изпарителя на климатроника?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
изпарителя на климатроника?
здравеите колеги,
напълних си климата с фреон и след седмица престана да духа студено, ходих пак на сервиз и ми казаха 4е изпуска от изпарителя, и сега трябва цялата централна конзола да се разглоби, струва 350 кинта само работата. някой знае ли как се стига до изпарителя ?
напълних си климата с фреон и след седмица престана да духа студено, ходих пак на сервиз и ми казаха 4е изпуска от изпарителя, и сега трябва цялата централна конзола да се разглоби, струва 350 кинта само работата. някой знае ли как се стига до изпарителя ?
успях да разглобя конзолата, има някакви въздуховоди които влизат надолу (метала по продължение на колата между двете седалки), никои ли не знае как се стига до проклетия изпарител или поне дали съм на прав път щото вече имам съмнения че е някаде отдолу на колата а не в купето.
помогнете моля, колата ми е разглобена и на нищо не прилича

помогнете моля, колата ми е разглобена и на нищо не прилича



- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
колега,става дума за радиаторчето бре,не си ли сменял досега поленовия филтър???? това радиаторче се нарича изпарител,то е точно до радиаторчето за парното 

ако става въпрос за филъра на климатика го сменях, ма тои е зад конзолата, точно пред него ли е този радиатор и само един ли е или е един за студеното и един за топлото, щото в момента честно да ви кажа изобщо не знам какво правя. ако е само един значи съм го намерил ма не мога да развинтя сички болтове щото панела за регулация на климатроника (аналогов) не мога да го смъкна. Четох в ръководството на руски че се сваля от двата болта зад врътките, ма май не са само те щото не пада.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
shoffior написа:ако става въпрос за филъра на климатика го сменях, ма тои е зад конзолата, точно пред него ли е този радиатор и само един ли е или е един за студеното и един за топлото, щото в момента честно да ви кажа изобщо не знам какво правя. ако е само един значи съм го намерил ма не мога да развинтя сички болтове щото панела за регулация на климатроника (аналогов) не мога да го смъкна. Четох в ръководството на руски че се сваля от двата болта зад врътките, ма май не са само те щото не пада.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
разбирачи... понеже имах съмнения за моя преди, от няколко различни сервиза с име се изказаха, че ако сменя изпарител, ще бъда първия в историята на е36 който го е правил.
казано на български шанса проблема да ти е в изпарителя е много малък.
разглабяй там... но кажи после дали си първенец
казано на български шанса проблема да ти е в изпарителя е много малък.
разглабяй там... но кажи после дали си първенец

бяха ми сложили оцветител във фреона гледаха всичко (компресор тръби радиатора отпред)и не намериха, и понеже ако изпуска от изпарителя не може да се види на лампа без да се разглоби таблото, пръснаха с някакъв разтворител откадето изтича конденза и това което потече оттам беше оцветено
дори да не е от изпарителя е някаде по връзките при него друг вариант освен разглабяне не виждам.
между другото съм почти готов вече, остава ми само да развинтя кормилото за да изтегля таблото ама немам толкова голям накрайник за гедорето та чакак от некои съсед да взема
дори да не е от изпарителя е някаде по връзките при него друг вариант освен разглабяне не виждам.
между другото съм почти готов вече, остава ми само да развинтя кормилото за да изтегля таблото ама немам толкова голям накрайник за гедорето та чакак от некои съсед да взема
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
доста си играх и аз веднъж да свалям всичко,но се справихshoffior написа:ако става въпрос за филъра на климатика го сменях, ма тои е зад конзолата, точно пред него ли е този радиатор и само един ли е или е един за студеното и един за топлото, щото в момента честно да ви кажа изобщо не знам какво правя. ако е само един значи съм го намерил ма не мога да развинтя сички болтове щото панела за регулация на климатроника (аналогов) не мога да го смъкна. Четох в ръководството на руски че се сваля от двата болта зад врътките, ма май не са само те щото не пада.

вече повредата е ясна! става въпрос за ТРВ-то (на бълагрски клапан за регулиране на температурата) намира се зака4ена на самия изпарител, доста усилия ми коства да разглобя цялото табло ( пък и да го сглобя отново). казаха ми че джаджата струва около 100 кинта нова, тепърва ще разглабям пак да го сменя, защото ми трябваше колата а без табло не изках да паля за да не ми даде гре6ки компа. В близките дни ще постна няколко снимки ако си намеря кабела на фотоапарата, но моят съвет е ако не разбирате да не се захващате щото е голяма занимавка 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани