Тресене ...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тресене ...
Здравейте, някой да има идея или да е имал подобен проблем,
и на какво се дължи ...?!?
До 120 км/ч няма проблем но над тази скорост се появява едно не
много силно но доста неприятно тресене...
колкото по голяма е скороста толкоз повече се засилва вибрацията!
А също така примерно с 140 км/ч има моменти ту намалява ту се увеличава тресенето!!!
и на какво се дължи ...?!?
До 120 км/ч няма проблем но над тази скорост се появява едно не
много силно но доста неприятно тресене...
колкото по голяма е скороста толкоз повече се засилва вибрацията!
А също така примерно с 140 км/ч има моменти ту намалява ту се увеличава тресенето!!!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
apolon_3 написа:Обърни особено внимание на следното нещо:когато си със тази скорост (120-130км/ч) кога се усещат вибрациите-когато подаваш газ или когато си на нулева?Ако е когато даваш газ е джанта,ако е когато си на нулева е щанга!
Е какво значение има дали даваш газ или не ако ти е изкривена джанта? Тя не се изправя като пуснеш газта и после пак да се изкривява като натиснеш газта... за да е крива джанта доста трябва да си се потрудил. Имал съм леко криви джанти и не се усеща. Трябва да е наистина крива
There is no replacement for displacement
Естествено,че не се изправя.....нали,ако знаеш,че джантата ти е крива ще отидеш и ще кажеш на майстора и ще я изправи с чука (ако може),а няма да се чудиш,дали и щангата би могло да бъде.Говориме за следното нещо: когато даваш газ напрежението в гумата съответно джантата се стабилизира и тук е трудно доловимо коя от двете причини е основна.Когато колата е в покой, демек енерция със същата скорост причината от луфта при кормилната щанга се усеща именно във волана и той започва да тресе...
None
- vanko_na
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.05.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, 320d touring '01
двете десни джанти бяха леко криви, след като ги оставих, уж ги оправиха
резултатът бе че сега се появява тресене при 120-140 и после с увеличаване
на скоростта намалява... докато преди с увеличаване на скорост се засилва и вибрацията!!!
определено има разлика и вече въм по-склонен да мисля,
че е от гуми-джанти отколкото от каре или висящ лагер на кардана !
/но гумаджията май не си сварши работата на 100%/
всъщност ако е от каре или тампон на кардана или някоя полуоска,
при каква скорост би трябвало да се усеща нещо !?
резултатът бе че сега се появява тресене при 120-140 и после с увеличаване
на скоростта намалява... докато преди с увеличаване на скорост се засилва и вибрацията!!!
определено има разлика и вече въм по-склонен да мисля,
че е от гуми-джанти отколкото от каре или висящ лагер на кардана !

/но гумаджията май не си сварши работата на 100%/
всъщност ако е от каре или тампон на кардана или някоя полуоска,
при каква скорост би трябвало да се усеща нещо !?
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Ако не е нито един от тези проблеми дето казват колегите провери дали гумите ти са балансирани от тях се появява точно тресене на кормилото след около 100 км/ч.Най вероятно в това ти е проблема
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани