Заминал катализатор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- riks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
Заминал катализатор?
Здравейте на всички по какво може да се познае дали е заминал катализатора на Е36 316 М40 защото когато я купувах на стенда за диагностика казаха че всичко е ок (преди 6 месеца) а днес минавах преглед и ми казаха че катализатора е заминал , на газ и бензин вдига 180 като на бензин мирише на развалени яйца а оборотите мах.5500 иначе на газ на нищо не мирише пали лесно и не харчи много добре върви. Дайте идеи
- Kurt Vagner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Жената да мърка
- poweramper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: София
Наскоро разкарах катализатора и сложих резонаторно гърне. Симптомите бяха както при теб мирише на сяра и не върви. След смяната има разлика, макар и не фрапираща, но се усеща. Преди сутрин като е студена никаква я нямаше, сега вече си е ОК.
- riks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-525, Е46 н46б18А
А звука променя ли се ? Някой майстори казват ако не слагаш нов не го махай ще почне повече да гори и пак няма да върви ,други махай го по добре ще е , та някой ако найстина го е махнал да сподели как е без него.Аз твърдо съм решил да го махна поне няма да смърди ходих при двама майстори но нещо като го видят се дърпат щото такива не са махали и било по сложно.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Тази седмица ми го махнаха моя.Майстора уж каза 4е разхода трябва да падне малко и да се поодпуши.Виж в сервизното описание на БМВ.Там на тези без катализатор им дават с 0,5л по малко да гори от тези със.Миризмата е точно като на развалени яица а в момента в който я угасиш завонява на сяра.Друг признак е като покараш малко колата, слизаш и бараш гърнето на катализатора.То не трябва да е много горещо.Сега след като го направиха може ръката ти да търпи там без да се опариш.А ина4е и секунда не се търпеше.На мойта не и слагаха резонаторно.Просто човека е много добър в това и много години се занимава.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря.Промяна в звука няма никаква макар 4е о4аквах с тая тръба да реве много и да дразни 

- poweramper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: София
При мен промяна в звука няма.
В случая ролята на тази вата е да поема отделяната топлина ли?
Четох, че ако не се слага резонаторно, то крайното гърне и тръбите заминавали много бързо заради по-високата температура.
Don_Mandragon написа:...на мойта не и слагаха резонаторно.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря
В случая ролята на тази вата е да поема отделяната топлина ли?
Четох, че ако не се слага резонаторно, то крайното гърне и тръбите заминавали много бързо заради по-високата температура.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
poweramper написа:При мен промяна в звука няма.Don_Mandragon написа:...на мойта не и слагаха резонаторно.Направи го с тръба която е нарязана напречно с няколко рязки.Заменя я с катализатора и после я увива с няква специална вата която издържала до +400 градуса и го затваря
В случая ролята на тази вата е да поема отделяната топлина ли?
Четох, че ако не се слага резонаторно, то крайното гърне и тръбите заминавали много бързо заради по-високата температура.
По-скоро май да обира звука и да не е цяла тръба за да не резонира толкова.А това за температурата незнам дали е така.По принцип съм чувал че катализатора трябва да подържа наи-висока температура за да си върши работата ама като се запуши загрявал пак прекалено много

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани