Проблем при палене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Проблем при палене

Мнение от Pin2 » 26 Май 2007, 21:43

Търсих, но не намерих из форума за моят случай.
Става дума, че колата има нужда да се върти на стартер за да подкачи бензин и чак тогава да запали. Около 3-5 секунди въртене на стартер и пали. Получава се само когато колата престои повече от час. Ако я загася и пак я запаля няма проблем.
Това се получи след: чистене на дюзи, смяна на бензинова помпа, смяна горивен филтър, смяна на маркучите за бензина от резервоара до рейката на дюзите.

Практически се получава, че бензина се изпарява и аз трябва да въртя за да подкачи. От никъде не тече. Възможно е да не поддържа налягане или нещо от сорта.
Колата като заработи, работи перфектно.
Възможно ли е нещо да пропускам? Някое кабелче? ....?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

де

Мнение от krasi_bmw » 26 Май 2007, 22:08

здрасти ,имах го същия проблем ,в помпата има едно клапанче,държи да не се връща бензина ,и не се прави ,слагай клапан на входа и си готов. на маркуча .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Re: де

Мнение от Pin2 » 26 Май 2007, 23:00

krasi_bmw написа:здрасти ,имах го същия проблем ,в помпата има едно клапанче,държи да не се връща бензина ,и не се прави ,слагай клапан на входа и си готов. на маркуча .


Чисто нова помпа съм сложил ... :roll: Няма и 1000 км .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

f

Мнение от krasi_bmw » 26 Май 2007, 23:50

da не е хлабав маркуч или отпред нали има на дюзите клапан за налягане ,също и ако не ти затваря някоя дюза .но можеш да провериш налягането много просто ,след като исчакаш колко време си засякъл че не пали ,отвии една от скобите на горивния филтър да видиш дали ще избие под налягане гориво ,там треа да има и след 24часа налягане.ако няма налягане си сложи клапан от дизел 12лв. алуминиев на маркуча който вкарва бензин ,точно след резервоара под седалката ..но първо провери най важното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Май 2007, 23:55

какъв горивен филтър сложи?
прегледай добре скобите на маркучите как са?
каква помпа сложи?
ако всичко е наред закарай я на сервиз да премерят налягането, може си вземал помпа-ментак в крайна сметка или филтър ментак.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 27 Май 2007, 13:58

Stanchev написа:какъв горивен филтър сложи?
прегледай добре скобите на маркучите как са?
каква помпа сложи?
ако всичко е наред закарай я на сервиз да премерят налягането, може си вземал помпа-ментак в крайна сметка или филтър ментак.


Всичко е копувано от "ВАРИ 2000". Няма начин да е ментак.
Маркучите са сменяни всички и са слагани нови скоби. Няма теч от никъде. Вероятно ще изследвам къде се губи налягането и ще слагам клапа, както Краси спомена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Мнение от dezavu » 27 Май 2007, 17:33

при моята ис-ка проблема е по4ти са6тия само 4е при мен и 5 секунди да дарза стартера пак не пали затова усетя ли 4е от парвия пат не ще врастам клу4а и на втория пат веднага пали.ако си ре6и6 проблема моля те сподели 4е много ме дразни това нещо :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 27 Май 2007, 21:23

dezavu написа:при моята ис-ка проблема е по4ти са6тия само 4е при мен и 5 секунди да дарза стартера пак не пали затова усетя ли 4е от парвия пат не ще врастам клу4а и на втория пат веднага пали.ако си ре6и6 проблема моля те сподели 4е много ме дразни това нещо :help:


На 90% съм сигурен, че е от клапата която задържа налягането. Само не мога да разбера, защо с нова помпа не сработва :roll:
Вероятно ще се монтира допълнителна клапа, за която Краси сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 27.01.2007
Пол: Мъж
Кара: бмв 320 Е36
Мечтае да кара: ново бмв

Мнение от dezavu » 28 Май 2007, 1:29

сега като се прибирах от работа пак пробвах парвия пат даржах стартера поне 7-8 секунди и никакви симптоми варнах го и от втория пат на секундата си пална :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 28 Май 2007, 1:53

Имам го същия филм на Е30-ката, ма все не остава време да го търся от какво е. Но доколкото бях чел точно това са възможните проблеми.
Четох също, че когато въртиш помпата подкачва няколко секунди и след това ако не запали двигателя спира да подкачва, така че няма смисъл да въртиш по 10-15 секунди. Просто като не ще от първия път, връщаш ключа и втория от раз ;)
След седмица май ще имам време и аз да се боря с тоя проблем :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Мнение от georgivar » 08 Юли 2007, 15:58

Колеги, ако имате развитие по случая пишете, защото и при мен се появи тоя ефект. Като я паля топла и понякога само се чува как се развърта помпата ама стартера не върти, след няколко секунди спира с едно леко пук. И от второто палене става от раз.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Юли 2007, 22:17

При мен МАЙ почна да го прави по-често и нещо почвам да се дразня... аз лесно ще купя нова помпа, примерно, ма да не се окаже, че не е от нея, че така залудо пари не ми се дават... ако не е помпа или тоя клапан..... от кво друго може да е?? :roll: Свещи, кабели на свещи, стартер???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 16 Юли 2007, 23:26

аре и аз да се включе, че това го има и при моята ИС-ка. преди имаше една подобна тема и почти всички от ИС-каджиите бяха споделили същия "проблем" ? :)
4 8 15 16 23 42

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 17 Юли 2007, 9:21

Миналата година ми го правеше този проблем,търпях до февруари,смених четки с четкодържател на стартера.От тогава до сега,ми го е правил само три пъти(последно снощи),но това показва че не съм отстранил напълно проблема,може би ще изчакам лятото(топлият сезон) освен ако не започне редовно да се проявява,следваща спирка мисля да е бубината на стартера.Чисто и просто закъснява изхвърлянето на бендикса,аз решавам да върна ключа и в този момент изхвърля чува се и развъртането на ротора...,но вече е късно ,следва втория опит,при него вече запалва.. :arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 17 Юли 2007, 11:12

на мен го прави тоя номер сутрин обаче-бавно и трудно пали :ranting:
Последна промяна robert1975 на 18 Юли 2007, 12:02, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook