Заминал катализатор?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

Заминал катализатор?

Мнение от riks » 27 Юли 2007, 16:26

Здравейте на всички по какво може да се познае дали е заминал катализатора на Е36 316 М40 защото когато я купувах на стенда за диагностика казаха че всичко е ок (преди 6 месеца) а днес минавах преглед и ми казаха че катализатора е заминал , на газ и бензин вдига 180 като на бензин мирише на развалени яйца а оборотите мах.5500 иначе на газ на нищо не мирише пали лесно и не харчи много добре върви. Дайте идеи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 27 Юли 2007, 18:51

Точно по миризмата на развалени яйца. Махай го, без него е по-добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Жената да мърка

Мнение от Kurt Vagner » 27 Юли 2007, 23:56

Да махай го те ги изкупуват от 80-150 лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 28 Юли 2007, 7:47

Наскоро разкарах катализатора и сложих резонаторно гърне. Симптомите бяха както при теб мирише на сяра и не върви. След смяната има разлика, макар и не фрапираща, но се усеща. Преди сутрин като е студена никаква я нямаше, сега вече си е ОК.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

Мнение от riks » 28 Юли 2007, 11:37

А звука променя ли се ? Някой майстори казват ако не слагаш нов не го махай ще почне повече да гори и пак няма да върви ,други махай го по добре ще е , та някой ако найстина го е махнал да сподели как е без него.Аз твърдо съм решил да го махна поне няма да смърди ходих при двама майстори но нещо като го видят се дърпат щото такива не са махали и било по сложно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 28 Юли 2007, 12:10

Тази седмица ми го махнаха моя.Майстора уж каза 4е разхода трябва да падне малко и да се поодпуши.Виж в сервизното описание на БМВ.Там на тези без катализатор им дават с 0,5л по малко да гори от тези със.Миризмата е точно като на развалени яица а в момента в който я угасиш завонява на сяра.Друг признак е като покараш малко колата, слизаш и бараш гърнето на катализатора.То не трябва да е много горещо.Сега след като го направиха може ръката ти да търпи там без да се опариш.А ина4е и секунда не се търпеше.На мойта не и слагаха резонаторно.Просто човека е много добър в това и много години се занимава.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря.Промяна в звука няма никаква макар 4е о4аквах с тая тръба да реве много и да дразни ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 28 Юли 2007, 12:37

При мен промяна в звука няма.

Don_Mandragon написа:...на мойта не и слагаха резонаторно.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря

В случая ролята на тази вата е да поема отделяната топлина ли?
Четох, че ако не се слага резонаторно, то крайното гърне и тръбите заминавали много бързо заради по-високата температура.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 29 Юли 2007, 17:36

poweramper написа:При мен промяна в звука няма.

Don_Mandragon написа:...на мойта не и слагаха резонаторно.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря

В случая ролята на тази вата е да поема отделяната топлина ли?
Четох, че ако не се слага резонаторно, то крайното гърне и тръбите заминавали много бързо заради по-високата температура.


По-скоро май да обира звука и да не е цяла тръба за да не резонира толкова.А това за температурата незнам дали е така.По принцип съм чувал че катализатора трябва да подържа наи-висока температура за да си върши работата ама като се запуши загрявал пак прекалено много ;) Незнам аз сам доволен така аккто го е направил и дано да нямам проблеми за напред.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook