Смяна съединител въпрос?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смяна съединител въпрос?
Някой може ли да ми каже, има ли нещо по специфично при смянаъа на съединителя, на феродовият диск, притискателният диск и аксиалния лагер. Примерно разкача ли се ауспуха, кардана. Когато се откачи скоростната кутия тежка ли е лесно ли се вадят, изобщо какви трудности се срещат, защото съм решил сам да ги сменям, че ако някоой от вас го е правил вече да сподели BMW 318 i 94 година.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
по-добре иди за ~100лв да ти го сменят, че бая тънкости си има, пък и ъпсурт да качиш после кутията сам освен ако не си здравеняк и извратеняк



Не е трудно важното е да имаш подходящ инструмент и условия,
ето ти малко четиво с картинки: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eplace.htm
ето ти малко четиво с картинки: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eplace.htm

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
100 лв. ли е процедуратаStanchev написа:по-добре иди за ~100лв да ти го сменят, че бая тънкости си има, пък и ъпсурт да качиш после кутията сам освен ако не си здравеняк и извратеняк![]()
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
трябва да се свали .. поне майстора при който си сменях преди време аксиалния лагер го беше свалил .за кутията ти трябват 2 вида по специални камъни ,сигурно вече си го забелязал това . и ако си сам трябва да имаш магаре за кутията инак задължително ще ти падне на главата ,тежка е
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае дори и с описанието на Pelican си е трудна работа това.... наскоро като ми сменяха моя съединител гледах майстора (който си е бая майстор) как се мъчи кат грешен дявол.... един час, заедно с помощника му.... хич не е толкова елементарно...
Дай 100-150лв в някой сервиз, на който имаш доверие и да стане както трябва.... когато нещо не ти е ясно - просто не се занимаваш ти...
Дай 100-150лв в някой сервиз, на който имаш доверие и да стане както трябва.... когато нещо не ти е ясно - просто не се занимаваш ти...

Да не е просто. Почнахме я вече с един колега, но изникнаха усложнения гуменото каре се прецака, втулката безе залепнала за болта и се скъса... неизбежно беше. Купих ново, след малко ще ходим да я мятаме да кардана го откачих вече както и ауспуха. Да видим единия билт го прецаках вече щото се опитах с лула да ги развивам тия специалните, ама неска си купих и такива торкс ли как бяха. Надявам се да не стават повече глупости ...
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Торксовете наистина най-добре с техните си ключове, че за тия отзад на скоростната кутия легенди се носят 


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
vitamincpp написа:Хора вие безработни ли стеили просто мазохисти.
Ми корабни механици сме и сега сме в отпуска 3 месеца съм спал ... Че така да си дойдим на думата. Сега прочетох (снощи ме мързеше). Това не са кондензатори, ами стартера (може би с прекрепен кондензатор към него). Единия болт е освободил, обаче не мога да разбера какво го държи от другата страна. Неска ще го киризим

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани