Смяна на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

Смяна на масло

Мнение от Димитър Димитров » 04 Авг 2007, 12:47

Дайте съвет какво масло да сложа на 1.6i М40 пробвах BP 5W50, valvoline 10W40, Mobil 1 10W40 и не съм доволен от нито едно от тях мина ли 5000км почва да пипа, дали е от начина на каране или от маслото не знам изка ми се да сложа някакво масло което си заслужава.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Авг 2007, 12:51

кастрол 10/40
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от redkit » 04 Авг 2007, 13:05

Много съм любопитен какво разбирате пот това - не съм доволен от маслото. :roll:

Пробвай с Титан 15w40 :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 14:16

Кастрол!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 14:33

Да допълня. И аз съм с М40. Като взех колата смених маслото с Esso, полусинтетика 10х40. След 3-5к км започнах да чувам повдигачите. Шума се засили. Започнаха и в движение да се чуват и спират. Започнах да се притеснявам и с право. Дойде време за смяна на маслото. Казах си, че този път ще сложа Кастрол синтетика 10х40, както си му е редното, па да видим какво ще правим с повдигачите. С първите стотина километра градско в Сф не усетих голяма промяна в звука. След седмица от смяната на маслото пътувах за Свиленград по Тракия. Карах с почти постоянна скорост от 170, и оборотомер около 5200. На места и 190, като оборотомера беше малко преди червената зона от 6000 (около 10-15 минути). Общо взето отиване и връщане да се събират около 2ч каране с обороти над 5000. Като се прибрах в Сф и минах под един мост (тунел) ми направи впечатление, че при отворен прозорец не чувам повдигачите или поне са доста заглъхнали. При палене пак я се чуваха я не. Зарадвах се. След няколко дни пак започнаха да се обаждат. Както и да е. Извода е, че Кастрола си е Кастрол и ако го бях сложил в началото, можеше повдигачите ми да се обадят доста по-късно, въпреки, че реалните километри на двигателя ми се оказаха над 350к, а на километража пише около 200к.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от BarniPPP » 04 Авг 2007, 14:39

Eratosten написа:въпреки, че реалните километри на двигателя ми се оказаха над 350к, а на километража пише около 200к.


Тва доколкото знам не може да се разбере истинските километри колко са в действителност.Може само да се разбере дали е пипан километража.Ако греша кажи как се разбират истинските километри?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 04 Авг 2007, 14:41

е добре де при положение че колата ти е на 300х+ не е ли по удачно да се сипе по гъсто масълце 15W40 :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 14:53

Не знам. С майстора умувахме какво да сложим и с оглед тракащите повдигачи, решихме да сложим по-рядкото масло 10х40, а и по каталог се давало 10х40. Искахме и да е пълна синтетика. Идеята беше да не сипваме по-гъсто, за да се поизчистят повдигачите, ако евентуално имало някакво запушвания. Просто пробвахме.
А по повод километража. Ами преди няколко месеца един колега ме научи на този трик, как да видя точните километри. Аз го бях писал някъде тук и преди.
Бута се ключа за палене. Натискаш с ръка брояча за зануляване. Държиш го постоянно натиснат. Врътваш ключа във втора позиция без да палиш. Връщаш обратно в нулева позиция. Пръста ти държи постоянно натиснат брояча. После пак даваш във втора позиция и махаш пръста от брояча. Компютъра започва някаква проверка и мониторинг на колата. Първите цифри, които се показват са километрите, после има поредица от числа, които не знам какво означават. В същото време двете стрелки (на скоростомера и оборотомера) се завъртат бавно до крайна позиция и се връщат обратно. Общо взето става малка атракция на таблото :))))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 14:57

Грешка, обърках малко. Зануляваш и държиш натиснат брояча не още в началото, а след като си завъртял във втора позиция ключа. Логично е. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: м я някак си.

Мнение от nik4o » 04 Авг 2007, 17:16

Така чеква много други неща,но не и реалните километри мани ще уплашиш човека :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 04 Авг 2007, 17:35

Eratosten написа:Не знам. С майстора умувахме какво да сложим и с оглед тракащите повдигачи, решихме да сложим по-рядкото масло 10х40, а и по каталог се давало 10х40. Искахме и да е пълна синтетика. Идеята беше да не сипваме по-гъсто, за да се поизчистят повдигачите, ако евентуално имало някакво запушвания. Просто пробвахме.
А по повод километража. Ами преди няколко месеца един колега ме научи на този трик, как да видя точните километри. Аз го бях писал някъде тук и преди.
Бута се ключа за палене. Натискаш с ръка брояча за зануляване. Държиш го постоянно натиснат. Врътваш ключа във втора позиция без да палиш. Връщаш обратно в нулева позиция. Пръста ти държи постоянно натиснат брояча. После пак даваш във втора позиция и махаш пръста от брояча. Компютъра започва някаква проверка и мониторинг на колата. Първите цифри, които се показват са километрите, после има поредица от числа, които не знам какво означават. В същото време двете стрелки (на скоростомера и оборотомера) се завъртат бавно до крайна позиция и се връщат обратно. Общо взето става малка атракция на таблото :))))

Това,което казваш не са ти РЕАЛНИТЕ километри :winky:
Това е теста на таблото и първия "вид" показва номер на ДВГ ли беше, номера на шаси ли, нещо такова... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 04 Авг 2007, 17:38

Пичове, ако съм ви подвел, значи и моя човек ме е подвел :)))) В понеделник ще му натрия носа :))))))))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от redkit » 04 Авг 2007, 18:34

Точно са си км то си пише първо пробвай после пиши ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 04 Авг 2007, 19:18

redkit написа:Точно са си км то си пише първо пробвай после пиши ;)


Ти първо провери на наколко коли и после пиши, щото не може коли коти им знам историята от чисто нови с разлика от наколко години и много км. да показват почти едно и също.

Това че свети надписа "км" показва на какви стойности е нагласено таблото да работи и ти показва че въпросния надпис работи. Както сигурно си забелязъл този надпис свети през цялото време или всичките стойности са някакви изминати километри. От завода до магазина, от магазина до първия купувач и т.н.

Качвак съм се и на кола на която километража и показва към 400 000 км а на теста показва по-малко или сигурно е бутан напреде ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 20.04.2007

Мнение от redkit » 04 Авг 2007, 19:31

Без да се палиш колега ще пробвам на няколко коли и ще коментираме но ми се струва че говориш на узуст. :mhihi:
Как пак всякъде проверят така-казват че това са реалните километри а ти говориш за………………..
Няма ли някой запознат с методиката да каже нещо :D

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook