Смяна на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
Смяна на масло
Дайте съвет какво масло да сложа на 1.6i М40 пробвах BP 5W50, valvoline 10W40, Mobil 1 10W40 и не съм доволен от нито едно от тях мина ли 5000км почва да пипа, дали е от начина на каране или от маслото не знам изка ми се да сложа някакво масло което си заслужава.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Да допълня. И аз съм с М40. Като взех колата смених маслото с Esso, полусинтетика 10х40. След 3-5к км започнах да чувам повдигачите. Шума се засили. Започнаха и в движение да се чуват и спират. Започнах да се притеснявам и с право. Дойде време за смяна на маслото. Казах си, че този път ще сложа Кастрол синтетика 10х40, както си му е редното, па да видим какво ще правим с повдигачите. С първите стотина километра градско в Сф не усетих голяма промяна в звука. След седмица от смяната на маслото пътувах за Свиленград по Тракия. Карах с почти постоянна скорост от 170, и оборотомер около 5200. На места и 190, като оборотомера беше малко преди червената зона от 6000 (около 10-15 минути). Общо взето отиване и връщане да се събират около 2ч каране с обороти над 5000. Като се прибрах в Сф и минах под един мост (тунел) ми направи впечатление, че при отворен прозорец не чувам повдигачите или поне са доста заглъхнали. При палене пак я се чуваха я не. Зарадвах се. След няколко дни пак започнаха да се обаждат. Както и да е. Извода е, че Кастрола си е Кастрол и ако го бях сложил в началото, можеше повдигачите ми да се обадят доста по-късно, въпреки, че реалните километри на двигателя ми се оказаха над 350к, а на километража пише около 200к.
Eratosten написа:въпреки, че реалните километри на двигателя ми се оказаха над 350к, а на километража пише около 200к.
Тва доколкото знам не може да се разбере истинските километри колко са в действителност.Може само да се разбере дали е пипан километража.Ако греша кажи как се разбират истинските километри?
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
е добре де при положение че колата ти е на 300х+ не е ли по удачно да се сипе по гъсто масълце 15W40 

Не знам. С майстора умувахме какво да сложим и с оглед тракащите повдигачи, решихме да сложим по-рядкото масло 10х40, а и по каталог се давало 10х40. Искахме и да е пълна синтетика. Идеята беше да не сипваме по-гъсто, за да се поизчистят повдигачите, ако евентуално имало някакво запушвания. Просто пробвахме.
А по повод километража. Ами преди няколко месеца един колега ме научи на този трик, как да видя точните километри. Аз го бях писал някъде тук и преди.
Бута се ключа за палене. Натискаш с ръка брояча за зануляване. Държиш го постоянно натиснат. Врътваш ключа във втора позиция без да палиш. Връщаш обратно в нулева позиция. Пръста ти държи постоянно натиснат брояча. После пак даваш във втора позиция и махаш пръста от брояча. Компютъра започва някаква проверка и мониторинг на колата. Първите цифри, които се показват са километрите, после има поредица от числа, които не знам какво означават. В същото време двете стрелки (на скоростомера и оборотомера) се завъртат бавно до крайна позиция и се връщат обратно. Общо взето става малка атракция на таблото
)))
А по повод километража. Ами преди няколко месеца един колега ме научи на този трик, как да видя точните километри. Аз го бях писал някъде тук и преди.
Бута се ключа за палене. Натискаш с ръка брояча за зануляване. Държиш го постоянно натиснат. Врътваш ключа във втора позиция без да палиш. Връщаш обратно в нулева позиция. Пръста ти държи постоянно натиснат брояча. После пак даваш във втора позиция и махаш пръста от брояча. Компютъра започва някаква проверка и мониторинг на колата. Първите цифри, които се показват са километрите, после има поредица от числа, които не знам какво означават. В същото време двете стрелки (на скоростомера и оборотомера) се завъртат бавно до крайна позиция и се връщат обратно. Общо взето става малка атракция на таблото

- nik4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Eratosten написа:Не знам. С майстора умувахме какво да сложим и с оглед тракащите повдигачи, решихме да сложим по-рядкото масло 10х40, а и по каталог се давало 10х40. Искахме и да е пълна синтетика. Идеята беше да не сипваме по-гъсто, за да се поизчистят повдигачите, ако евентуално имало някакво запушвания. Просто пробвахме.
А по повод километража. Ами преди няколко месеца един колега ме научи на този трик, как да видя точните километри. Аз го бях писал някъде тук и преди.
Бута се ключа за палене. Натискаш с ръка брояча за зануляване. Държиш го постоянно натиснат. Врътваш ключа във втора позиция без да палиш. Връщаш обратно в нулева позиция. Пръста ти държи постоянно натиснат брояча. После пак даваш във втора позиция и махаш пръста от брояча. Компютъра започва някаква проверка и мониторинг на колата. Първите цифри, които се показват са километрите, после има поредица от числа, които не знам какво означават. В същото време двете стрелки (на скоростомера и оборотомера) се завъртат бавно до крайна позиция и се връщат обратно. Общо взето става малка атракция на таблото)))
Това,което казваш не са ти РЕАЛНИТЕ километри

Това е теста на таблото и първия "вид" показва номер на ДВГ ли беше, номера на шаси ли, нещо такова...

redkit написа:Точно са си км то си пише първо пробвай после пиши
Ти първо провери на наколко коли и после пиши, щото не може коли коти им знам историята от чисто нови с разлика от наколко години и много км. да показват почти едно и също.
Това че свети надписа "км" показва на какви стойности е нагласено таблото да работи и ти показва че въпросния надпис работи. Както сигурно си забелязъл този надпис свети през цялото време или всичките стойности са някакви изминати километри. От завода до магазина, от магазина до първия купувач и т.н.
Качвак съм се и на кола на която километража и показва към 400 000 км а на теста показва по-малко или сигурно е бутан напреде ?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани