Проблем с инсталация.
Модератор: Icco
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с инсталация.
Здравейте колеги. Днеска си монтирах още един усилвател и нова бас каса. Сложих и нови захранващи кабели(16кв). При загасен двигател всичко работи нормално и звука е супер. Когато запаля двигателя колоните ми започват да цвърчат. Имам чувството, че пресъздават звука на двигателя
. Някой има ли идея от какво може да се получава това. Моля дайте съвет.




- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
усилвателя да не е замасен на корпуса с видия към купето????
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Този "дефект' може да се полу4и от доста работи.Най-4есто се полу4ава от смущения идващи от алтернатора.Там може да имаш проблем с регулатора на напрежението или самия диоден блок.Когато е запалена колата пробваи да отка4иш кабела които идва от генератора към + на акумолатора .Ако се оправи зна4и е от него.Друго от което може да се полу4и е от пробил високоволтов кабел за свещите.Това се оправя за съжаление само с нови.Може да пробваш с кабели на някои твои приятел за да не купуваш без да си сигурен.Друго от което също може да се полу4и е да нямаш обща маса м/у чинчовете на касетофона и стъпалото.Провери си кабелите от входа на стъпалото и за всеки слу4аи пробваи да свържеш жица м/у корпуса на стъпалото и външната метална 4аст от 4ин4а (изход) на касетофона.Друго от което може да се полу4и е самия касетофон или Сд да се смущава.В такъв слу4аи се продават едни обезшумители които се свързват последователно на захранващия + на касетофона.
http://www.dobrikit.dir.bg/page10b.htm#filter
Ако не стане и от него проблема може да е от стъпалото ако то се смущава.Тогава и то може да се пробва с този обезшумител оба4е тои няма да издържи на голям ток за това ако го сложиш към + на стъпалото трябва да бъде само за проба
http://www.dobrikit.dir.bg/page10b.htm#filter
Ако не стане и от него проблема може да е от стъпалото ако то се смущава.Тогава и то може да се пробва с този обезшумител оба4е тои няма да издържи на голям ток за това ако го сложиш към + на стъпалото трябва да бъде само за проба

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
melody1 написа:Stanchev написа:усилвателя да не е замасен на корпуса с видия към купето????
друго се сещам кофти чинч, немаш филтър на цд-то?
Замасен е с болт и гайка. Тази която си е фабричната под задната облегалка. Преди този проблем не го имаше.
пусни по-добра маса към усилвателя


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Проблем с инсталация.
melody1 написа:Здравейте колеги. Днеска си монтирах още един усилвател и нова бас каса. Сложих и нови захранващи кабели(16кв). При загасен двигател всичко работи нормално и звука е супер. Когато запаля двигателя колоните ми започват да цвърчат. Имам чувството, че пресъздават звука на двигателя. Някой има ли идея от какво може да се получава това. Моля дайте съвет.
![]()
така на4и аз имах същия проблем , какво ли не пробвах и накрая монтирах един кондензатор 33 000 микрофарада 25 волта максимално близо до алтернатора проводниците трябва да са максимално къси около 15 см дълги минуса на кондензатора се зака4а с кабелна обувка за 6мм болт4е към едно от болт4етата на корпуса на алтернатора а + са се зака4а пак с кабелна обувка за 8мм към + са на алтернатора и проблема е решен . Кондензатора можеш да си го купиш от всеки един магазин за електронни компоненти ако имаш още въпроси звънни 0886 444 448 Иво
- poweramper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 22.02.2007
- Местоположение: София
А как си прекарал кабелите по дължината на купето? Захранващия не трябва да върви успоредно и близо до тези за говорителите (могат да се пресичат под 90 градуса, но не и да вървят успоредно). Също така и сигналния кабел (този от CD-то до усилвателя) не трябва да се прекарва близо до акустичния.
И другото, което мисля, че може да е причината е замасяването. Пробвай да дръпнеш минуса от акумулатора.
И другото, което мисля, че може да е причината е замасяването. Пробвай да дръпнеш минуса от акумулатора.
Здравейте отново колеги. Тези дни за незнам кой път обезкостих колата. Почистих добре масата със специален препарат предназначен за това. Пуснах кабел от масата на акумулатора до масата където е усилватела за да се изравнят потенциалите. Сигналния кабел го бях пуснал заедно с захранвашия
, но го прехвърлих от другата страна. След като направих всичко това проблема пак си остана, но шума е много по слаб.(но дразни ухото). Какъв е този кондензатор, който се слага на алтернатора. Погледнах алтернатора и видях, че към него са свързани два кабела за + и за маса. Къде точно се свързва този кондензатор. За "+" и за "-" на алтернатора ли? 


e
Забравих да спомена, че cd-то като го свалих имаше няква черна кутийка, но незнам за какво точно е сложена. Да не би да има бушон в нея. 

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: e
melody1 написа:Забравих да спомена, че cd-то като го свалих имаше няква черна кутийка, но незнам за какво точно е сложена. Да не би да има бушон в нея.
По принцип може и да има бушон вътре ако не е изведен отвън.Това е филтър на захранването на СД-то.Вътре има един дросел и един кондензатор.Зна4и проблема с филтрацията на СД-то отпада.Остава само да е по стъпалото.С този кондензатор дето колегата ти спомена можеш да монтираш и на захранването на стъпалото направо ако наистина е от него брума,т.е. м/у ''+'' които влиза в стъпалото и купето.Кондензатора трябва да е 33000микрофарада/25V или по-голям.Спазвай поляритета

- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
melody1 написа:А проблем ли е, че съм свързал и 1Ф кондензатор за този усилвател.
Ами значи щом имаш такова нещо за филтрация няма смисал от този кондензатор и не е това при4ината.Виж за пробил кабел на свещите с на някои кабелаците може да пробваш.Друго да те посъветвам е да отка4иш кабелите за сигнала които влизат в стъпалото,да включиш стъпалото и да видиш дали пак се смущава без сигнала от СД-то поне да знаем в каква насока да търсим.Стъпалото ти може да няма Дросел на захранването както обикновенно правят на вси4ки.За това отрежи филтъра от СД-то и го свържи последователно на + на стъпалото само за пробата без да даваш много повер да не изгори и ако е от това ще ти кажа как да си направиш дросела за филтрация.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани