Проблем. Загрява ми колата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: загрява
horhef написа:Здравейте, за да не пускам нова тема да попитам и аз тук. Значи почна да ми загрява колата като стигна последната черта, това става въпрос като е спряла като тръгне се връща на норманлно положение като пусна парното до край спира да загрява ама и не се връща стрелката в средата. Незнам за това виско обаче перката която е между двигателя и радиатора още с пускането си започва да върти и това си е от край време. а като е спрян двигателя се върти много лесно. та незнам виско ли водна помпа термостат ли какво ще да е. То е чсно, че ще я водя на сервиз ама все пак да съм малко ориентиран като отда при "майстора"
Става въпрос за е36 320 92г. ако има някакво значение.
Климатик нямаш явно...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе питам щото принципно погледнато би трябвало ел. перката, дето по принцип работи за да охлажда на климатика джаджите, да има и авариент режим, ако колата вземе да се позагрява повече... 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
turbo написа:Абе питам щото принципно погледнато би трябвало ел. перката, дето по принцип работи за да охлажда на климатика джаджите, да има и авариент режим, ако колата вземе да се позагрява повече...
Има , има!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- horhef
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
решен проблем
колеги да се похваля, че проблема ми е решен. Оказа се, че от едно съединение ми е текло антифриз и от там е влязъл въздух след което е направило въздушна възгланица, след отстраняването и обезвъздушаването вече няма проблем и не загрява вече. благодаря на всички който помогнаха със съвети.
здравейте!преди около две седмици си купих бмв 316i купе 1994 година,и вече втори път ми се получава един проблем,откача ми се маркуча на радиатора и ми изтича антифриза,за първи път ми стана,не бях минал и 100км от както съм е купил както си карам гледам стрелката отиде на червено,спрях веднага отворих капака гледам маркуча изкочил,както и да е налях вода ,затегнах го и е закарах на сервиз да и сложат антифриз,там ми казаха че може да не е била обезвъздушена,сложиха антифриз,обезвъздушиха е и до днес нямаше никакви проблеми,обаче днес тръгнах да си върша някаква работа и отново същата работа-гледам че загря и веднага отбих ,и пак маркуча изкочил,и започнах да се притеснявам много,че не е обезвъздушаването,а явно има някаде проблем.ще ви бъда благодарен ако ми дадете съвет какво да правя,от Пловдив съм ако може ме насочете към някой сервиз където разбират от тези неща.благодаря предварително.
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
да не ти е отчупена гърловината и да е по-къса и да се изхлузва маркуча-имах тоя проблем на една петица по-рано! беше откършено около 3 см. от тръбата където влиза водното съединение и много си беше равно , тоест не личеше че е счупено-сравних го с друг радиатор-видя се разликата-смених казанчето-и пеи сърце 

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
А твърди ли са ти маркучите, да не пуска от някъде налягане откъм двигателя и затова да се откача...там скоба няма ли?

оказа се че термостата не работел,днес го смених и дано да нямам проблеми,бях се притеснил че е гарнитурата,ама в сервиза ми казаха че по двигателя няма проблеми,дано да е така,а иначе колата е супер с всички екстри(ел. стъкла,огледала,климатроник и т.н)
,много и се радвам дано да няма повече проблеми с нея:)

ако не ти загрева по добре не ги пипаиmelody1 написа:Колеги благодаря ви за помоща. Днес си взех виско за 65лв. от магазина на БМВ на бул.Руски и ми го смениха за 10лв. в сервиз. Сега колата не загрява и когато дам гас перката се чува(вие като дзвер). Преди го нямаше този звук. Скоро ще гледам да сменя водната помпа и термостата, за да не се получи някъв гаф, че не съм ги сменял откакто си купих колата преди 2 години.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
ivan. написа:ако не ти загрева по добре не ги пипаиmelody1 написа:Колеги благодаря ви за помоща. Днес си взех виско за 65лв. от магазина на БМВ на бул.Руски и ми го смениха за 10лв. в сервиз. Сега колата не загрява и когато дам гас перката се чува(вие като дзвер). Преди го нямаше този звук. Скоро ще гледам да сменя водната помпа и термостата, за да не се получи някъв гаф, че не съм ги сменял откакто си купих колата преди 2 години.
наскоро си мислех точно по тоя въпрос и мисля че му даваш грешен съвет .. замисли се защо ли ... ми не се знае на колко милиона км са тея 2те неща ... и другото като се развалят вече може да няма нужда да сменяваш само тех а и целия двигател .. така че ей така като идея си мислех че купиш ли си бмв това са 2те неща който е хубаво да смениш да не стане фал в даден момент .. че то като запуши и прегрее .. после майстори много

и целото това главоболие за некакви си 150 лв

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани