Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?

Мнение от noiseless » 01 Юли 2007, 15:25

Здравейте,
Това ми е първия автоматик и дизел, при това.
Всички ми казваха, че с автоматик е по удобно и аз реших да опитам.
По принцип съм доволен от вървенето и ускорението на колата, но не мога да свикна с бавното потегляне от място. Живея близо до оживен булевард и сутрин за да направя ляв завой по него със старата кола бях с 3000 об. на полусъединител в очакване на малка пролука между колоните от автомобили да се изстрелям.
Сега уж съм с БМВ, а тази кола потегля все едно е на парад и улиците са празни в очакване на Дж. Буш да мине :(
За прочутото “пилене” на гуми и дума не може да става....
Трябва да кажа, че автоматикът не е типтроник – има D, S, 3 и 2.
Пробвах да потеглям на всички положения, но е все едно – ускорява рязко чак след втората-третата секунда, което някой път е доста късно. Опитах с левия крак на спирачката, а с десния да давам газ, но пак без особен успех.
Някой друг забелязал е подобен проблем и има ли решение освен да се върна някога пак към ръчните скорости?
Благодаря

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Юли 2007, 19:58

а забелязал ли си да буксува автомата при потегляне или просто му трябват 2-3 сек. за да потегли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 01 Юли 2007, 19:58

Не е ли да си ги ръчкаш сам не си е работа... Имаме едно ГрандЧероки дето е автоматик и то така... Иначе като караш и дадеш рязко газ се изстрелва щото 4,2 литра но и аз не знам как се тръгва с пилеж ?!? Аз карам само с ръчни скорости и ще продължавам да го правя и за напред... Сега съм си харесал Е60 530Д М57Б30 със 6 ръчки :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 01 Юли 2007, 20:00

CheGevara написа:а забелязал ли си да буксува автомата при потегляне или просто му трябват 2-3 сек. за да потегли?


Да нямаш предвид виското на автоматика ? Знам, че автоматиците са с нещо такова и то може също да не работи как требе...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Юли 2007, 21:02

Kartoff написа:
CheGevara написа:а забелязал ли си да буксува автомата при потегляне или просто му трябват 2-3 сек. за да потегли?


Да нямаш предвид виското на автоматика ? Знам, че автоматиците са с нещо такова и то може също да не работи как требе...

ами не само турбинката ами и ламелите на първа скорост може да са заминали и да буксува. Ама требва колегата да каже дали усеща вдигане на оборотите без движение на колелата - тогава е сигурно че буксува.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 01 Юли 2007, 21:50

Не, не буксува. Просто бавно потегля с ниски обороти и след кратко замисляне когато види, че съм натиснал педала до дупка се изстрелва.
Един приятел с типтроник казва, че може да тръгва на 1-ва рязко с пилене, но аз явно нямам 1-ва.
Има ли други колеги с автомат без типтроник - как карате?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Юли 2007, 3:09

Колегата да се я'ви при мен за ТЕСТ!
Аз ще му дам точна диагноза ... май! :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 17.05.2007
Местоположение: София

Тест

Мнение от leo__ » 02 Юли 2007, 12:35

Аз също се оплаквах от същия проблем , ама като свикнах като че ли по-добре се справям.Може ли и аз да дойда на теста?
Препоръчайте ми диагностика извън дару и камор, просто защото там много се чака или това с извън тях е мисия невъзможна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 02 Юли 2007, 13:59

Привет Ice,
С теб ще се виждаме за "Шпулунг-а", но колата ми е в момента за смяна на гарнитура и глава (евентуално) и не знам дали ще е готова до тогава за тест ;)
Вярно ли е, че автоматиците потеглят на 2-ра и само ръчно с типтроник можеш да ги накараш да тръгнат на 1-ва?
Ако сложа чип, който подобрява вървенето на по-ниски обороти дали ще "излекува" и проблема с бавното потегляне?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 02 Юли 2007, 14:13

не е верно. Потегляме си на 1 като пич и после 2,3 и т.н.
Ск. кутия има управляващо устройство, в което дрънчи един софтуер, който изчислява в какъв стил караш и в зависимост от твоя стил на каране реди скоростите. Това обаче се отнася за стептроника. При старите автоматици като твоя, незнам дали има такава адаптация, но със сигурност има упр. устройство.
При стептроника има решение като се занули устройството и после се "научи" наново. Опитай да караш малко по-спортно и да видиш дали ще се промени потеглянето. Най добре също е да ресетнеш устройството в БМВ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 02 Юли 2007, 18:14

Мерси, Che!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 02 Юли 2007, 20:26

Нали турбото се включва след 2000 обороди?

И при моята е така,като давам на S и давам рязко газ,колата тръгва бавно но след 2-3 сек. или по точно след 2000 обороди,ме залепва за седалката :mhihi:
Мисля че това е нормално при автоматик,дизел.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 03 Юли 2007, 1:59

eno написа:Нали турбото се включва след 2000 обороди?
Стига си говорил глупости, хората ще ти се смеят!

eno написа:И при моята е така, като давам на S и давам рязко газ, колата тръгва бавно, но след 2-3 сек., или по -точно след 2000 обороит, ме залепва за седалката.

Мисля че това е нормално при автоматик,дизел.
Не знаеш как да тръгваш! 8)
... ама срешу една биричка, ще те науча! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 03 Юли 2007, 8:57

и на мен ми стана интересно, понеже съм карал доста автоматици и попаднах на един със същия "проблем" имаше една дупка от около 1-2 сек докато се съвземе от кикдаун-а (дизел) та дали проблема не е в мотора, вместо в автомата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 03 Юли 2007, 9:03

"Най добре също е да ресетнеш устройството в БМВ"

Che, този reset на всички устройства с откачане на акумулатора дали ще помогне и за автоматика?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 901#532901

Аз ще го пробвам като си взема колата от ремонт, пък ако не помогне се надявам поне да не навреди ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook