При вас как е
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ако е виското перката трябва да се върти свободно като я завъртиш когато мотора не работи. Мойта като я завъртя няма никаква енерция - спира почти веднага. За това си мисля, че сигурно не е виското. Иначе днес пак ми го направи и ме учудва друго - на Сточна гара трябваше да изчакам 4 или 5 сфетофара за да мина. И вече заставам първа кола и гледам стрелката тръгна нагоре. Минавам светофара, спирам дигам капака и гледам перката се върти, но със скороста на мотора. Така ли трябва да е.
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Значи, на мене вчера колата ми влезна в червеното смисъл много загря при не вкючен климатроник, и след това като го включих стрелката се застопори посредата?Това какво означава?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
BMW_F1Team написа:....
Означава че нещо не е наред

Колеги, преди малко ходих до майстора ми да погледне за какво може да става въпрос. Запалих колата, вдигнах капака, и само с поглеждането ми казва "тази перка не работи". Викам му как така, много бързо разбра, а той: "Хвани я както се върти и ще разбереш". Хванах я както си се върти и без проблем я спрях и никакво съпротивление не ми оказваше.
Проблема ще се реши при мен с ново виско за 168 лв. от Ауто плюс.
Добре, че водната помпа ми работи добре и не е позволила да не загрява колата до сега.
Като го сменя пак ще пиша.
Проблема ще се реши при мен с ново виско за 168 лв. от Ауто плюс.
Добре, че водната помпа ми работи добре и не е позволила да не загрява колата до сега.
Като го сменя пак ще пиша.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ивашкин написа:Братя по коли, току що смених виското. Стария беше тотално свършил. С новия ще видя как е. За сега от мен толкоз.
Не бързай с извода ,че нещо позахладня..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Да не отарям нова тема, ще пиша тук:
В събота вечерта тръгнах от Сввти Влас към Царево, туй говорим в 11,30 вечерта, проблем с колата нямах.
В неделя към обяд тръгнахме, преди това бях запалил колата, вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме на 50-тия метър видях, че стрелката е почти до следващото деление!
Не съм я гасил, поляхме радиатора с вода и излязох първа кола, за да ме одуха вятъра. Веднага пуснах парното и свалих прозорците.
След това не ми загря повече, докато не се качихме на магистралата - 120-130 по баирите там и загря, на по-ниска скорост не прави така! Слязохме от магистралата и влязохме в здръстване, ама не загря нито веднъж в задръстването, а после и по чрните пътища дето минавахме. В Сливен долях вода и обезвъздушихме, някъде към Нова Загора пак видях да ми мърда стрелката, а това вее беше към 10 вечерта, хладно си беше. Прибрах се, вкарах я в гаража и се подготвям финансово за предстоящия ремонт - виско, термостат, водна помпа и датчик за температурата. Тия пари ще се дават, то се е видяло, ама ме притесява друго - може ли да й се е случило нещо като загря така? Да изкриви глава и т.н.? Тая сутрин дойдох на работа с нея, ама то разстоянието е има няма 1 километър, но като я запалих ми направи впечатление, че преди никога не е палила така - разтресе се цялата и сякаш в първия момент 1-2 цилиндъра не работеха
Гарнитурка нещо..? Какво да проверя, за да съм сигурен, че няма щети по мотора?
В събота вечерта тръгнах от Сввти Влас към Царево, туй говорим в 11,30 вечерта, проблем с колата нямах.
В неделя към обяд тръгнахме, преди това бях запалил колата, вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме на 50-тия метър видях, че стрелката е почти до следващото деление!
Не съм я гасил, поляхме радиатора с вода и излязох първа кола, за да ме одуха вятъра. Веднага пуснах парното и свалих прозорците.
След това не ми загря повече, докато не се качихме на магистралата - 120-130 по баирите там и загря, на по-ниска скорост не прави така! Слязохме от магистралата и влязохме в здръстване, ама не загря нито веднъж в задръстването, а после и по чрните пътища дето минавахме. В Сливен долях вода и обезвъздушихме, някъде към Нова Загора пак видях да ми мърда стрелката, а това вее беше към 10 вечерта, хладно си беше. Прибрах се, вкарах я в гаража и се подготвям финансово за предстоящия ремонт - виско, термостат, водна помпа и датчик за температурата. Тия пари ще се дават, то се е видяло, ама ме притесява друго - може ли да й се е случило нещо като загря така? Да изкриви глава и т.н.? Тая сутрин дойдох на работа с нея, ама то разстоянието е има няма 1 километър, но като я запалих ми направи впечатление, че преди никога не е палила така - разтресе се цялата и сякаш в първия момент 1-2 цилиндъра не работеха

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Andronoff написа:Да не отарям нова тема, ще пиша тук:
В събота вечерта тръгнах от Сввти Влас към Царево, туй говорим в 11,30 вечерта, проблем с колата нямах.
В неделя към обяд тръгнахме, преди това бях запалил колата, вървя на място 20-30 минути и като тръгнахме на 50-тия метър видях, че стрелката е почти до следващото деление!
Не съм я гасил, поляхме радиатора с вода и излязох първа кола, за да ме одуха вятъра. Веднага пуснах парното и свалих прозорците.
След това не ми загря повече, докато не се качихме на магистралата - 120-130 по баирите там и загря, на по-ниска скорост не прави така! Слязохме от магистралата и влязохме в здръстване, ама не загря нито веднъж в задръстването, а после и по чрните пътища дето минавахме. В Сливен долях вода и обезвъздушихме, някъде към Нова Загора пак видях да ми мърда стрелката, а това вее беше към 10 вечерта, хладно си беше. Прибрах се, вкарах я в гаража и се подготвям финансово за предстоящия ремонт - виско, термостат, водна помпа и датчик за температурата. Тия пари ще се дават, то се е видяло, ама ме притесява друго - може ли да й се е случило нещо като загря така? Да изкриви глава и т.н.? Тая сутрин дойдох на работа с нея, ама то разстоянието е има няма 1 километър, но като я запалих ми направи впечатление, че преди никога не е палила така - разтресе се цялата и сякаш в първия момент 1-2 цилиндъра не работехаГарнитурка нещо..? Какво да проверя, за да съм сигурен, че няма щети по мотора?
при голяма скорост и по байри заграва само от водната помпа за другото някои експерт да каже или ходи на преглед

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Andronoff написа:.....
Можеш да провериш компресията(състояние на свещите) ,за охл.течност в картера,дали надува маркучите,ако има нещо ,трябва да се прояви по някакъв начин ..

Дано всичко ти е наред..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани