Въпрос относно климатик и климатроник!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Въпрос относно климатик и климатроник!

Мнение от BarniPPP » 21 Юли 2007, 17:34

Значи истина ли е това,че климатика харчи повече гориво отколкото климатроника?Ако да защо на какво се дължи това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 21 Юли 2007, 21:51

Ми....бали му мамата,не съм се замислял досега..........но климатика като го пуснеш работи нон-стоп докато не го спреш,следователно товари мотора постоянно и като караш на клима мотора харчи повечко бенс..............климатроника му задаваш определена температура която трябва да ти подържа в салона и тои почва,охлажда-спира-охлажда-спира.....следователно работи-неработи.......и оттука мисля че ще харчи по-малко бенз/товари маторя.......ама в тия жеги маи сичко е на макс да духа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 808
Регистриран на: 18.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от [Georgi] » 21 Юли 2007, 22:31

meha написа:...ама в тия жеги маи сичко е на макс да духа :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Такъв е случая деба...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от BarniPPP » 21 Юли 2007, 22:56

meha написа:Ми....бали му мамата,не съм се замислял досега..........но климатика като го пуснеш работи нон-стоп докато не го спреш,следователно товари мотора постоянно и като караш на клима мотора харчи повечко бенс..............климатроника му задаваш определена температура която трябва да ти подържа в салона и тои почва,охлажда-спира-охлажда-спира.....следователно работи-неработи.......и оттука мисля че ще харчи по-малко бенз/товари маторя.......ама в тия жеги маи сичко е на макс да духа :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Да и моята логика е такава.Само че климатика вместо да си спира сам го спираме ние нали-ръчно,щото в противен случай рискуваме да ни замръзнат орехчетата :mhihi: не е ли така?От което следва,че пак ще дава същия разход, с тая разлика че тряя го спираш ти а не си изключва сам! :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

относно климатик или климатроник

Мнение от dancenation » 08 Авг 2007, 17:09

Това което аз неска разбрах е че климатика е свързан към двигателя (аз това си го знам),,и дърпа от въртящия момент докато от друга страна климатроника черпи ток от акумулатора за сметка на конете и въртящия момент,,с една дума,,тези коли които имат климатроници имат по мощни динамота с повече ток...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Re: относно климатик или климатроник

Мнение от jullydjs » 08 Авг 2007, 19:45

dancenation написа:Това което аз неска разбрах е че климатика е свързан към двигателя (аз това си го знам),,и дърпа от въртящия момент докато от друга страна климатроника черпи ток от акумулатора за сметка на конете и въртящия момент,,с една дума,,тези коли които имат климатроници имат по мощни динамота с повече ток...


И климатика, и климатроникът имат компресор които е вързан за мотора на колата. двете работят на един и същ принцип поне при Е34. и да си кажа 4естно не сам виждал още кола с електри4ески компресор, а до колкото кои кога спира- разбирасе 4е двата спират щом наваксат дадената температура. просто климатроникът е с ел. клапи които сами си упределят каде и кога да духат в режим (Аuto).
А за разход на гориво е едно и също. И пак казвам става въпрос за Е34

пп.това е което знам тъй като съм имал и двете

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook