Ха сега де?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Ха сега де?!

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 0:17

Ето какво се случи:
Миналия уикенд бях в Царево, в неделя тръгнахме да се прибираме. Колата вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме, загря след 100-200 метра, стрелката беше на следващото деление. Поохладихме я със 1-2 бутилки вода, продължихме и по пътя (аз вече с пуснато парно и свалени прозорци) гледам стрелката как стои леекинко след средата. Влязохме в задръстване! Стрелката застана на средата и не мръдна, качихме се на магистралата и при скорост 120-130 пак започна да загрява, а дотогава не мърдаше от средата. Отново влязохме в задръстване, стрелката пак посредата, последваха черни пътища, баири и т.н. но не загря! Вечерта към 10 часа на участъка Сливен - Нова Загора, отново загряване! Да вметна само, че в Сливен наляхме около половин литър вода и обезвъздушихме.
Така.. Първите мнения бяха "виско", после дойде "водна помпа", а накрая "радиатор пълен с буби и мръсно". Естествено почнах от радиатора, щото е безплатно, трябваше да го измия... Не, че нямаше клечки, сламки и буби, ама не беше като да е мръсен много... Днес купих термостат и водна помпа, смених и двете. Водната ми помпа беше с метални витла, пише БМВ на нея и изглежда оригиналдъ, ама имаше голям луфт по оста сии едно прескачане, което изглежда като строшен лагер. Смених я, 110 лева, смених и термостата, който зимата си седеше отворен и като пуснех парното ми изстиваше колата. И там 28 лева. Налях антифриз за 26 лева, запалих, загря, обезвъздуших и рекох да покарам.. Очаквах да загрее, но не загря.. Сега ще питате що пускам тая тема - ми щото при напълно загряла и карана кола, като хвана перката и я спирам с ръка без кой знае какво усилие. А това доколкото знам, не би трябвало да е така и просто ме е страх да тръгна с тая кола на път, за да не ме остави някъде. А и водната помпа въпреки луфта, ми се стори читава.. Да давам ли сега пари и за виско, или колата вече е ОК?
М50Б20 Ванос..
Сори за объркания пост, ама като съм на няколко бири съм много обяснителен :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 0:20

и още нещо - новия ми термостат е 80 градусов, а за моята кола по принцип са два модела - 88 и 92, туй проблем ли е?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

................

Мнение от Тоо Cool » 14 Авг 2007, 1:01

Точно преди да тръгнеме за морето тая година ми се случи същия проблем.....виското го спирах с ръка...смених го с чисто ново и сега всичко е ОК!!!!! :D :D :D
Иначе и аз съм сменял водна помпа и термостат, но в самото начало-като я взех колата! Виското няма какво да се замисляш-сменяй го-с тия коли не си струва да си правиме опити-"ама то може още да изкара", "сега нали не загрява"...... и т.н. :roll: :roll: :roll:
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: ................

Мнение от bmwfena » 14 Авг 2007, 1:14

Тоо Cool написа:Точно преди да тръгнеме за морето тая година ми се случи същия проблем.....виското го спирах с ръка...смених го с чисто ново и сега всичко е ОК!!!!! :D :D :D
Иначе и аз съм сменял водна помпа и термостат, но в самото начало-като я взех колата! Виското няма какво да се замисляш-сменяй го-с тия коли не си струва да си правиме опити-"ама то може още да изкара", "сега нали не загрява"...... и т.н. :roll: :roll: :roll:
ами и аз тваму разправям че експерименти не се правят...сменяй с ново-момче-виско -помпа -квото требе и не се радвай че не ти загрява --че да не вземе наистина да ти загрее че тогава ще ведеш как на дядо Мраз му гори задника :mhihi: :mhihi: сменяй тва виско че ще ти се карам вече :!: :!:
Изображение

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 7:56

:mhihi: ще го сменя, днес ако мога даже ще го сменя
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 18:15

ъъ.. току-що се сетих, че снощи като ремонтирах, забравих да свържа един датчик! Въпросния се намира отляво на радиатора (като си срещу колата) и се мушка в самия радиатор! За кво е туй нещо? Карах без него днес и снощи... отивам да го закача, докато не съм забравил!
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 18:25

Номер 5 от таякартинка..
Пише DOUBLE TEMPERATURE SWITCH 91/99CEL
Звучи важно.. :confused:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Авг 2007, 18:34

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Точно туй чудо дето си го не закачил е това, което ще ти предпази колицата от прегряване, ако виското не се сети да зацепи, когато си трябва. Тоя датчик пали вентилатора, дето по принцип бачка само с климатика. ;)
Тъй като по принцип на М50 охлаждането е много яко, освен ако някой елемент от него не сдаде багажа, е много вероятно виското ти да не зацепва въобще след като си сложил "по-студен" термостат. Аз си земах термостат на 88 градуса от Камор, защото не исках да слагам такъв за 80 или 82 градуса, които излизаха из каталози разни.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 14 Авг 2007, 18:55

Мен пък ми звучи на нещо малко по-лошо ама аре нема да говорим. Дано да е виско или помпа или термостат.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 18:59

:shock:
Абе, не ме стряскайте...
Колата не е минавала средата от снощи насам, а не е като да не съм я ръчкал!
Това значи, че даже и да е бил откачен тоя датчик, той не е трябвал, понеже колата не е загрявала, нали? :help:
А и ако беше прегряла, нямаше да върви, а тя си върви... не е раждала, не са й изтичали водите и т.н...

Крис, кажи за това по-лошото..? :roll:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 14 Авг 2007, 20:45

Карай и не се коси! Вържи го само това дето си пропуснал снощи и карай, като фъляш по едно око на температурата, както явно си карал и до сега.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Авг 2007, 21:05

Само да вметна,че щом при работа на място температурата се е нормализирала,
значи виското върши своята работа.А на висока скорост виското реално
не играе никаква роля.Проблемът е бил във водната помпа.Витлото е превъртало
и не е правила достатъчен дебит на високи обороти.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 21:31

полезна информация беше това.. но ще сменя и виското, понеже го спирам с ръка.. всичко останало е сменено вече :mhihi:
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Авг 2007, 21:34

Ако температурата не е достатъчно висока ще можеш да го спреш с ръка.Просто не е зацепило.Но го смени за собствено успокоение ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 14 Авг 2007, 21:57

а как да разбера кога температурата е достатъчно висока?
Снощи като я събрах, запалих, вървя 20-30 минути на място, обезвъздуших и след това 10-15 километра из града само на 2-ра 3-та и във високите обороти.. Туй не е ли достатъчно за да вдигне температура?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook