М52В20 + компресор?
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Да си кажа чесно аз с под 10К не бих стартирал за да имам нещо
добро под капака, всичко друго ще са безкрайни компромиси.
Относно кой - аз лично не се наемам да препоръчам никого,
освен Том от Несебър.
добро под капака, всичко друго ще са безкрайни компромиси.
Относно кой - аз лично не се наемам да препоръчам никого,
освен Том от Несебър.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
ТОМ е човека ... в тунинг форума има една тема за едно Е28 с КОмпресор
А 10К... май са много.....
Груба сметка за Hardware-а:
Еатон М45 (употребяван на под 10000 км (като нов)) - 250 евро (в БГ може и повече да излезе)
Спортен филтър - 100 лв
Пиджипек (СМТ) - 800 лв
По-големи дюзи - 400 лв
Тръби - ???
Силиконови маркучи - ???
Блоу Офф - 200 лв
Байпас - 60 лв
Работа - ???
Ако ще го насаждащ на колектора някой неща ще отпаднат, но ще трябва къстам колектор-стойка да се прави, иначе ще ти трябва стойка за компресора и Кулер.
До 10К остава още бая мегдан ...

А 10К... май са много.....
Груба сметка за Hardware-а:
Еатон М45 (употребяван на под 10000 км (като нов)) - 250 евро (в БГ може и повече да излезе)
Спортен филтър - 100 лв
Пиджипек (СМТ) - 800 лв
По-големи дюзи - 400 лв
Тръби - ???
Силиконови маркучи - ???
Блоу Офф - 200 лв
Байпас - 60 лв
Работа - ???
Ако ще го насаждащ на колектора някой неща ще отпаднат, но ще трябва къстам колектор-стойка да се прави, иначе ще ти трябва стойка за компресора и Кулер.
До 10К остава още бая мегдан ...
Последна промяна AlibiTu на 10 Юли 2007, 13:33, променена общо 1 път
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Едни спирачки едно окачване,бенз помпа с по-голям дебит и ги минаваш тея 10к.
Аз лично предпочитам да ми спира по-добре от колкото може да върви колата щото да няма изненади
Никога не бих седнал да карам мощна и бърза кола с насрани спирачки, колкото и да ми се иска





Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Начи 350 евро ми даваш и аз ти доставям нов Еатон М45 в София?
Нямаш грижи брат ... не си казал, не съм ти взел.
И за да не си помислиш, че съм още един от ония дето са клавиатурни рейсъри, ето моя компресор и офертата от ебай :
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250097694707
Компресора е на 4-5 хиляди километра (за мен е чисто нов). Доста хора като си купят Мини С пребягват към Тунинга, който БМВ предлага .. а именно John Cooper Kit ... там се сменят някои неща, включително и компресора и после хората продават всичко в ебей.
Нямаш грижи брат ... не си казал, не съм ти взел.
И за да не си помислиш, че съм още един от ония дето са клавиатурни рейсъри, ето моя компресор и офертата от ебай :
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250097694707
Компресора е на 4-5 хиляди километра (за мен е чисто нов). Доста хора като си купят Мини С пребягват към Тунинга, който БМВ предлага .. а именно John Cooper Kit ... там се сменят някои неща, включително и компресора и после хората продават всичко в ебей.

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Съгласен съм, че не е чисто нов и си коригирах поста
Съгласен съм и да не спамим повече в темата
Смятам, че се разбрахме
M3CSL ... Бош Рейсинг помпа с по-голям дебит 325литра/час е 220 евро
Останалите неща за които си писал, смятам че не са част от Компресор Кит-а
... той може да поиска и М джанти и нова боя ... 

Съгласен съм и да не спамим повече в темата

Смятам, че се разбрахме

M3CSL ... Бош Рейсинг помпа с по-голям дебит 325литра/час е 220 евро

Останалите неща за които си писал, смятам че не са част от Компресор Кит-а


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
AlibiTu написа:Съгласен съм, че не е чисто нов и си коригирах поста![]()
Съгласен съм и да не спамим повече в темата![]()
Смятам, че се разбрахме
M3CSL ... Бош Рейсинг помпа с по-голям дебит 325литра/час е 220 евро![]()
Останалите неща за които си писал, смятам че не са част от Компресор Кит-а... той може да поиска и М джанти и нова боя ...
Те хубаво не са от кита.Ама за мен са задължителни.Не един или 2 тунингиста са усещали как не успяват да спрат и как излитат от завоя


Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt 

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз също
Та колегата със запитването ... най-добре се свържи с ТОМ ... той ще ти обясни най-вярно. Ако ти трябва повече инфо за готови китове .. кажи, ще се поразтършувам да видя какво мога да намеря.

Та колегата със запитването ... най-добре се свържи с ТОМ ... той ще ти обясни най-вярно. Ако ти трябва повече инфо за готови китове .. кажи, ще се поразтършувам да видя какво мога да намеря.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
според мен ще му трябват и буталца , ако е с алуминиев блок някои хора набиват чугунени ризи и тн. та работата загрубява от към време, пари, труд и надеждност
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Ей Луд той човека ще надува 0.6 бара най-вероятно, та сток
карантията ще му стигне, освен ако не му хареса, та препоръчвам
да се заложат твърди настройки а не през бууст контролер, че не
се знае до къде ще стигне (Том знае за какво говоря
)
карантията ще му стигне, освен ако не му хареса, та препоръчвам
да се заложат твърди настройки а не през бууст контролер, че не
се знае до къде ще стигне (Том знае за какво говоря

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
тия варианти ги мислех преди време и с Том говорех и с лудия и с Явор .... та накрая стигнах до заключението, че трябва се инвестира в някой двигател друг ... 2.5 2.8 ... някои S ...


Последна промяна Sharo на 10 Юли 2007, 22:03, променена общо 1 път
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
s,s,s..... тоест си требет литри 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани