Проблем с инсталация.

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Проблем с инсталация.

Мнение от melody1 » 12 Юли 2007, 16:44

Здравейте колеги. Днеска си монтирах още един усилвател и нова бас каса. Сложих и нови захранващи кабели(16кв). При загасен двигател всичко работи нормално и звука е супер. Когато запаля двигателя колоните ми започват да цвърчат. Имам чувството, че пресъздават звука на двигателя :mhihi: . Някой има ли идея от какво може да се получава това. Моля дайте съвет. :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Юли 2007, 16:46

май не ти е замасено стъпалото ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 12 Юли 2007, 16:56

Всичко е замасено. Проверих го.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Юли 2007, 16:59

усилвателя да не е замасен на корпуса с видия към купето????
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 12 Юли 2007, 17:23

Stanchev написа:усилвателя да не е замасен на корпуса с видия към купето????
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?

Замасен е с болт и гайка. Тази която си е фабричната под задната облегалка. Преди този проблем не го имаше.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 12 Юли 2007, 17:35

Този "дефект' може да се полу4и от доста работи.Най-4есто се полу4ава от смущения идващи от алтернатора.Там може да имаш проблем с регулатора на напрежението или самия диоден блок.Когато е запалена колата пробваи да отка4иш кабела които идва от генератора към + на акумолатора .Ако се оправи зна4и е от него.Друго от което може да се полу4и е от пробил високоволтов кабел за свещите.Това се оправя за съжаление само с нови.Може да пробваш с кабели на някои твои приятел за да не купуваш без да си сигурен.Друго от което също може да се полу4и е да нямаш обща маса м/у чинчовете на касетофона и стъпалото.Провери си кабелите от входа на стъпалото и за всеки слу4аи пробваи да свържеш жица м/у корпуса на стъпалото и външната метална 4аст от 4ин4а (изход) на касетофона.Друго от което може да се полу4и е самия касетофон или Сд да се смущава.В такъв слу4аи се продават едни обезшумители които се свързват последователно на захранващия + на касетофона.

http://www.dobrikit.dir.bg/page10b.htm#filter

Ако не стане и от него проблема може да е от стъпалото ако то се смущава.Тогава и то може да се пробва с този обезшумител оба4е тои няма да издържи на голям ток за това ако го сложиш към + на стъпалото трябва да бъде само за проба ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 12 Юли 2007, 19:42

melody1 написа:
Stanchev написа:усилвателя да не е замасен на корпуса с видия към купето????
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?

Замасен е с болт и гайка. Тази която си е фабричната под задната облегалка. Преди този проблем не го имаше.

пусни по-добра маса към усилвателя ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Проблем с инсталация.

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2007, 20:22

melody1 написа:Здравейте колеги. Днеска си монтирах още един усилвател и нова бас каса. Сложих и нови захранващи кабели(16кв). При загасен двигател всичко работи нормално и звука е супер. Когато запаля двигателя колоните ми започват да цвърчат. Имам чувството, че пресъздават звука на двигателя :mhihi: . Някой има ли идея от какво може да се получава това. Моля дайте съвет. :help: :help:


така на4и аз имах същия проблем , какво ли не пробвах и накрая монтирах един кондензатор 33 000 микрофарада 25 волта максимално близо до алтернатора проводниците трябва да са максимално къси около 15 см дълги минуса на кондензатора се зака4а с кабелна обувка за 6мм болт4е към едно от болт4етата на корпуса на алтернатора а + са се зака4а пак с кабелна обувка за 8мм към + са на алтернатора и проблема е решен . Кондензатора можеш да си го купиш от всеки един магазин за електронни компоненти ако имаш още въпроси звънни 0886 444 448 Иво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 12 Юли 2007, 20:52

Благодаря за бързите отговори. :bowdown: Утре ще пробвам няколкото начина които ми предложихте. Ще снимам това, което съм направил за да ви стане по ясно от какво може да се е получило. Може да съм объркал нещо при свързването.
Още веднъж Много Ви Благодаря за помоща!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.02.2007
Местоположение: София

Мнение от poweramper » 13 Юли 2007, 8:27

А как си прекарал кабелите по дължината на купето? Захранващия не трябва да върви успоредно и близо до тези за говорителите (могат да се пресичат под 90 градуса, но не и да вървят успоредно). Също така и сигналния кабел (този от CD-то до усилвателя) не трябва да се прекарва близо до акустичния.
И другото, което мисля, че може да е причината е замасяването. Пробвай да дръпнеш минуса от акумулатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 16 Юли 2007, 17:53

Здравейте отново колеги. Тези дни за незнам кой път обезкостих колата. Почистих добре масата със специален препарат предназначен за това. Пуснах кабел от масата на акумулатора до масата където е усилватела за да се изравнят потенциалите. Сигналния кабел го бях пуснал заедно с захранвашия :uups: , но го прехвърлих от другата страна. След като направих всичко това проблема пак си остана, но шума е много по слаб.(но дразни ухото). Какъв е този кондензатор, който се слага на алтернатора. Погледнах алтернатора и видях, че към него са свързани два кабела за + и за маса. Къде точно се свързва този кондензатор. За "+" и за "-" на алтернатора ли? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

e

Мнение от melody1 » 16 Юли 2007, 17:57

Забравих да спомена, че cd-то като го свалих имаше няква черна кутийка, но незнам за какво точно е сложена. Да не би да има бушон в нея. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: e

Мнение от Don_Mandragon » 16 Юли 2007, 18:15

melody1 написа:Забравих да спомена, че cd-то като го свалих имаше няква черна кутийка, но незнам за какво точно е сложена. Да не би да има бушон в нея. :shock:


По принцип може и да има бушон вътре ако не е изведен отвън.Това е филтър на захранването на СД-то.Вътре има един дросел и един кондензатор.Зна4и проблема с филтрацията на СД-то отпада.Остава само да е по стъпалото.С този кондензатор дето колегата ти спомена можеш да монтираш и на захранването на стъпалото направо ако наистина е от него брума,т.е. м/у ''+'' които влиза в стъпалото и купето.Кондензатора трябва да е 33000микрофарада/25V или по-голям.Спазвай поляритета :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 16 Юли 2007, 18:22

А проблем ли е, че съм свързал и 1Ф кондензатор за този усилвател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Мнение от Don_Mandragon » 16 Юли 2007, 19:40

melody1 написа:А проблем ли е, че съм свързал и 1Ф кондензатор за този усилвател.


Ами значи щом имаш такова нещо за филтрация няма смисал от този кондензатор и не е това при4ината.Виж за пробил кабел на свещите с на някои кабелаците може да пробваш.Друго да те посъветвам е да отка4иш кабелите за сигнала които влизат в стъпалото,да включиш стъпалото и да видиш дали пак се смущава без сигнала от СД-то поне да знаем в каква насока да търсим.Стъпалото ти може да няма Дросел на захранването както обикновенно правят на вси4ки.За това отрежи филтъра от СД-то и го свържи последователно на + на стъпалото само за пробата без да даваш много повер да не изгори и ако е от това ще ти кажа как да си направиш дросела за филтрация.

Следваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook