проблем палене е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

проблем палене е36

Мнение от VT5602AK » 29 Юли 2007, 22:48

зна4и колеги става вапрос за едно е36 купенце 1992 година 320и.мотор м50.имам го от 3 години сменил сам по4ти вси4ки 4асти по него само едно не ми е ясно защо трябва всяка година да сменям по 2 3 акумулатора и сега напоследак от една седмица мноо трудно взе да пали зна4и бензин има акумолатор има свешти има бубина нее стартер нее като го бутна и жеднага пали карам карам 40 50 км спирам паля след 1 мин пали ок изкам да запаля след 5 минути хуи не пали и тожа е.4е се излойих пред едни путки да го еба.ко сте прая незнам.да я зака4а на комп. ли ко да прая според мен ми мири6е несто на инйекцията незнам мойе и несто дребно да е.Изкам някои които си е патил с несто подомно да сподели ко мойе да е стото не е работа така да тарси6 все лети6та.благодаря предварително. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 29 Юли 2007, 23:26

ПОМОЩ :bcry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 0:48

когато я запаля на скорост колата си варви както трябва оба4е като я огася и не.стопих едни кабели за ток и 3 4 акумолатора и НЕ.ПОМОЩ КОЛЕГИ

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Юли 2007, 0:53

нови ли ги взимаш или секънд хенд :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 0:57

акумолатора 3 пати сам го сменял ж гаранция е още утре пак сте го сменя ама то ги топи като не го карам 5 6 дена и краи нема тоци ко става с тези тоци с тази кола незнам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 31.03.2007

Мнение от BMW-M3-GAZE » 30 Юли 2007, 1:09

щом ти пие акомулатора за 4/5 дена,работата хи4 не е на добре. :( :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 1:26

трябва да я оправя до 3-ти 4е трябва ходя на моренце аре помогнете моля ви

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 5:37

ПОМОЩ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 30 Юли 2007, 18:18

Номера е да засечеш къде е консуматора, май става като сложиш последователно на акумулатора един амперметър. Би трябвало да има някаква консумация. После вадиш един по един бушоните и гледаш при кой ше спре да тече ток. От там вече се ориентираш къде да търсиш и проблема;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525д 2003 Автоматик

Мнение от L_G » 30 Юли 2007, 18:33

.....или си намери свестен жичкаджия (по бързия вариант щом на 3-ти заминаваш на море ) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Юли 2007, 18:40

не го разбрахте добре .. дори и си читав акумулатор не пали ,а на бутане пали ,така разбрах аз .. ами спирай на баир ве човек :mhihi: шегичка ... горивния кога си го сменил ? виж и налягането на помпата как е ,виж си и свещите ,диагностика предполагам си минал и всичко е ок ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 20:10

горивния сам го сменял преди 8000 км а на диагностика преди няма и 1000км мисля 4е не е от това нещо друга ще е ама какво утре я карам на един специалист да видим какво сте каже.СПОРЕД вас ако сменя двигателя с 2.5 с управлението и с вси4ко каквото трябва сте се оправи ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Юли 2007, 20:12

към 2.5 не се преминава толкоз лесно .. ще трябва да смениш и дифа с полуоските( това е опция но инак ще си с твърде къси скорости за 2.5) и ако проблема ти е помпата няма да се оправи...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 30 Юли 2007, 20:28

много ясно 4е ще го взема с скоростна кутия саединител електроника ама за полулоските не са ли еднакви защото бях скасал една и купувах от една морга и ми дадоха от сащото бмв 325и и ми казаха 4е нямало разлика и тя била с абс и така си карам 2 години ве4е отдясно полулоската е от 320 а от ляво 325??????????????????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 31 Юли 2007, 15:05

Излъгали са те.Полуоската от 325 не става за дифове 3,45 ,какъвто е твоя ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook