Ха сега де?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Ха сега де?!
Ето какво се случи:
Миналия уикенд бях в Царево, в неделя тръгнахме да се прибираме. Колата вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме, загря след 100-200 метра, стрелката беше на следващото деление. Поохладихме я със 1-2 бутилки вода, продължихме и по пътя (аз вече с пуснато парно и свалени прозорци) гледам стрелката как стои леекинко след средата. Влязохме в задръстване! Стрелката застана на средата и не мръдна, качихме се на магистралата и при скорост 120-130 пак започна да загрява, а дотогава не мърдаше от средата. Отново влязохме в задръстване, стрелката пак посредата, последваха черни пътища, баири и т.н. но не загря! Вечерта към 10 часа на участъка Сливен - Нова Загора, отново загряване! Да вметна само, че в Сливен наляхме около половин литър вода и обезвъздушихме.
Така.. Първите мнения бяха "виско", после дойде "водна помпа", а накрая "радиатор пълен с буби и мръсно". Естествено почнах от радиатора, щото е безплатно, трябваше да го измия... Не, че нямаше клечки, сламки и буби, ама не беше като да е мръсен много... Днес купих термостат и водна помпа, смених и двете. Водната ми помпа беше с метални витла, пише БМВ на нея и изглежда оригиналдъ, ама имаше голям луфт по оста сии едно прескачане, което изглежда като строшен лагер. Смених я, 110 лева, смених и термостата, който зимата си седеше отворен и като пуснех парното ми изстиваше колата. И там 28 лева. Налях антифриз за 26 лева, запалих, загря, обезвъздуших и рекох да покарам.. Очаквах да загрее, но не загря.. Сега ще питате що пускам тая тема - ми щото при напълно загряла и карана кола, като хвана перката и я спирам с ръка без кой знае какво усилие. А това доколкото знам, не би трябвало да е така и просто ме е страх да тръгна с тая кола на път, за да не ме остави някъде. А и водната помпа въпреки луфта, ми се стори читава.. Да давам ли сега пари и за виско, или колата вече е ОК?
М50Б20 Ванос..
Сори за объркания пост, ама като съм на няколко бири съм много обяснителен
Миналия уикенд бях в Царево, в неделя тръгнахме да се прибираме. Колата вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме, загря след 100-200 метра, стрелката беше на следващото деление. Поохладихме я със 1-2 бутилки вода, продължихме и по пътя (аз вече с пуснато парно и свалени прозорци) гледам стрелката как стои леекинко след средата. Влязохме в задръстване! Стрелката застана на средата и не мръдна, качихме се на магистралата и при скорост 120-130 пак започна да загрява, а дотогава не мърдаше от средата. Отново влязохме в задръстване, стрелката пак посредата, последваха черни пътища, баири и т.н. но не загря! Вечерта към 10 часа на участъка Сливен - Нова Загора, отново загряване! Да вметна само, че в Сливен наляхме около половин литър вода и обезвъздушихме.
Така.. Първите мнения бяха "виско", после дойде "водна помпа", а накрая "радиатор пълен с буби и мръсно". Естествено почнах от радиатора, щото е безплатно, трябваше да го измия... Не, че нямаше клечки, сламки и буби, ама не беше като да е мръсен много... Днес купих термостат и водна помпа, смених и двете. Водната ми помпа беше с метални витла, пише БМВ на нея и изглежда оригиналдъ, ама имаше голям луфт по оста сии едно прескачане, което изглежда като строшен лагер. Смених я, 110 лева, смених и термостата, който зимата си седеше отворен и като пуснех парното ми изстиваше колата. И там 28 лева. Налях антифриз за 26 лева, запалих, загря, обезвъздуших и рекох да покарам.. Очаквах да загрее, но не загря.. Сега ще питате що пускам тая тема - ми щото при напълно загряла и карана кола, като хвана перката и я спирам с ръка без кой знае какво усилие. А това доколкото знам, не би трябвало да е така и просто ме е страх да тръгна с тая кола на път, за да не ме остави някъде. А и водната помпа въпреки луфта, ми се стори читава.. Да давам ли сега пари и за виско, или колата вече е ОК?
М50Б20 Ванос..
Сори за объркания пост, ама като съм на няколко бири съм много обяснителен

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
и още нещо - новия ми термостат е 80 градусов, а за моята кола по принцип са два модела - 88 и 92, туй проблем ли е?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
................
Точно преди да тръгнеме за морето тая година ми се случи същия проблем.....виското го спирах с ръка...смених го с чисто ново и сега всичко е ОК!!!!!
Иначе и аз съм сменял водна помпа и термостат, но в самото начало-като я взех колата! Виското няма какво да се замисляш-сменяй го-с тия коли не си струва да си правиме опити-"ама то може още да изкара", "сега нали не загрява"...... и т.н.




Иначе и аз съм сменял водна помпа и термостат, но в самото начало-като я взех колата! Виското няма какво да се замисляш-сменяй го-с тия коли не си струва да си правиме опити-"ама то може още да изкара", "сега нали не загрява"...... и т.н.



In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: ................
ами и аз тваму разправям че експерименти не се правят...сменяй с ново-момче-виско -помпа -квото требе и не се радвай че не ти загрява --че да не вземе наистина да ти загрее че тогава ще ведеш как на дядо Мраз му гори задникаТоо Cool написа:Точно преди да тръгнеме за морето тая година ми се случи същия проблем.....виското го спирах с ръка...смених го с чисто ново и сега всичко е ОК!!!!!![]()
![]()
![]()
Иначе и аз съм сменял водна помпа и термостат, но в самото начало-като я взех колата! Виското няма какво да се замисляш-сменяй го-с тия коли не си струва да си правиме опити-"ама то може още да изкара", "сега нали не загрява"...... и т.н.![]()
![]()





- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
ъъ.. току-що се сетих, че снощи като ремонтирах, забравих да свържа един датчик! Въпросния се намира отляво на радиатора (като си срещу колата) и се мушка в самия радиатор! За кво е туй нещо? Карах без него днес и снощи... отивам да го закача, докато не съм забравил!
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет



Точно туй чудо дето си го не закачил е това, което ще ти предпази колицата от прегряване, ако виското не се сети да зацепи, когато си трябва. Тоя датчик пали вентилатора, дето по принцип бачка само с климатика.

Тъй като по принцип на М50 охлаждането е много яко, освен ако някой елемент от него не сдаде багажа, е много вероятно виското ти да не зацепва въобще след като си сложил "по-студен" термостат. Аз си земах термостат на 88 градуса от Камор, защото не исках да слагам такъв за 80 или 82 градуса, които излизаха из каталози разни.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж

Абе, не ме стряскайте...
Колата не е минавала средата от снощи насам, а не е като да не съм я ръчкал!
Това значи, че даже и да е бил откачен тоя датчик, той не е трябвал, понеже колата не е загрявала, нали?

А и ако беше прегряла, нямаше да върви, а тя си върви... не е раждала, не са й изтичали водите и т.н...
Крис, кажи за това по-лошото..?

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Карай и не се коси! Вържи го само това дето си пропуснал снощи и карай, като фъляш по едно око на температурата, както явно си карал и до сега.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Само да вметна,че щом при работа на място температурата се е нормализирала,
значи виското върши своята работа.А на висока скорост виското реално
не играе никаква роля.Проблемът е бил във водната помпа.Витлото е превъртало
и не е правила достатъчен дебит на високи обороти.
значи виското върши своята работа.А на висока скорост виското реално
не играе никаква роля.Проблемът е бил във водната помпа.Витлото е превъртало
и не е правила достатъчен дебит на високи обороти.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
полезна информация беше това.. но ще сменя и виското, понеже го спирам с ръка.. всичко останало е сменено вече 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако температурата не е достатъчно висока ще можеш да го спреш с ръка.Просто не е зацепило.Но го смени за собствено успокоение 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
а как да разбера кога температурата е достатъчно висока?
Снощи като я събрах, запалих, вървя 20-30 минути на място, обезвъздуших и след това 10-15 километра из града само на 2-ра 3-та и във високите обороти.. Туй не е ли достатъчно за да вдигне температура?
Снощи като я събрах, запалих, вървя 20-30 минути на място, обезвъздуших и след това 10-15 километра из града само на 2-ра 3-та и във високите обороти.. Туй не е ли достатъчно за да вдигне температура?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани