Проблем при палене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем при палене
Търсих, но не намерих из форума за моят случай.
Става дума, че колата има нужда да се върти на стартер за да подкачи бензин и чак тогава да запали. Около 3-5 секунди въртене на стартер и пали. Получава се само когато колата престои повече от час. Ако я загася и пак я запаля няма проблем.
Това се получи след: чистене на дюзи, смяна на бензинова помпа, смяна горивен филтър, смяна на маркучите за бензина от резервоара до рейката на дюзите.
Практически се получава, че бензина се изпарява и аз трябва да въртя за да подкачи. От никъде не тече. Възможно е да не поддържа налягане или нещо от сорта.
Колата като заработи, работи перфектно.
Възможно ли е нещо да пропускам? Някое кабелче? ....?
Става дума, че колата има нужда да се върти на стартер за да подкачи бензин и чак тогава да запали. Около 3-5 секунди въртене на стартер и пали. Получава се само когато колата престои повече от час. Ако я загася и пак я запаля няма проблем.
Това се получи след: чистене на дюзи, смяна на бензинова помпа, смяна горивен филтър, смяна на маркучите за бензина от резервоара до рейката на дюзите.
Практически се получава, че бензина се изпарява и аз трябва да въртя за да подкачи. От никъде не тече. Възможно е да не поддържа налягане или нещо от сорта.
Колата като заработи, работи перфектно.
Възможно ли е нещо да пропускам? Някое кабелче? ....?
де
здрасти ,имах го същия проблем ,в помпата има едно клапанче,държи да не се връща бензина ,и не се прави ,слагай клапан на входа и си готов. на маркуча .
Re: де
krasi_bmw написа:здрасти ,имах го същия проблем ,в помпата има едно клапанче,държи да не се връща бензина ,и не се прави ,слагай клапан на входа и си готов. на маркуча .
Чисто нова помпа съм сложил ...

f
da не е хлабав маркуч или отпред нали има на дюзите клапан за налягане ,също и ако не ти затваря някоя дюза .но можеш да провериш налягането много просто ,след като исчакаш колко време си засякъл че не пали ,отвии една от скобите на горивния филтър да видиш дали ще избие под налягане гориво ,там треа да има и след 24часа налягане.ако няма налягане си сложи клапан от дизел 12лв. алуминиев на маркуча който вкарва бензин ,точно след резервоара под седалката ..но първо провери най важното.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
какъв горивен филтър сложи?
прегледай добре скобите на маркучите как са?
каква помпа сложи?
ако всичко е наред закарай я на сервиз да премерят налягането, може си вземал помпа-ментак в крайна сметка или филтър ментак.
прегледай добре скобите на маркучите как са?
каква помпа сложи?
ако всичко е наред закарай я на сервиз да премерят налягането, може си вземал помпа-ментак в крайна сметка или филтър ментак.

Stanchev написа:какъв горивен филтър сложи?
прегледай добре скобите на маркучите как са?
каква помпа сложи?
ако всичко е наред закарай я на сервиз да премерят налягането, може си вземал помпа-ментак в крайна сметка или филтър ментак.
Всичко е копувано от "ВАРИ 2000". Няма начин да е ментак.
Маркучите са сменяни всички и са слагани нови скоби. Няма теч от никъде. Вероятно ще изследвам къде се губи налягането и ще слагам клапа, както Краси спомена.
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
при моята ис-ка проблема е по4ти са6тия само 4е при мен и 5 секунди да дарза стартера пак не пали затова усетя ли 4е от парвия пат не ще врастам клу4а и на втория пат веднага пали.ако си ре6и6 проблема моля те сподели 4е много ме дразни това нещо 

dezavu написа:при моята ис-ка проблема е по4ти са6тия само 4е при мен и 5 секунди да дарза стартера пак не пали затова усетя ли 4е от парвия пат не ще врастам клу4а и на втория пат веднага пали.ако си ре6и6 проблема моля те сподели 4е много ме дразни това нещо
На 90% съм сигурен, че е от клапата която задържа налягането. Само не мога да разбера, защо с нова помпа не сработва

Вероятно ще се монтира допълнителна клапа, за която Краси сподели.
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
сега като се прибирах от работа пак пробвах парвия пат даржах стартера поне 7-8 секунди и никакви симптоми варнах го и от втория пат на секундата си пална 

Имам го същия филм на Е30-ката, ма все не остава време да го търся от какво е. Но доколкото бях чел точно това са възможните проблеми.
Четох също, че когато въртиш помпата подкачва няколко секунди и след това ако не запали двигателя спира да подкачва, така че няма смисъл да въртиш по 10-15 секунди. Просто като не ще от първия път, връщаш ключа и втория от раз
След седмица май ще имам време и аз да се боря с тоя проблем

Четох също, че когато въртиш помпата подкачва няколко секунди и след това ако не запали двигателя спира да подкачва, така че няма смисъл да въртиш по 10-15 секунди. Просто като не ще от първия път, връщаш ключа и втория от раз

След седмица май ще имам време и аз да се боря с тоя проблем



- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Колеги, ако имате развитие по случая пишете, защото и при мен се появи тоя ефект. Като я паля топла и понякога само се чува как се развърта помпата ама стартера не върти, след няколко секунди спира с едно леко пук. И от второто палене става от раз.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
При мен МАЙ почна да го прави по-често и нещо почвам да се дразня... аз лесно ще купя нова помпа, примерно, ма да не се окаже, че не е от нея, че така залудо пари не ми се дават... ако не е помпа или тоя клапан..... от кво друго може да е??
Свещи, кабели на свещи, стартер???

- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
аре и аз да се включе, че това го има и при моята ИС-ка. преди имаше една подобна тема и почти всички от ИС-каджиите бяха споделили същия "проблем" ? 

4 8 15 16 23 42
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Миналата година ми го правеше този проблем,търпях до февруари,смених четки с четкодържател на стартера.От тогава до сега,ми го е правил само три пъти(последно снощи),но това показва че не съм отстранил напълно проблема,може би ще изчакам лятото(топлият сезон) освен ако не започне редовно да се проявява,следваща спирка мисля да е бубината на стартера.Чисто и просто закъснява изхвърлянето на бендикса,аз решавам да върна ключа и в този момент изхвърля чува се и развъртането на ротора...,но вече е късно ,следва втория опит,при него вече запалва.. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- robert1975
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 468
- Регистриран на: 9.05.2007
на мен го прави тоя номер сутрин обаче-бавно и трудно пали 

Последна промяна robert1975 на 18 Юли 2007, 12:02, променена общо 1 път
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани