Привет на всички (свети ми лампата за акумулатора)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Привет на всички (свети ми лампата за акумулатора)

Мнение от bisserv » 21 Апр 2007, 16:09

Здравейте, да се похваля! От днес съм горд собственик на BMW 525TDS, 1998 г. Колата е супер, но ми свети ми лампата за акумулатора. Казаха ми, че е сменен и не е занулен компютъра. Вярно ли е това или има някакъв проблем? Дано не задавам тъпи въпроси. Поздрави на всички :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 17.02.2006

Мнение от umbeliqdelfin » 21 Апр 2007, 21:41

Аз моя го вадя за 24 часа, за зареждане през седмица и никога не ми светва лампата. Но веднъж бях объркал местата на определени бушони, които вече не помня и така ми светна лампата. Като ги върнах на местата им всичко се оправи. Но може и да не зарежда. Много скоро ще разбереш.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Мнение от bisserv » 21 Апр 2007, 22:09

Според мен си зарежда нормално, 13.95V дава при запалена кола. Но защо свети тази лампа не мога да разбера.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 21 Апр 2007, 22:29

За да ресетнеш ВСИЧКИ управляващи устройства и да изчистиш грешките, направи следното:
1. Откачи акумулатора: първо - и после +
2. Вземи един кабел и свържи двата полюса както са откачени от акумулатора.
(ВНИМАНИЕ: най-добре е акумулатора да се махне от колата, за да не стане късо съединение!!!)
3. с ключа дайте на контакт!
4. Изчакайте 30 мин. и закачете обратно акумулатора.
5. Включете на контакт, но в НИКАКЪВ случай не палете колата, а задръжте така 4-5 мин. докато се рестартира напълно софтуера на всички устройства.
След това запалете и карайте колата ПОНЕ 10 км. за да се настрои софтуера.
Последна промяна CheGevara на 24 Юни 2007, 8:43, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Мнение от bisserv » 26 Апр 2007, 15:47

Вижда ми се разумно. Ще направя това, което ме съветвате и ще пиша. Благодаря за съвета

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.04.2006

Мнение от DON_BOBI » 27 Апр 2007, 9:34

колко V трябва да дава на запален мотор и пуснати всички консуматори? моятя дава към 12.7V

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Мнение от bisserv » 09 Май 2007, 15:23

Направих всичко, което ме посъветва CheGevara, но няма резултат. Лампата ми продължава да си свети, а акумулатора си зарежда нормално. Дайте други предложения ако се сещате.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 09 Май 2007, 15:29

Значи явно грешката се появява веднага щом запалиш колата. Тоест все още я има. Следващата стъпка е да изчетеш грешките и там пише точно къде е проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Мнение от bisserv » 09 Май 2007, 15:54

т.е. трябва да я закарам в сервиз за диагностика. Кажете къде да отида.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Май 2007, 23:42

:idea: Ако си беше попълнил профила прилежно сега всички щяхме да знаем откъде си и щяхме да ти препоръчаме сервиз в твоя град!
ПП. Още не е късно да се поправиш. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София

Мнение от bisserv » 11 Май 2007, 13:06

Да бе сори, вече се поправих :-). А кажете сега къде и при кого да отида? И един страничен въпрос: кажете какъв акумулатор е подходящ за тази кола. Мисля, че моя е летен и трябва да го сменям скоро.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2007, 18:54

Отивай в Дарукар или при Жоро в Камор. Кой, каквото и да говори, там е истинската диагностика, но и цената е около 40-50лв (за електониката, за теб не знам).

Акумулатор, TOPLA червен 90Аh, 900А пусков ток. Много са добри. Старата кола - 525 тдс, вече 4-та годия я карат с този акумулатор и няма никакъв проблем. Цената беше 157 лв!

ПП. Има теми за акумулаторите - потърси я!

Успех!
8)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.12.2006

Мнение от AC_SHNITZER » 02 Окт 2007, 8:36

грешките се запаметяват в еепром и немогат да се изтрият без диагностияна апаратура :roll:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook