Проблем, моля за помощ.
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем, моля за помощ.
Здрвейте, от няколко дни имам e34/525tds, когато я купувах нямаше акумулатор, както и да е запалихме я и отпраших. Да обаче сега забелязвам че когато я паля сутрин пали без отказно но след като загрее почва да пали по-трудно. Някои има ли си на идея от какво може да се получи така и дали ще може да се оправи лесно щото адски много ме кефи обаче това палене убива всякакъв кеф
иначе върви адски много.
Мерски предварително.


Мерски предварително.
Re: проблем
Сменяш агренажната верига и проблема ти изчезва.Поради разтягането и закъснява момента на впръскване.Може да се корегира момента на впр-не но ....... ГНП-то се премества против посоката на въртене на двигателя.

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
за 800 лв
110 лв комплекта двете колегата 800 лв незнам от каде ги измисли ако е спешно 30 лв има доставка ако ли не другата седмица сам германия и кам 6 авг се пребирам и мога да ти донеса 0877142106
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: за 800 лв
kiedmobil написа:110 лв комплекта двете колегата 800 лв незнам от каде ги измисли ако е спешно 30 лв има доставка ако ли не другата седмица сам германия и кам 6 авг се пребирам и мога да ти донеса 0877142106

Ми тъй ми казаха, сори за грешното инфо.
незнам
какви цени определят тука в бг но давам пример че тампони за двигателя на тдс са кам 130 - 170лв бр а аз в германия ги взех за 30 евро комплекта там цените са ефтени
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
На загрял мотор не подгрява свещите, нормално е за дизелите. По-скоро на твоя приятел му е сгънал някой датчик.
относно трудното палене на топал тдс
мисля 4е по4ти жси4ки с тдс се сбласкжаме с този проблем.преди да пипа6 вериги,ел.пло4ка и хидравли4на глава на гнп-то виж стартера как варти,след това акомулатора при мене беше от това а ина4е смених вси4ко .Наи добре даи едно пусково на топла кола,когато не пали добре и6те разбере6 дали е акомулатора.Следжа6тата ти стапка е тсентровка.след това скапите 4асти
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани