Тресене ...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.06.2007

Тресене ...

Мнение от Ro » 17 Юли 2007, 0:29

Здравейте, някой да има идея или да е имал подобен проблем,
и на какво се дължи ...?!?

До 120 км/ч няма проблем но над тази скорост се появява едно не
много силно но доста неприятно тресене...
колкото по голяма е скороста толкоз повече се засилва вибрацията!
А също така примерно с 140 км/ч има моменти ту намалява ту се увеличава тресенето!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 17 Юли 2007, 0:31

Кормилна щанга? Май Ицето (absix) имаше такъв проблем.. :idea:
There is no replacement for displacement

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: софия

Мнение от versaceto » 17 Юли 2007, 0:44

Крива джанта :roll:
Изображение
Изображение

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 17 Юли 2007, 8:51

При мен беше кормилна щанга, но както каза versaceto може и джанта да е.

Абсолютно същите симптоми бяха и при мен, до към 110-120 нищо и след това цирк с волана :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.06.2007

Мнение от Ro » 17 Юли 2007, 8:55

ок, но при мен волана не вибрира, а цялото купе !!!
моите съмнения са от сорта на каре-кардан или тампон ...

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 17 Юли 2007, 9:09

може да е висящия лагер отзад :idea:
ще ти кажа след няколко дена,
че един юзер има подобен проблем,
който в момента се диагностицира ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Юли 2007, 9:36

те скорости над 130 са забранени от ЗДП така че спазвай си правилника и няма да имаш проблеми :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 10.02.2006
Местоположение: София

Мнение от apolon_3 » 17 Юли 2007, 14:19

Обърни особено внимание на следното нещо:когато си със тази скорост (120-130км/ч) кога се усещат вибрациите-когато подаваш газ или когато си на нулева?Ако е когато даваш газ е джанта,ако е когато си на нулева е щанга!
None

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 17 Юли 2007, 14:32

apolon_3 написа:Ако е когато даваш газ е джанта,ако е когато си на нулева е щанга!


Убеден ли си в това, което казваш? При мен беше щанга и тресеше без значение дали давам газ или не.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 10.02.2006
Местоположение: София

Мнение от apolon_3 » 17 Юли 2007, 16:04

Тресенето,ако присъства то винаги го има,но с оглед степента му когато даваш газ или не при тази скорост се разбира причината коя е от двете.
None

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 17 Юли 2007, 16:30

apolon_3 написа:Обърни особено внимание на следното нещо:когато си със тази скорост (120-130км/ч) кога се усещат вибрациите-когато подаваш газ или когато си на нулева?Ако е когато даваш газ е джанта,ако е когато си на нулева е щанга!

Е какво значение има дали даваш газ или не ако ти е изкривена джанта? Тя не се изправя като пуснеш газта и после пак да се изкривява като натиснеш газта... за да е крива джанта доста трябва да си се потрудил. Имал съм леко криви джанти и не се усеща. Трябва да е наистина крива
There is no replacement for displacement

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 10.02.2006
Местоположение: София

Мнение от apolon_3 » 17 Юли 2007, 18:07

Естествено,че не се изправя.....нали,ако знаеш,че джантата ти е крива ще отидеш и ще кажеш на майстора и ще я изправи с чука (ако може),а няма да се чудиш,дали и щангата би могло да бъде.Говориме за следното нещо: когато даваш газ напрежението в гумата съответно джантата се стабилизира и тук е трудно доловимо коя от двете причини е основна.Когато колата е в покой, демек енерция със същата скорост причината от луфта при кормилната щанга се усеща именно във волана и той започва да тресе...
None

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.05.2007
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: Е46, 320d touring '01

Мнение от vanko_na » 17 Юли 2007, 21:02

...също така причината за вибрацията може да е повредена/дефектна гума/и...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.06.2007

Мнение от Ro » 17 Юли 2007, 23:56

двете десни джанти бяха леко криви, след като ги оставих, уж ги оправиха
резултатът бе че сега се появява тресене при 120-140 и после с увеличаване
на скоростта намалява... докато преди с увеличаване на скорост се засилва и вибрацията!!!
определено има разлика и вече въм по-склонен да мисля,
че е от гуми-джанти отколкото от каре или висящ лагер на кардана ! :roll:
/но гумаджията май не си сварши работата на 100%/

всъщност ако е от каре или тампон на кардана или някоя полуоска,
при каква скорост би трябвало да се усеща нещо !?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 05 Авг 2007, 20:34

Ако не е нито един от тези проблеми дето казват колегите провери дали гумите ти са балансирани от тях се появява точно тресене на кормилото след около 100 км/ч.Най вероятно в това ти е проблема

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook