Разход на газ и техническа подръжка на 520 24V 1992г
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аз пък под 18 не мога го смъкна ако ще и бос да карам
Ама съм с М50 В25 Но доколкото съм питал колеги с такива май нормално било





oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Ми ся като мръдна до морето с газовата инжекция,ша споделя кво харчи...с предишната газ преди месец ми даде до Каварна към 10 на 100 разход...може да мръдне малко по-надолу,щото на безнин на дълго ми дава към 9 някъде при средно бързо каране...
- compactt007
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 14.05.2007
- Местоположение: софия
гас
имам гас и сам доволен 16 в града ама сам 525 24в/ беше ми прецакан ниакакав датчик и ми гармя доста но ниама проблеми с колекторите или каквото и да е имам някакви медни кихалки на всеки целиндар /залепени/ испускат напрежението и гас / това е /
BMW СИ Е BMW
Общо взето и аз го докарвам разхода на blagoz (М50 VANOS автоматик клима) с около литър отгоре. Говорим за бензин газ нямам и нямам намерение да слагам.
Дизелово Ферари и бензинов джип не ща
А колкото до поддръжката - цените и на части и на труд са толкова различни на различни места че ......
Ако първоначално се вземеш в ръце и си докараш колата до някакво прилично състояние и после не чакаш нещо да се скапе тотално и като си на зор да го правиш на юруш и да плащаш каквото ти кажат нещата не са толкова страшни (не че става без пари ама не боли толкова на джоба)
По принцип моите наблюдения са че дори частите да до някъде са по-скъпи от тези за други автомобили, марката си е сериозна и се налага да се бъркаш по-рядко, което според мен е за предпочитане.
Ама в края на крайщата който си има брада си носи и гребенче
Дизелово Ферари и бензинов джип не ща



А колкото до поддръжката - цените и на части и на труд са толкова различни на различни места че ......
Ако първоначално се вземеш в ръце и си докараш колата до някакво прилично състояние и после не чакаш нещо да се скапе тотално и като си на зор да го правиш на юруш и да плащаш каквото ти кажат нещата не са толкова страшни (не че става без пари ама не боли толкова на джоба)
По принцип моите наблюдения са че дори частите да до някъде са по-скъпи от тези за други автомобили, марката си е сериозна и се налага да се бъркаш по-рядко, което според мен е за предпочитане.
Ама в края на крайщата който си има брада си носи и гребенче

- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Вече го позасякох какво харчи с газовата инжекция - на дълго 8-9,в София - 13-15 според зависи...досущ като на бензин,и разлика във вървежа почти не се усеща...при интензивно каране си струва инвестицията... 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
в събота вече и аз ще съм с газеница вече и ще мога да се разхождам нормално
писна ми да я гледам в гаража
колега ми даде тел на пазаржиклията и в събота сам там
започвот разходките автоматиче-клима -газ----ох кефффф

















Малко късно пиша, ама мойта върза към 10-ина газец към Бургъз и обратно. Около 130-ина на магистралката и много различно извън нея, ама предполагам средното да е било 100-110. Тряя ходя да проверя свещи , че съвсем съм я пуснал по инерция да си ходи колата, демек само я карам и нищо не съм й гледал.
SaSo написа:Просто трябва да ти е направена вещо системата иначе си имаш големи ядове... Другото което е трябва запалителната ти система да е ОК и така си караш и наливаш газ и караш и наливаш газ... И се смееш на някой балък който първо се е направил на тарикат и са му сложили системата ефтинко и скапано и колата му е подвижен фоерверк... Да чукнем на дърво на никой не го пожелавам ... Ама това което човек сам може да си направи никой друг не може... А иначе ти като си от СЗ мога веднага да ти препоръчам моя майстор който е в Пазарджик и мисля че последно на 500лв ги слагаше тия уредби... А и хора от форума съм пращал там да си правят колите и те са меко казано много доволни...Ако го прочетат това може направо да си признаят...![]()
![]()
Това 500 левас газовата или само за поставянето??!!?!?
Напиши телофона на Пазарджиклията де?
Благодаря предварително.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
в събота ми я поставиха газовата и за два дни набързо врътнах 700км...вече мога да си го позволяmikewolf написа:SaSo написа:Просто трябва да ти е направена вещо системата иначе си имаш големи ядове... Другото което е трябва запалителната ти система да е ОК и така си караш и наливаш газ и караш и наливаш газ... И се смееш на някой балък който първо се е направил на тарикат и са му сложили системата ефтинко и скапано и колата му е подвижен фоерверк... Да чукнем на дърво на никой не го пожелавам ... Ама това което човек сам може да си направи никой друг не може... А иначе ти като си от СЗ мога веднага да ти препоръчам моя майстор който е в Пазарджик и мисля че последно на 500лв ги слагаше тия уредби... А и хора от форума съм пращал там да си правят колите и те са меко казано много доволни...Ако го прочетат това може направо да си признаят...![]()
![]()
Това 500 левас газовата или само за поставянето??!!?!?
Напиши телофона на Пазарджиклията де?
Благодаря предварително.













- zxsport
-
:)
Здравейте колеги,
Преди 3-4 години имах горчив опит с газов инжекцион - не стана(тогава цената му беше около 2850 лв. за мойта колица - Е34 с М50В20). Отказах да я платя и я върнах, т.к. не се получи добре: гореше 18 - 19 газ при каране до 3000 об/мин, беше осезаемо по-мудна от на бензин, при пускане на климата се получаваха аномалии и от време на време оборотите на празен ход играеха в диапазона 500 - 1500! Единствения плюс - нямаше детонации. Цяла седмица си играха да го настройват ("настройките" протичаха по следния начин: седи си пича с лап-топа в колата ми и дава газ в диапазона 3000 об./мин. - ОГРАНИЧИТЕЛ !!!). Това издевателство върху Е34-ката продължи около 1 седмица от сутрин до вечер!!! Как издържА този двигател направо не ми го побира акъла .... а на моменти ми идеше да му извия една щанга около врата на тоя педал ... А проблемите дойдоха след демонтиране на АГУ-то - колата не само, че не вървеше както преди, а отгоре на всичко вместо оригиналните маркучи имаше някакви MADE IN ITALY, които не бяха затегнати и колата ги "плюеше" един по един, а голямата бела стана 2 месеца по-късно когато горивния маркуч (пак някакъв италиански) се сцепи по време на движение и бензина шурна .... абе не ми се говори! Явно съм "късметлия", но този метод проба - грешка ми излезе солено (предвид частите които подмених, та белким колата възвърне състоянието си "ПРЕДИ" посещението на АГУ-сервиза).
БМВ-то в момента е в доста-добро техническо състояние (а и преди 1 месец го карах на Али да му смени дебитомер, свещи, клапани, повдигачи, л. сонда и мн. други), работи перфектно, разхода му е около 14 бензин в града и около 9 извън, т.е. нормален, и единствено 6-те запушени дупки на всмукателните колектори ми напомнят за едноседмичното ходене по мъките и съпътстващите последствия ....
Темата е интересна за мен, а и доста се изкушавам дали да не опитам отново да сложа АГУ. Все пак едно е 30 лв./100 км, друго е 15 лв! Разликата е кажи-речи 15 лв/100 км. Но нали знаете лафа: "Парен каша духа"
, та да си призная ме е шубе да не се вкарам пак в оня филм .... от преди години.
Гледам колега SaSo е от София, а и е с обикновена АГУ, ако може да сподели къде си е слагал уредбата или сервиз където имат опит с инсталирането й на М50!
Благодаря предварително!
Преди 3-4 години имах горчив опит с газов инжекцион - не стана(тогава цената му беше около 2850 лв. за мойта колица - Е34 с М50В20). Отказах да я платя и я върнах, т.к. не се получи добре: гореше 18 - 19 газ при каране до 3000 об/мин, беше осезаемо по-мудна от на бензин, при пускане на климата се получаваха аномалии и от време на време оборотите на празен ход играеха в диапазона 500 - 1500! Единствения плюс - нямаше детонации. Цяла седмица си играха да го настройват ("настройките" протичаха по следния начин: седи си пича с лап-топа в колата ми и дава газ в диапазона 3000 об./мин. - ОГРАНИЧИТЕЛ !!!). Това издевателство върху Е34-ката продължи около 1 седмица от сутрин до вечер!!! Как издържА този двигател направо не ми го побира акъла .... а на моменти ми идеше да му извия една щанга около врата на тоя педал ... А проблемите дойдоха след демонтиране на АГУ-то - колата не само, че не вървеше както преди, а отгоре на всичко вместо оригиналните маркучи имаше някакви MADE IN ITALY, които не бяха затегнати и колата ги "плюеше" един по един, а голямата бела стана 2 месеца по-късно когато горивния маркуч (пак някакъв италиански) се сцепи по време на движение и бензина шурна .... абе не ми се говори! Явно съм "късметлия", но този метод проба - грешка ми излезе солено (предвид частите които подмених, та белким колата възвърне състоянието си "ПРЕДИ" посещението на АГУ-сервиза).
БМВ-то в момента е в доста-добро техническо състояние (а и преди 1 месец го карах на Али да му смени дебитомер, свещи, клапани, повдигачи, л. сонда и мн. други), работи перфектно, разхода му е около 14 бензин в града и около 9 извън, т.е. нормален, и единствено 6-те запушени дупки на всмукателните колектори ми напомнят за едноседмичното ходене по мъките и съпътстващите последствия ....
Темата е интересна за мен, а и доста се изкушавам дали да не опитам отново да сложа АГУ. Все пак едно е 30 лв./100 км, друго е 15 лв! Разликата е кажи-речи 15 лв/100 км. Но нали знаете лафа: "Парен каша духа"

Гледам колега SaSo е от София, а и е с обикновена АГУ, ако може да сподели къде си е слагал уредбата или сервиз където имат опит с инсталирането й на М50!
Благодаря предварително!
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани