При вас как е

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 14.05.2007

Мнение от Ивашкин » 03 Авг 2007, 10:10

Ако е виското перката трябва да се върти свободно като я завъртиш когато мотора не работи. Мойта като я завъртя няма никаква енерция - спира почти веднага. За това си мисля, че сигурно не е виското. Иначе днес пак ми го направи и ме учудва друго - на Сточна гара трябваше да изчакам 4 или 5 сфетофара за да мина. И вече заставам първа кола и гледам стрелката тръгна нагоре. Минавам светофара, спирам дигам капака и гледам перката се върти, но със скороста на мотора. Така ли трябва да е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 24.02.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от THuGGy » 03 Авг 2007, 12:08

А на газ ли си? На мен това ми го прави като съм само на газ! Пробвал съм и на бензин въобще неще да качи стрелката в много по-зверски задръствания..
The Hate U Gave Lil' Infants Fucks Everybody -
T.H.U.G L.I.F.E

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 03 Авг 2007, 12:15

Значи, на мене вчера колата ми влезна в червеното смисъл много загря при не вкючен климатроник, и след това като го включих стрелката се застопори посредата?Това какво означава?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 14.05.2007

Мнение от Ивашкин » 03 Авг 2007, 12:25

Само на бензин съм. А и нямам клими..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 03 Авг 2007, 16:03

BMW_F1Team написа:....


Означава че нещо не е наред :) Може да е термостат но не ми се вярва, вероятно радиатора ти е изпозапушен и не тече добре през него антифриза. На Иво dunk машината така му беше на е30ката. Наливали са някакъв препарат за запушване на течове в охладителната система и той запушва и други канали дето не трябва.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 14.05.2007

Мнение от Ивашкин » 03 Авг 2007, 19:30

Колеги, преди малко ходих до майстора ми да погледне за какво може да става въпрос. Запалих колата, вдигнах капака, и само с поглеждането ми казва "тази перка не работи". Викам му как така, много бързо разбра, а той: "Хвани я както се върти и ще разбереш". Хванах я както си се върти и без проблем я спрях и никакво съпротивление не ми оказваше.
Проблема ще се реши при мен с ново виско за 168 лв. от Ауто плюс.
Добре, че водната помпа ми работи добре и не е позволила да не загрява колата до сега.
Като го сменя пак ще пиша.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 14.05.2007

Мнение от Ивашкин » 06 Авг 2007, 13:09

Братя по коли, току що смених виското. Стария беше тотално свършил. С новия ще видя как е. За сега от мен толкоз.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Авг 2007, 14:01

Ивашкин написа:Братя по коли, току що смених виското. Стария беше тотално свършил. С новия ще видя как е. За сега от мен толкоз.


Не бързай с извода ,че нещо позахладня.. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 08 Авг 2007, 9:44

Да не отарям нова тема, ще пиша тук:
В събота вечерта тръгнах от Сввти Влас към Царево, туй говорим в 11,30 вечерта, проблем с колата нямах.
В неделя към обяд тръгнахме, преди това бях запалил колата, вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме на 50-тия метър видях, че стрелката е почти до следващото деление!
Не съм я гасил, поляхме радиатора с вода и излязох първа кола, за да ме одуха вятъра. Веднага пуснах парното и свалих прозорците.
След това не ми загря повече, докато не се качихме на магистралата - 120-130 по баирите там и загря, на по-ниска скорост не прави така! Слязохме от магистралата и влязохме в здръстване, ама не загря нито веднъж в задръстването, а после и по чрните пътища дето минавахме. В Сливен долях вода и обезвъздушихме, някъде към Нова Загора пак видях да ми мърда стрелката, а това вее беше към 10 вечерта, хладно си беше. Прибрах се, вкарах я в гаража и се подготвям финансово за предстоящия ремонт - виско, термостат, водна помпа и датчик за температурата. Тия пари ще се дават, то се е видяло, ама ме притесява друго - може ли да й се е случило нещо като загря така? Да изкриви глава и т.н.? Тая сутрин дойдох на работа с нея, ама то разстоянието е има няма 1 километър, но като я запалих ми направи впечатление, че преди никога не е палила така - разтресе се цялата и сякаш в първия момент 1-2 цилиндъра не работеха :shock: Гарнитурка нещо..? Какво да проверя, за да съм сигурен, че няма щети по мотора?
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 08 Авг 2007, 22:25

Andronoff написа:Да не отарям нова тема, ще пиша тук:
В събота вечерта тръгнах от Сввти Влас към Царево, туй говорим в 11,30 вечерта, проблем с колата нямах.
В неделя към обяд тръгнахме, преди това бях запалил колата, вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме на 50-тия метър видях, че стрелката е почти до следващото деление!
Не съм я гасил, поляхме радиатора с вода и излязох първа кола, за да ме одуха вятъра. Веднага пуснах парното и свалих прозорците.
След това не ми загря повече, докато не се качихме на магистралата - 120-130 по баирите там и загря, на по-ниска скорост не прави така! Слязохме от магистралата и влязохме в здръстване, ама не загря нито веднъж в задръстването, а после и по чрните пътища дето минавахме. В Сливен долях вода и обезвъздушихме, някъде към Нова Загора пак видях да ми мърда стрелката, а това вее беше към 10 вечерта, хладно си беше. Прибрах се, вкарах я в гаража и се подготвям финансово за предстоящия ремонт - виско, термостат, водна помпа и датчик за температурата. Тия пари ще се дават, то се е видяло, ама ме притесява друго - може ли да й се е случило нещо като загря така? Да изкриви глава и т.н.? Тая сутрин дойдох на работа с нея, ама то разстоянието е има няма 1 километър, но като я запалих ми направи впечатление, че преди никога не е палила така - разтресе се цялата и сякаш в първия момент 1-2 цилиндъра не работеха :shock: Гарнитурка нещо..? Какво да проверя, за да съм сигурен, че няма щети по мотора?



при голяма скорост и по байри заграва само от водната помпа за другото някои експерт да каже или ходи на преглед
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 08 Авг 2007, 22:38

Andronoff написа:.....


Можеш да провериш компресията(състояние на свещите) ,за охл.течност в картера,дали надува маркучите,ако има нещо ,трябва да се прояви по някакъв начин .. :arrow:
Дано всичко ти е наред.. :yes:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook