смяна на бутало

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

смяна на бутало

Мнение от cod-cdbp » 18 Авг 2007, 13:11

колеги
предполагам че знаете че съм без кола в момента
но сега доиде момента да си зимам нова бима и въпроса следния
мотора е М30 и трябва да се смени едно от буталата
необходимо ли е да се прави нещо по другите бутала - сегменти напр и шлайфане или може да се мине само с смяната на буталото ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Авг 2007, 7:42

май никой няма представа???
а да - става дума за М30б35
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Авг 2007, 9:41

слагаш същотото бутало и тва е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Авг 2007, 10:09

100% ли си сигурен
става дума за настоящата кола на dopestar
той беше сложил снимки как буталото е пробито
иначе главата е права като конец :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Авг 2007, 12:28

Изясни причината за пукането на буталото, и трябва да знаеш, че трябва да са еднакво леки всички бутала :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 21 Авг 2007, 14:05

Taka i tака отваряш мотора за смяна на буталото, купи направо комплект сегменти, семеринги, занеси си главата да я сервизират абе с една дума стегни го мотора и да знаеш ,че всичко е наред после :idea:

Намираш едно бутало такова ,като гледаш дали не е влачило и започваш :D


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Авг 2007, 14:13

_65536_kb_sec_ написа:100% ли си сигурен
става дума за настоящата кола на dopestar
той беше сложил снимки как буталото е пробито
иначе главата е права като конец :)


вземете я шлаифаите та глава :!: :!: :!:
и моето имаше същия проблем като го взех -беше прегряло
и главата беше се изкривила
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Авг 2007, 14:57

е тя главата като е права и цяла (без цепнатини) какъв е проблема да се ползва и така
иначе за нови сегменти на всичките бутала или само на въпросното
и плс дайте някакви цени
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Авг 2007, 15:01

Аеее нали имаше майстор да ти я направи ве, що питаш? А иначе кат смениш буталото, хвани смени и сегмвените на всичките, главата да се направаи, клапани, гумички как си теа, щото пак ще отваряш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 21 Авг 2007, 15:27

Здраве да е
Според мен няма проблем да се смени само едно от буталата.Въпроса е какво изкаш да направиш и каква е цената която си готов да платиш.
Има си замери които трябва да направиш на буталото и на втулката в различни равнини и височини.Същото важи и за сегментите мерят се височините им и ключовете им и в зависимост от получените замери се влиза или не в допуските.
За главата се пръска с един крак спреи (в повечети случаи са неколко спрея един за почистване един пенетрант и един сух и то си проличава за по малко от 10 мин има ли пукнатина или не.)Слагаш я на масата и с един индикаторен часовник в минаваш главата по диагоналите и после в равнина и си получаваш крива ли е или не.И в този род неща -мериш болтовете на главата, на мотовилките , правиш една дефектация на лагерите и другите детаили(компоненти).
Зависи пак казах колко ти се играе и какви възмойности имаш.
добрее да си вземеш и същия грамаж бутало но малко допуски са възможни зависи все пак кое е буталото.
Снабди си маистора с справочна литература и прибори ако го видиш че мери с рулетката бегаи далече :mhihi:
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Авг 2007, 16:17

хахахаах
"мери с рулетка" ме разката :)
иначе като са читави сегментите както ми каза собственика какъв е проблема?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Авг 2007, 16:29

поне обясни как стигна до извода че не е крива :?: :?: :?:
на око ли не е крива :?: :?:
моята беше с една десета от мм и правеше проблеми
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Авг 2007, 18:44

на око и на ухо :)
ама ебал съм го - ще прежаля 60лв за шлайфане и на блока и на главата
за да паснат идеално
не питайте защо е такава цената, тя не определя качеството в случая
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook