредби... А и хора от форума съм пращал там да си правят колите и те са меко казано много доволни...Ако го прочетат това може направо да си признаят... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Това 500 левас газовата или само за поставянето??!!?!?
Напиши телофона на Пазарджиклията де?
Благодаря предварително. :)
в събота ми я поставиха газовата и за два дни набързо врътнах 700км...вече мога да си го позволя :!: :!: :!: :!: :!: много съм доволен и разходките започват :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 27 Авг 2007, 12:05

Е па да беше се раходил насам та да се видим :mhihi:

zxsport
Аватар

:)

Мнение от zxsport » 28 Авг 2007, 12:23

Здравейте колеги,

Преди 3-4 години имах горчив опит с газов инжекцион - не стана(тогава цената му беше около 2850 лв. за мойта колица - Е34 с М50В20). Отказах да я платя и я върнах, т.к. не се получи добре: гореше 18 - 19 газ при каране до 3000 об/мин, беше осезаемо по-мудна от на бензин, при пускане на климата се получаваха аномалии и от време на време оборотите на празен ход играеха в диапазона 500 - 1500! Единствения плюс - нямаше детонации. Цяла седмица си играха да го настройват ("настройките" протичаха по следния начин: седи си пича с лап-топа в колата ми и дава газ в диапазона 3000 об./мин. - ОГРАНИЧИТЕЛ !!!). Това издевателство върху Е34-ката продължи около 1 седмица от сутрин до вечер!!! Как издържА този двигател направо не ми го побира акъла .... а на моменти ми идеше да му извия една щанга около врата на тоя педал ... А проблемите дойдоха след демонтиране на АГУ-то - колата не само, че не вървеше както преди, а отгоре на всичко вместо оригиналните маркучи имаше някакви MADE IN ITALY, които не бяха затегнати и колата ги "плюеше" един по един, а голямата бела стана 2 месеца по-късно когато горивния маркуч (пак някакъв италиански) се сцепи по време на движение и бензина шурна .... абе не ми се говори! Явно съм "късметлия", но този метод проба - грешка ми излезе солено (предвид частите които подмених, та белким колата възвърне състоянието си "ПРЕДИ" посещението на АГУ-сервиза).
БМВ-то в момента е в доста-добро техническо състояние (а и преди 1 месец го карах на Али да му смени дебитомер, свещи, клапани, повдигачи, л. сонда и мн. други), работи перфектно, разхода му е около 14 бензин в града и около 9 извън, т.е. нормален, и единствено 6-те запушени дупки на всмукателните колектори ми напомнят за едноседмичното ходене по мъките и съпътстващите последствия ....

Темата е интересна за мен, а и доста се изкушавам дали да не опитам отново да сложа АГУ. Все пак едно е 30 лв./100 км, друго е 15 лв! Разликата е кажи-речи 15 лв/100 км. Но нали знаете лафа: "Парен каша духа" :mhihi: , та да си призная ме е шубе да не се вкарам пак в оня филм .... от преди години.
Гледам колега SaSo е от София, а и е с обикновена АГУ, ако може да сподели къде си е слагал уредбата или сервиз където имат опит с инсталирането й на М50!

Благодаря предварително!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook