Новак: Здравейте! Няколко въпроса?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Новак: Здравейте! Няколко въпроса?
Здравейте уважаеми Бимъри!
Надявам се, че тук приемате и такива като мен. Аз съм абсолютна ламя в автмобилите - почти нищичко не разбирам, камо ли в БМВ-тата. Ако се решите да ми отговаряте, вероятно ще трябва да е като на идиот. Може ад се каже, че още не познавам педалите и не знам откъде се сипва бензина.
От някое време съм горд собственик на Е36 - 1,8I с двигател М43 95/96 г. Честно казано, стана съвсем случайно, даже друга марка беше по - вероятна, но нямам поводи да се оплаквам.
Аз си падам малко психар и перфекционист и обръщам внимание на следните неща, които може и да са, може и да не са проблеми:
1. На студен двигател при много горещо време палим по - бавно. Или трябва да изчакаме 4-5 секунди на контакт, или да върнем обратно и пак да завъртим стартера? На какво се дължи това? Колата е черна отвсякъде и доста се загрява, обърнал съм внимание, че сутрин си пали добре, даже и ако е на сянка пали по - бързо, но седи ли на слънце, почва да мисли! Последните дни времето вярно е доста горещо...
2. На положение на ключа две ли беше, точно преди стартиране, лампичките си светват и загасват. Когато завъртя стартера обаче АБС много кратко примигва веднъж и при стартиран двигател изключва. Четох, че проблемът може да е акумулатор. Моят обаче уж е в ред, гледахме го, даже и изглежда нов, бош някакъв си. Други консуматори са ми климатроник и уредба, които се включват на стартер... Да е малък акумулаторът ли, де да знам.... Или все пак да си заминава, но каква ще да е причината...
3. При изгасено положение в колата (даже и като влизам сутрин) чувам нещо като шум от перка, някъде от централната конзола. Мислех си да не е нещо като вентилаторче, свързано с конвекцията, различните температури в колата и навън, но май няма такова нещо... Имате ли идея какво е? Пипах клемата на акумулатора при студен двигател, имам чувството, че няма кой знае каква консумаци1 - студена е(доколкото знам часовник и аларма си дърпат оттам).
Други въпроси от общ характер:
- С верига ли е двигателят или има вариант и да е с ремък? Ако е с верига, необходима ли е смяната на веригата? Какви са признаците на заминаваща си верига, изключая хлопане и стържене?
- Температурата ми е на 12 + косъм. Сравнително бързо стигам до там - за километър, даже по - малко от два на ниски обороти и след това кове, независимо от времето. При това положение не мисля да сменям помпи и охлаждания - струва ми се нормално. Поемам ли сериозен риск?
- Нормално явление ли е кондензът на масло от скоростната кутия? Имам малък такъв, в сервиза на БМВ и в друг сервиз ми казаха, че било нормално явление при старите коли и не било проблем, но да питам и вас. Натягаха ми там "болтчетата" оттогава не съм проверявал, няма течове.
- Хванаха ми малка хлабавина в рейката. Общо взето обявиха да не се плаша(мои хора са), ама аз не обичам да не се плаша. Среща ли се често и как мога да се пазя от "обостряне" на проблема.
- Има ли смисъл да наливам скъп бензин - да кажем 100 на ОМВ ии просто си пилея парите за глупости?
Най вече:
Препоръчайте ми добър сервиз или майстор в Бургас? И повечко идеи за това да ми дадете, няма да са излишни.
Всякакви препоръки са добре дошли.
Поздрави!
Надявам се, че тук приемате и такива като мен. Аз съм абсолютна ламя в автмобилите - почти нищичко не разбирам, камо ли в БМВ-тата. Ако се решите да ми отговаряте, вероятно ще трябва да е като на идиот. Може ад се каже, че още не познавам педалите и не знам откъде се сипва бензина.
От някое време съм горд собственик на Е36 - 1,8I с двигател М43 95/96 г. Честно казано, стана съвсем случайно, даже друга марка беше по - вероятна, но нямам поводи да се оплаквам.
Аз си падам малко психар и перфекционист и обръщам внимание на следните неща, които може и да са, може и да не са проблеми:
1. На студен двигател при много горещо време палим по - бавно. Или трябва да изчакаме 4-5 секунди на контакт, или да върнем обратно и пак да завъртим стартера? На какво се дължи това? Колата е черна отвсякъде и доста се загрява, обърнал съм внимание, че сутрин си пали добре, даже и ако е на сянка пали по - бързо, но седи ли на слънце, почва да мисли! Последните дни времето вярно е доста горещо...
2. На положение на ключа две ли беше, точно преди стартиране, лампичките си светват и загасват. Когато завъртя стартера обаче АБС много кратко примигва веднъж и при стартиран двигател изключва. Четох, че проблемът може да е акумулатор. Моят обаче уж е в ред, гледахме го, даже и изглежда нов, бош някакъв си. Други консуматори са ми климатроник и уредба, които се включват на стартер... Да е малък акумулаторът ли, де да знам.... Или все пак да си заминава, но каква ще да е причината...
3. При изгасено положение в колата (даже и като влизам сутрин) чувам нещо като шум от перка, някъде от централната конзола. Мислех си да не е нещо като вентилаторче, свързано с конвекцията, различните температури в колата и навън, но май няма такова нещо... Имате ли идея какво е? Пипах клемата на акумулатора при студен двигател, имам чувството, че няма кой знае каква консумаци1 - студена е(доколкото знам часовник и аларма си дърпат оттам).
Други въпроси от общ характер:
- С верига ли е двигателят или има вариант и да е с ремък? Ако е с верига, необходима ли е смяната на веригата? Какви са признаците на заминаваща си верига, изключая хлопане и стържене?
- Температурата ми е на 12 + косъм. Сравнително бързо стигам до там - за километър, даже по - малко от два на ниски обороти и след това кове, независимо от времето. При това положение не мисля да сменям помпи и охлаждания - струва ми се нормално. Поемам ли сериозен риск?
- Нормално явление ли е кондензът на масло от скоростната кутия? Имам малък такъв, в сервиза на БМВ и в друг сервиз ми казаха, че било нормално явление при старите коли и не било проблем, но да питам и вас. Натягаха ми там "болтчетата" оттогава не съм проверявал, няма течове.
- Хванаха ми малка хлабавина в рейката. Общо взето обявиха да не се плаша(мои хора са), ама аз не обичам да не се плаша. Среща ли се често и как мога да се пазя от "обостряне" на проблема.
- Има ли смисъл да наливам скъп бензин - да кажем 100 на ОМВ ии просто си пилея парите за глупости?
Най вече:
Препоръчайте ми добър сервиз или майстор в Бургас? И повечко идеи за това да ми дадете, няма да са излишни.
Всякакви препоръки са добре дошли.
Поздрави!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
добре дошъл ,като цяло няма нещо твърде обезпокоително по машината ти - за паленето - смени филтри начело с горивен, и свещи ,примигването на АБС при въртене на стартера е точно щото му пада напрежението на акумулатора - вероятно е поиздухан ,лекия шум е от вентилаторче с което климатика души въздуха колко градуса е ,мотора е с верига която ако не дрънчи не се сменя ,водна помпа и термостат не е лошо да смениш ,но не е задължително ,омазнената кутия е от козметични течове да не те притесняват ,хлабината на рейката е слабо място на модела - ползвай търсачката на форума и ще намериш по подробни отговори на всичките си въпроси ..
безаварийно шофиране ,машината няма да те разочарова
безаварийно шофиране ,машината няма да те разочарова

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Благодаря, Алекс, за успокоението и препоръките.
Търсих. От около месец чета форума ви и доста от тези въпроси съм прочел. Все пак реших да ги опиша в една тема, защото всеки е луд за себе си и е възможно проблемите да са свързани помежду си, а не изолирани - откъде да знам...
Ще сменя. Ама на заплата. И повече работи съм замислил да сменя(например амортисьори имам поразтечени), свещите може да не ги сменя веднага, първо филтрите и ако не се оправи и тях...
Първо обаче трябва да си намеря къде да я обслужвам... Че оторизираните сервизи са много оскъпи и малко несигурни, а и не обичат 10 годишни бараки... Поне в Бургас.
Търсих. От около месец чета форума ви и доста от тези въпроси съм прочел. Все пак реших да ги опиша в една тема, защото всеки е луд за себе си и е възможно проблемите да са свързани помежду си, а не изолирани - откъде да знам...
Ще сменя. Ама на заплата. И повече работи съм замислил да сменя(например амортисьори имам поразтечени), свещите може да не ги сменя веднага, първо филтрите и ако не се оправи и тях...
Първо обаче трябва да си намеря къде да я обслужвам... Че оторизираните сервизи са много оскъпи и малко несигурни, а и не обичат 10 годишни бараки... Поне в Бургас.
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако паленето не се оправи със смяната на свещите и филтрите,остава
регулатора за обратното гориво.И при мен така палеше трудно загряла,
но се оправи след смяната на изброените неща
Има един болт на рейката за обиране на хлабината.Чрез него може да се
предотврати задълбочаване на проблема.На скоростната кутия има има
2 проблемни семеринга.Ако не тече много,може да изчакат до смяна
на съединител и тогава да ги смениш.За помпата и термостата колегата
сподели,добре е да се сменят,за да се избегне скъп ремонт при прегряване.
Накрая искам да ти пожелая само приятни моменти зад волана на баварката
регулатора за обратното гориво.И при мен така палеше трудно загряла,
но се оправи след смяната на изброените неща

Има един болт на рейката за обиране на хлабината.Чрез него може да се
предотврати задълбочаване на проблема.На скоростната кутия има има
2 проблемни семеринга.Ако не тече много,може да изчакат до смяна
на съединител и тогава да ги смениш.За помпата и термостата колегата
сподели,добре е да се сменят,за да се избегне скъп ремонт при прегряване.
Накрая искам да ти пожелая само приятни моменти зад волана на баварката

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
bmwdriver написа:Има един болт на рейката за обиране на хлабината.


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Благодаря на всички за мненията и приветствията, и особено на bmwdriver-a за ценните съвети
Сигурен съм, че приятни минути може да имам не само в колата, но и във форума.
Нямам съмнение в приятното изживяване с баварката, иначе не бих си я купил.
Колеги, гледам че има много голяма бургаска агитка. Дайте ми сервизи и майстори, бре! Че хич не съм наясно кой как работи, а аз съм с вързани ръце.
//извън темата
Хм, Nandrolon, какъв е тоя ДЕКАноат, дето го бодеш? Хората отдавна минаха на Анавар и Примаболан.
Just joke
//извън темата

Нямам съмнение в приятното изживяване с баварката, иначе не бих си я купил.
Колеги, гледам че има много голяма бургаска агитка. Дайте ми сервизи и майстори, бре! Че хич не съм наясно кой как работи, а аз съм с вързани ръце.
//извън темата
Хм, Nandrolon, какъв е тоя ДЕКАноат, дето го бодеш? Хората отдавна минаха на Анавар и Примаболан.
Just joke

//извън темата
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Tова, че присветва АБС- а не мисля, че е признак за издухал акумулатор. На печката си го правеше и с чисто нов 96 ампера.
Остави го човека да си бие дека- та, както е казал Арни, ако с дека и бионабол не станеш як, по- добре остави фитнеса и почни да играеш шахмат
Остави го човека да си бие дека- та, както е казал Арни, ако с дека и бионабол не станеш як, по- добре остави фитнеса и почни да играеш шахмат

- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Аз пък мисля че твоя мотор е с ремък,моят е същият и си е с ремък....Освен да не би да е така щото мойта е 91г.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани