Diesel power... кусур

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 09 Юли 2007, 16:34

err0r написа:Новини от тази сутрин. Реших да пробвам да подгрея два пъти преди да запаля и... "о! чудо!". Запали както не съм си и мислел, че може!

Бате 1000 % свещи - това е най-коронният им номер , ако при 2-3 подгрявания пали от раз, а при едно се мъчи ;) Смени и 4те за да имаш максимално добър резултат, без значение колко са игоряли.
А за колегата Nightmare - значи имаше една подобна тема - сменил си колегата и 4те свещи и колата не искала да пали от 1ви път ( БОШ беше сложил и той), сложил някви други (Денсо ако не се лъжа) и всичко заспало ;)

ПП : сега намерих това мнение, което търсех
ICE написа:Свещи само BERU! Сменят се и 6-те наведнъж! Те са 4 секундни! Ти май беше с 4 броя... :mhihi: ...
Ето ти номера по БМВ: 12 23 2 241 389

Маслото може и да е Мобил 10W40... но за дизели!
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 09 Юли 2007, 18:01

Ако не пали студена Подкрепям го с 2 ръце, защото и аз минах през това...
[url]http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=52144&postdays=0&postorder=asc&start=0
Да не пали като е студена излиза пушек отзад и не са свещи работата е кофти много[/url]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Мнение от Popov » 09 Юли 2007, 18:20

zayo написа:.. всякакъв аванс който решиш да дадеш ще намали от мощноста на колата в ниските обороти т.е ще бъде мудна.

Сигурен ли си?Аз съм сигурен ,че ако намериш нафта от БДЖ и ти ще купиш!А за аванса - това трябва да каже компютъра според мене, но в случай че не ни се дават пари за диагностика ,която ще правя само за да ми покаже колко е аванса на помпата се прави "на ухо". Аз съм правил и на компютър и на ухо и разликата е че на ухо върви повече но и харчи малко повече , както и по здрав звук /дизел/ на дюзите.Но всичко зависи от ухото и затова е много по-добре да е на компютър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 10 Юли 2007, 8:54

Popov написа:
zayo написа:.. всякакъв аванс който решиш да дадеш ще намали от мощноста на колата в ниските обороти т.е ще бъде мудна.

Сигурен ли си?Аз съм сигурен ,че ако намериш нафта от БДЖ и ти ще купиш!А за аванса - това трябва да каже компютъра според мене, но в случай че не ни се дават пари за диагностика ,която ще правя само за да ми покаже колко е аванса на помпата се прави "на ухо". Аз съм правил и на компютър и на ухо и разликата е че на ухо върви повече но и харчи малко повече , както и по здрав звук /дизел/ на дюзите.Но всичко зависи от ухото и затова е много по-добре да е на компютър.

Ц , ц и пак Ц
Нафта няква такава дето незнам кво са и слагали като добавки особено от БДЖ дето я кръщават с каквото си искат ... абсурд.За 50-60 стотинки не ми се рискува .. Въпрос на избор. :roll:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 11 Юли 2007, 0:14

Днес пак бях на посещение в Бош-Супер-Дизел. След кратък престой установих, че имам роднина там, който веднага се зае по-... как да кажа, абе знаете, като имате близък познат някъде как се променя отношението. Закачиха набързо някакъв уред, с който ми подадоха повече ток от този, който подава акумулатора и запали без проблеми. Значи ли това, че акумулатора (62 амперчаса) е слабак за тоя мотор?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Юли 2007, 13:12

kriso85 написа:Смени и 4-те подгряващи свещи и по-голям акумолатор( поне 80А). Би трябвало да се оправи.


Още в началото ти го написах :winky:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.02.2007

Мнение от zayo » 11 Юли 2007, 13:51

err0r написа:Днес пак бях на посещение в Бош-Супер-Дизел. След кратък престой установих, че имам роднина там, който веднага се зае по-... как да кажа, абе знаете, като имате близък познат някъде как се променя отношението. Закачиха набързо някакъв уред, с който ми подадоха повече ток от този, който подава акумулатора и запали без проблеми. Значи ли това, че акумулатора (62 амперчаса) е слабак за тоя мотор?

Добре де .. много ясно ,че ще запали като си отишъл там нали колата е загряла а проблемът е ,че не пали сутрин (студена)!!! :shock:
Компрецията мернахте ли да се види колко ти е ? :roll:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 11 Юли 2007, 14:54

Никак не пали като хората - нито студена, нито топла. Утре ще видя за як акумулатор, ако не е това - пак ще пиша.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook