проблем палене е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
проблем палене е36
зна4и колеги става вапрос за едно е36 купенце 1992 година 320и.мотор м50.имам го от 3 години сменил сам по4ти вси4ки 4асти по него само едно не ми е ясно защо трябва всяка година да сменям по 2 3 акумулатора и сега напоследак от една седмица мноо трудно взе да пали зна4и бензин има акумолатор има свешти има бубина нее стартер нее като го бутна и жеднага пали карам карам 40 50 км спирам паля след 1 мин пали ок изкам да запаля след 5 минути хуи не пали и тожа е.4е се излойих пред едни путки да го еба.ко сте прая незнам.да я зака4а на комп. ли ко да прая според мен ми мири6е несто на инйекцията незнам мойе и несто дребно да е.Изкам някои които си е патил с несто подомно да сподели ко мойе да е стото не е работа така да тарси6 все лети6та.благодаря предварително. 

- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
когато я запаля на скорост колата си варви както трябва оба4е като я огася и не.стопих едни кабели за ток и 3 4 акумолатора и НЕ.ПОМОЩ КОЛЕГИ
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
нови ли ги взимаш или секънд хенд 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
акумолатора 3 пати сам го сменял ж гаранция е още утре пак сте го сменя ама то ги топи като не го карам 5 6 дена и краи нема тоци ко става с тези тоци с тази кола незнам
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Номера е да засечеш къде е консуматора, май става като сложиш последователно на акумулатора един амперметър. Би трябвало да има някаква консумация. После вадиш един по един бушоните и гледаш при кой ше спре да тече ток. От там вече се ориентираш къде да търсиш и проблема;)

- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
не го разбрахте добре .. дори и си читав акумулатор не пали ,а на бутане пали ,така разбрах аз .. ами спирай на баир ве човек
шегичка ... горивния кога си го сменил ? виж и налягането на помпата как е ,виж си и свещите ,диагностика предполагам си минал и всичко е ок ?

- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
горивния сам го сменял преди 8000 км а на диагностика преди няма и 1000км мисля 4е не е от това нещо друга ще е ама какво утре я карам на един специалист да видим какво сте каже.СПОРЕД вас ако сменя двигателя с 2.5 с управлението и с вси4ко каквото трябва сте се оправи ли?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
към 2.5 не се преминава толкоз лесно .. ще трябва да смениш и дифа с полуоските( това е опция но инак ще си с твърде къси скорости за 2.5) и ако проблема ти е помпата няма да се оправи...
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
много ясно 4е ще го взема с скоростна кутия саединител електроника ама за полулоските не са ли еднакви защото бях скасал една и купувах от една морга и ми дадоха от сащото бмв 325и и ми казаха 4е нямало разлика и тя била с абс и така си карам 2 години ве4е отдясно полулоската е от 320 а от ляво 325??????????????????
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани