Проблем. Загрява ми колата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: загрява

Мнение от turbo » 25 Юли 2007, 23:20

horhef написа:Здравейте, за да не пускам нова тема да попитам и аз тук. Значи почна да ми загрява колата като стигна последната черта, това става въпрос като е спряла като тръгне се връща на норманлно положение като пусна парното до край спира да загрява ама и не се връща стрелката в средата. Незнам за това виско обаче перката която е между двигателя и радиатора още с пускането си започва да върти и това си е от край време. а като е спрян двигателя се върти много лесно. та незнам виско ли водна помпа термостат ли какво ще да е. То е чсно, че ще я водя на сервиз ама все пак да съм малко ориентиран като отда при "майстора"
Става въпрос за е36 320 92г. ако има някакво значение.


Климатик нямаш явно...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

загрява

Мнение от horhef » 25 Юли 2007, 23:32

Климатик нямаш явно...
абе имам ама не съм го пускал точно днес неговата перка май е отпред зад бъбреците

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 25 Юли 2007, 23:36

Абе питам щото принципно погледнато би трябвало ел. перката, дето по принцип работи за да охлажда на климатика джаджите, да има и авариент режим, ако колата вземе да се позагрява повече... :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

загрява

Мнение от horhef » 25 Юли 2007, 23:40

Е явно не е помогнала. Медждо другото някой ако има свестен майстор да свирка да я водя тия дни.
за София става въпрос

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 26 Юли 2007, 0:08

turbo написа:Абе питам щото принципно погледнато би трябвало ел. перката, дето по принцип работи за да охлажда на климатика джаджите, да има и авариент режим, ако колата вземе да се позагрява повече... :roll:

Има , има!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

решен проблем

Мнение от horhef » 28 Юли 2007, 13:45

колеги да се похваля, че проблема ми е решен. Оказа се, че от едно съединение ми е текло антифриз и от там е влязъл въздух след което е направило въздушна възгланица, след отстраняването и обезвъздушаването вече няма проблем и не загрява вече. благодаря на всички който помогнаха със съвети.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от inter.it » 14 Авг 2007, 14:49

здравейте!преди около две седмици си купих бмв 316i купе 1994 година,и вече втори път ми се получава един проблем,откача ми се маркуча на радиатора и ми изтича антифриза,за първи път ми стана,не бях минал и 100км от както съм е купил както си карам гледам стрелката отиде на червено,спрях веднага отворих капака гледам маркуча изкочил,както и да е налях вода ,затегнах го и е закарах на сервиз да и сложат антифриз,там ми казаха че може да не е била обезвъздушена,сложиха антифриз,обезвъздушиха е и до днес нямаше никакви проблеми,обаче днес тръгнах да си върша някаква работа и отново същата работа-гледам че загря и веднага отбих ,и пак маркуча изкочил,и започнах да се притеснявам много,че не е обезвъздушаването,а явно има някаде проблем.ще ви бъда благодарен ако ми дадете съвет какво да правя,от Пловдив съм ако може ме насочете към някой сервиз където разбират от тези неща.благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 14 Авг 2007, 15:07

да не ти е отчупена гърловината и да е по-къса и да се изхлузва маркуча-имах тоя проблем на една петица по-рано! беше откършено около 3 см. от тръбата където влиза водното съединение и много си беше равно , тоест не личеше че е счупено-сравних го с друг радиатор-видя се разликата-смених казанчето-и пеи сърце :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 14 Авг 2007, 20:37

А твърди ли са ти маркучите, да не пуска от някъде налягане откъм двигателя и затова да се откача...там скоба няма ли?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от inter.it » 15 Авг 2007, 11:55

оказа се че термостата не работел,днес го смених и дано да нямам проблеми,бях се притеснил че е гарнитурата,ама в сервиза ми казаха че по двигателя няма проблеми,дано да е така,а иначе колата е супер с всички екстри(ел. стъкла,огледала,климатроник и т.н) :),много и се радвам дано да няма повече проблеми с нея:)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Авг 2007, 3:26

melody1 написа:Колеги благодаря ви за помоща. Днес си взех виско за 65лв. от магазина на БМВ на бул.Руски и ми го смениха за 10лв. в сервиз. Сега колата не загрява и когато дам гас перката се чува(вие като дзвер) :mhihi: . Преди го нямаше този звук. Скоро ще гледам да сменя водната помпа и термостата, за да не се получи някъв гаф, че не съм ги сменял откакто си купих колата преди 2 години. :D
ако не ти загрева по добре не ги пипаи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 16 Авг 2007, 23:31

ivan. написа:
melody1 написа:Колеги благодаря ви за помоща. Днес си взех виско за 65лв. от магазина на БМВ на бул.Руски и ми го смениха за 10лв. в сервиз. Сега колата не загрява и когато дам гас перката се чува(вие като дзвер) :mhihi: . Преди го нямаше този звук. Скоро ще гледам да сменя водната помпа и термостата, за да не се получи някъв гаф, че не съм ги сменял откакто си купих колата преди 2 години. :D
ако не ти загрева по добре не ги пипаи



наскоро си мислех точно по тоя въпрос и мисля че му даваш грешен съвет .. замисли се защо ли ... ми не се знае на колко милиона км са тея 2те неща ... и другото като се развалят вече може да няма нужда да сменяваш само тех а и целия двигател .. така че ей така като идея си мислех че купиш ли си бмв това са 2те неща който е хубаво да смениш да не стане фал в даден момент .. че то като запуши и прегрее .. после майстори много ;)
и целото това главоболие за некакви си 150 лв
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Авг 2007, 15:55

прав не се знае кога са сменяни.ас сам на принципа нешто ако работи не го пипаи(Нямам предвид ремаци,филтри и др.такива).в бг е рядкост ка4ествени 4асти.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook