Смяна съединител въпрос?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Смяна съединител въпрос?

Мнение от battery83 » 06 Юли 2007, 17:09

Някой може ли да ми каже, има ли нещо по специфично при смянаъа на съединителя, на феродовият диск, притискателният диск и аксиалния лагер. Примерно разкача ли се ауспуха, кардана. Когато се откачи скоростната кутия тежка ли е лесно ли се вадят, изобщо какви трудности се срещат, защото съм решил сам да ги сменям, че ако някоой от вас го е правил вече да сподели BMW 318 i 94 година.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Юли 2007, 17:15

по-добре иди за ~100лв да ти го сменят, че бая тънкости си има, пък и ъпсурт да качиш после кутията сам освен ако не си здравеняк и извратеняк :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 06 Юли 2007, 17:28

Не е трудно важното е да имаш подходящ инструмент и условия,
ето ти малко четиво с картинки: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... eplace.htm
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Мнение от Rudisan » 07 Юли 2007, 0:27

Stanchev написа:по-добре иди за ~100лв да ти го сменят, че бая тънкости си има, пък и ъпсурт да качиш после кутията сам освен ако не си здравеняк и извратеняк :mhihi: :mhihi:
100 лв. ли е процедурата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Юли 2007, 2:49

pls Кажете спешно трябва ли все пак да се сваля целия кардан или трябва само да се откачи предното гумено каре ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Юли 2007, 9:14

трябва да се свали .. поне майстора при който си сменях преди време аксиалния лагер го беше свалил .за кутията ти трябват 2 вида по специални камъни ,сигурно вече си го забелязал това . и ако си сам трябва да имаш магаре за кутията инак задължително ще ти падне на главата ,тежка е

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 07 Юли 2007, 11:37

Ае дори и с описанието на Pelican си е трудна работа това.... наскоро като ми сменяха моя съединител гледах майстора (който си е бая майстор) как се мъчи кат грешен дявол.... един час, заедно с помощника му.... хич не е толкова елементарно...

Дай 100-150лв в някой сервиз, на който имаш доверие и да стане както трябва.... когато нещо не ти е ясно - просто не се занимаваш ти... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Юли 2007, 17:43

Да не е просто. Почнахме я вече с един колега, но изникнаха усложнения гуменото каре се прецака, втулката безе залепнала за болта и се скъса... неизбежно беше. Купих ново, след малко ще ходим да я мятаме да кардана го откачих вече както и ауспуха. Да видим единия билт го прецаках вече щото се опитах с лула да ги развивам тия специалните, ама неска си купих и такива торкс ли как бяха. Надявам се да не стават повече глупости ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Юли 2007, 17:47

Това гуменото къре мислех, че ще струва 20 30 лв най-много, а то какво стана дадах 54 лв и това беше най-изгодното искаха ми и 100 лв като ме убеждаваха, че тия от 100 лв били много по-хубави. Това което взех е немско производство уж.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 07 Юли 2007, 17:58

Торксовете наистина най-добре с техните си ключове, че за тия отзад на скоростната кутия легенди се носят :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Юли 2007, 18:14

Митко Ганчев написа:Торксовете наистина най-добре с техните си ключове, че за тия отзад на скоростната кутия легенди се носят :mhihi:

Аха сега не знам може да се наложи да го режа единия болт ще видим какво ще стани.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 07 Юли 2007, 23:45

Въпрос отново възникна. В горната част на скоростната кутия има нещо като два кондензатора. Развих всички болтове, но те не се отделят от кутията. Някой можели да каже нещо за тях дали излизат заедно с кутията или се отделят като се развият болтовете ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 08 Юли 2007, 1:13

Хора вие безработни ли сте :mhihi: или просто мазохисти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 23.03.2007

Мнение от battery83 » 08 Юли 2007, 9:57

vitamincpp написа:Хора вие безработни ли сте :mhihi: или просто мазохисти.

Ми корабни механици сме и сега сме в отпуска 3 месеца съм спал ... Че така да си дойдим на думата. Сега прочетох (снощи ме мързеше). Това не са кондензатори, ами стартера (може би с прекрепен кондензатор към него). Единия болт е освободил, обаче не мога да разбера какво го държи от другата страна. Неска ще го киризим :))) Оффф надявам се неска да успеем да сменим частите и да я съберем, че ми писна. От сичкото нагоре ми излезеи повече от 100 лева вече ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 08 Юли 2007, 10:41

Изображение
Изображение
Тоя махна ли го?
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook