325 tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: В.Търново

325 tds

Мнение от Blue » 19 Авг 2007, 22:03

Здравейте искам да попитам за едно маркуче за което сте писали на няколко места.......Скоро свалях смукателните колектори и отвътре бяха целите в масло.естествено исчистих ги хубаво но има едно марку4е под тях което отива кум нафтовия ми филтър,та въпроса ми е
то беше пълно с масло или нешто подобно а така ли трябва да е или да го исчистя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 20 Авг 2007, 0:16

Не го чисти а го смени! Трябва да е бистро (чисто) това за което питаш!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: В.Търново

Мерси

Мнение от Blue » 20 Авг 2007, 2:33

Много благодаря за бързия и точен отговор а гледам 4е ти си от павликени и ти ли имаш такъв TDS и нормално ли е горе смукателните колектори да са наслоени с масло ?!? същто разбрах че и испускателните се чистели от нагар защото се задръствали с нагар и мисля да си ги чистя сам но незнам да не разбутам там нещо. дали ще мога сам да се справя ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Re: Мерси

Мнение от КУНИ » 20 Авг 2007, 16:49

Blue написа:Много благодаря за бързия и точен отговор а гледам 4е ти си от павликени и ти ли имаш такъв TDS и нормално ли е горе смукателните колектори да са наслоени с масло ?!? същто разбрах че и испускателните се чистели от нагар защото се задръствали с нагар и мисля да си ги чистя сам но незнам да не разбутам там нещо. дали ще мога сам да се справя ?


Да имам такъв автомобил! Пише го в профила ми. Не мисля че трябва да има наслоено масло в или по смукателните колектори! Мисля че това което си решил да предприемаш не е сложно и ще се справиш. Само не споделям почистването на изпускателния колектор.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: В.Търново

защо

Мнение от Blue » 20 Авг 2007, 19:42

Ами за6то не го споделяш,тук съм чел на няколко места 4е там се наслоявал нагар точно където излизат изгорелите газове за турбото
и ако го исчистя няма ли да излизат по лесно и да работи по добре турбината?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2007, 0:32

изолираи си агр-клапана и няма ве4е марсотии.по4исти си вси4ко преди това вапросното маку4ле,до него има и мн. важен за турбината ваздушен дат4ик

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 21 Авг 2007, 19:11

ivan. написа:изолираи си агр-клапана и няма ве4е марсотии.по4исти си вси4ко преди това вапросното маку4ле,до него има и мн. важен за ту
рбината ваздушен дат4ик
Може ли да ми кажеш каква роля играе това марку4е и какво е агр-клапанаркаде да го търся


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 15:33


Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook