Проблем, моля за помощ.
Модератор: Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем, моля за помощ.
Здрвейте, от няколко дни имам e34/525tds, когато я купувах нямаше акумулатор, както и да е запалихме я и отпраших. Да обаче сега забелязвам че когато я паля сутрин пали без отказно но след като загрее почва да пали по-трудно. Някои има ли си на идея от какво може да се получи така и дали ще може да се оправи лесно щото адски много ме кефи обаче това палене убива всякакъв кеф   иначе върви адски много.
  иначе върви адски много.  
 
Мерски предварително.
			
		 иначе върви адски много.
  иначе върви адски много.  
 
Мерски предварително.
Re: проблем
Сменяш агренажната верига и проблема ти изчезва.Поради разтягането и закъснява момента на впръскване.Може да се корегира момента на впр-не но .......  ГНП-то се премества против посоката на въртене на двигателя.
			
- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
за 800 лв
110 лв комплекта двете колегата 800 лв незнам от каде ги измисли ако е спешно 30 лв има доставка ако ли не другата седмица сам германия и кам 6 авг се пребирам и мога да ти донеса 0877142106
			
		- маречков
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: за 800 лв
kiedmobil написа:110 лв комплекта двете колегата 800 лв незнам от каде ги измисли ако е спешно 30 лв има доставка ако ли не другата седмица сам германия и кам 6 авг се пребирам и мога да ти донеса 0877142106
 
 
Ми тъй ми казаха, сори за грешното инфо.
незнам
какви цени определят тука в бг но давам пример че тампони за двигателя на тдс са кам 130 - 170лв бр а аз в германия ги взех за 30 евро комплекта там цените са ефтени
			
		- Gemar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
На загрял мотор не подгрява свещите, нормално е за дизелите. По-скоро на твоя приятел му е сгънал някой датчик.
			
		относно трудното палене на топал тдс
мисля 4е по4ти жси4ки с тдс се сбласкжаме с този проблем.преди да пипа6 вериги,ел.пло4ка и хидравли4на глава на гнп-то виж стартера как варти,след това акомулатора при мене беше от това а ина4е смених вси4ко .Наи добре даи едно пусково на топла кола,когато не пали добре и6те разбере6 дали е акомулатора.Следжа6тата ти стапка е тсентровка.след това скапите 4асти
			
		
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
			




 
   
 
