Привет на всички (свети ми лампата за акумулатора)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Привет на всички (свети ми лампата за акумулатора)
Здравейте, да се похваля! От днес съм горд собственик на BMW 525TDS, 1998 г. Колата е супер, но ми свети ми лампата за акумулатора. Казаха ми, че е сменен и не е занулен компютъра. Вярно ли е това или има някакъв проблем? Дано не задавам тъпи въпроси. Поздрави на всички :-)
- umbeliqdelfin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 17.02.2006
Аз моя го вадя за 24 часа, за зареждане през седмица и никога не ми светва лампата. Но веднъж бях объркал местата на определени бушони, които вече не помня и така ми светна лампата. Като ги върнах на местата им всичко се оправи. Но може и да не зарежда. Много скоро ще разбереш.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.
Последна промяна CheGevara на 24 Юни 2007, 8:43, променена общо 1 път
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Значи явно грешката се появява веднага щом запалиш колата. Тоест все още я има. Следващата стъпка е да изчетеш грешките и там пише точно къде е проблема.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

ПП. Още не е късно да се поправиш.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Отивай в Дарукар или при Жоро в Камор. Кой, каквото и да говори, там е истинската диагностика, но и цената е около 40-50лв (за електониката, за теб не знам).
Акумулатор, TOPLA червен 90Аh, 900А пусков ток. Много са добри. Старата кола - 525 тдс, вече 4-та годия я карат с този акумулатор и няма никакъв проблем. Цената беше 157 лв!
ПП. Има теми за акумулаторите - потърси я!
Успех!
Акумулатор, TOPLA червен 90Аh, 900А пусков ток. Много са добри. Старата кола - 525 тдс, вече 4-та годия я карат с този акумулатор и няма никакъв проблем. Цената беше 157 лв!
ПП. Има теми за акумулаторите - потърси я!
Успех!

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани