Теч от помпата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Теч от помпата
Момчета, който се е срещал с проблема или знае нещо, да помогне.
Значи, сигурно съм карал така 2- 3000 км., без да разбера.
Вчера, погледнах отдолу при работеща кола и гледам че капе. Колата има всички кори отдолу. Отначало помислих че е конденз от клима, но ми замириса на нафта. Отгоре двигателят също е закрит с кора и не се види много. Та днес махнах кората на двигателя(отгоре), свалих и генерацията за въздуха и кво да видя- помпата тече. Тече от капака на помпата. Той е хванат с три глухи звезд. болта, а четвъртият е по дълбоко и е петограм и с по малка глава( може би да не барат там глупаци).
Иначе колата - 318 тдс, си върви кат пушка, не смуче въздух, пали и студена и топла от раз, държи обороти. Абе всичко е ОК.
Сега : Кво има под тоя капак и мога ли да го сваля и да сменя гарнитурата.Водих я на един дизелджия- приятел, който се занимава с товарни Мерцедеси, Волво,Ман и т.н. Той всъщност уточни, че теча е от гарнитурата на капака на помпата, но каза че от такива помпички не разбира. Каза да внимавам и да я дам на майстор. Само, че аз съм от прованса, да я водя на Супер Дизел в София ми е зор малко.
Та който знае нещо по въпроса да каже. Все ще ми е от полза.
С търсачката търсих, но точно за моя проблем не намерих нищо.
Казвайте братлета, че в събота на море трябва да ходя.
Значи, сигурно съм карал така 2- 3000 км., без да разбера.
Вчера, погледнах отдолу при работеща кола и гледам че капе. Колата има всички кори отдолу. Отначало помислих че е конденз от клима, но ми замириса на нафта. Отгоре двигателят също е закрит с кора и не се види много. Та днес махнах кората на двигателя(отгоре), свалих и генерацията за въздуха и кво да видя- помпата тече. Тече от капака на помпата. Той е хванат с три глухи звезд. болта, а четвъртият е по дълбоко и е петограм и с по малка глава( може би да не барат там глупаци).
Иначе колата - 318 тдс, си върви кат пушка, не смуче въздух, пали и студена и топла от раз, държи обороти. Абе всичко е ОК.
Сега : Кво има под тоя капак и мога ли да го сваля и да сменя гарнитурата.Водих я на един дизелджия- приятел, който се занимава с товарни Мерцедеси, Волво,Ман и т.н. Той всъщност уточни, че теча е от гарнитурата на капака на помпата, но каза че от такива помпички не разбира. Каза да внимавам и да я дам на майстор. Само, че аз съм от прованса, да я водя на Супер Дизел в София ми е зор малко.
Та който знае нещо по въпроса да каже. Все ще ми е от полза.
С търсачката търсих, но точно за моя проблем не намерих нищо.
Казвайте братлета, че в събота на море трябва да ходя.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Имах същия проблем, но ми го направиха в Супер Дизел. Смяна на гарнитури, някакав клапан и центровка - 450 лв. - страшна скъпотия
. За друго място не знам. След манипулацията ми падна разхода с 3-4 л. на 100км. градско.. Също така си оправи и топлия старт 


- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Явно си решил да запазиш в тайна местонахождението си, че да не ти урочаса някой Бимата
Това е списък на сервизите на БОШ в България:
http://www.bosch.bg/bg/products/car_ser ... rvices.pdf
Виж кой ти е най-близо и действай!
И на морето - умната! ( в карен случай може и русата
)
Ако си попълниш профила във форума, струвами се по-лесно ще успяваш да получиш нужните ти отговори.

Това е списък на сервизите на БОШ в България:
http://www.bosch.bg/bg/products/car_ser ... rvices.pdf
Виж кой ти е най-близо и действай!
И на морето - умната! ( в карен случай може и русата

Ако си попълниш профила във форума, струвами се по-лесно ще успяваш да получиш нужните ти отговори.

- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
juro написа:7878 колко ти гореше колата преди профилактиката и центровката. Защото моята си е наред по принцип обаче гори 9-10 градско и 7,5 -8 извънградско, а в сравнение с други познати май си е много
Е това си е нормално, може би извънградското ти е малко в повече. Иначе моята гореше 13-14 градско и 10 извън. Сега е на 9-10/6-6.5
pazokolarov написа:Явно си решил да запазиш в тайна местонахождението си, че да не ти урочаса някой Бимата![]()
Това е списък на сервизите на БОШ в България:
http://www.bosch.bg/bg/products/car_ser ... rvices.pdf
Виж кой ти е най-близо и действай!
И на морето - умната! ( в карен случай може и русата)
Ако си попълниш профила във форума, струвами се по-лесно ще успяваш да получиш нужните ти отговори.
Извинявай ! Ама така ми беше криво, че съм пропуснал. От Плевен съм.
В нашто БМВ не могат да се справят. Не смеят да отварят помпата.
pazokolarov написа:Явно си решил да запазиш в тайна местонахождението си, че да не ти урочаса някой Бимата![]()
Това е списък на сервизите на БОШ в България:
http://www.bosch.bg/bg/products/car_ser ... rvices.pdf
Виж кой ти е най-близо и действай!
И на морето - умната! ( в карен случай може и русата)
Ако си попълниш профила във форума, струвами се по-лесно ще успяваш да получиш нужните ти отговори.
pazo.... , благодаря ти много, за навременната информация. Щото мислех да ходя в един ИМПОРИУМ има тука. Голям сервиз, за всички дизелаци. Ог камиони, трактори, та до коли. Някои са доволни, други не. Ама не ми се щеше, да ми се учи някой на любимата печица.
Не се сещам дали можеш да си забиеш по-голямо дърво , от това да да свалиш горния капак!!! Свалянето добре, гарнитурата 15-на лева - и това добре. Сглобяването песен и ........... всичко хубаво свършва до тук. Само на компютър става центровката на капака. Иначе може и да запалиш колата и тя да си заработи на 5000 оборота..... ако изобщо я запалиш
ETW_You_ написа:Не се сещам дали можеш да си забиеш по-голямо дърво , от това да да свалиш горния капак!!! Свалянето добре, гарнитурата 15-на лева - и това добре. Сглобяването песен и ........... всичко хубаво свършва до тук. Само на компютър става центровката на капака. Иначе може и да запалиш колата и тя да си заработи на 5000 оборота..... ако изобщо я запалиш
Тва ми беше ясно предварително. Ама да си попитам, все пак!
Обиколих района Плевен, Ловеч, Белене, Свищов. Баси майсторите, баси сервизите "гаранционни" ! Кат паднали от Марс. Хъка-мъката, ама тъй, ама онакъй, ама дай, па ще видим, ама немам такава гарнитура, ама тва роторна помпа ли е! Я иди при бай....... ! Баси невежеството! Дуки! Няма да си дам "играчката" , на шашкъни. И без туй сълзи малко. Един международник, вика : Я си налей от нашата "супер нафта" от Петрол, да видиш как ще спре да тече. Майтап да става!
Тъй ще ходя на морето, пък после само на свестен сервиз с апаратура,диагностика и центровки. Най- много да загубя 5- 10 литра нафта. Благодаря на всички за отзивчивостта!
На Черно море гъ.. а си пече...! Айдееее!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани