Е36 320 VANOS въпрос
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
с
е м52 върви по -добре и е по -икономичен ,а вие си пишете кво искате.Аз нема да се женя за тва бмв,по ред мие 5-то на брой и сам направил неква равносметка ,не съм първа младост и от 13год.се занимавам с коли ,авто -бояджия съм и имам доста приятели с бмв-та и все съм чул нещо,ТЕМАТА БЕШЕ КОЕ КАК ХАРЧИ ,И КВА Е РАЗЛИКАТА.Неща да споря,поне напишете по темата.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
с
за маслото се оказа един одушник и изравнител на налягането ,явно в италия сменяват масло 1 път.и сега нема ядове . Ама нема ръжда -това дето никой не може да спре ,мотора се прай .А ваноса ми не тропа и тн.Не ми прави реклама че се опитвам да си продам колата и с теа приказки искарваш че м50 е вечен ,тия с 39 -те да вземат да си слагат стария.Е толкова, с вас нема разбиране.ЧАО.
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
?!?
Подкрепям t0sh напълно!!!
krasi_bmw по мои сметки от 13 години ако караш и го правиш след като си взел книжка значи си на около 31. Тогава защо се държиш като на 15???
Аз съм с М50 и съм доволен как се държи. Мога да кажа, че съм си изпробвал силиците срещу няколко М52 и въпреки, че са по-нови от моят се държа доста добре. Като разход няма значителна разлика.
Все пак когато сравнявате двигатели не забравяйте, че от двигател до двигател, които сте карали има разлика и както някой М50 може да е издухан така и М52.
krasi_bmw по мои сметки от 13 години ако караш и го правиш след като си взел книжка значи си на около 31. Тогава защо се държиш като на 15???
Аз съм с М50 и съм доволен как се държи. Мога да кажа, че съм си изпробвал силиците срещу няколко М52 и въпреки, че са по-нови от моят се държа доста добре. Като разход няма значителна разлика.
Все пак когато сравнявате двигатели не забравяйте, че от двигател до двигател, които сте карали има разлика и както някой М50 може да е издухан така и М52.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ако няма да се праи ТЮНИНГ
стоковица М52В20се харчи по-малко и въри повече от М50 и тука съмнения няма никви
.....вече че М50 държи повече на магарии е така ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
То да я издуеш не е трудно... Да караш иляди километри безпроблемно е проблематиката

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
lowdriver написа:krika написа:ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията
С една "малка и несъществена" разлика от европейския вариант,Мите - чугуненият блок.
Е то М52 с чугунен няма!

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Само от темата не ми стана ясно кое е по-добре М50 с ванос или без?Вие досега сравнявахте М50 и М52, а все си мисли че има разлика м/у М50 с Ванос и М52.
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Мерси за пояснението. Аз карам М50 с Ванос и някъде след 3000 оборота започва да му идва доста повече сила. Този, който ми прави диагностиката на колата преди време, ми обясни че някъде към тези обороти, Ваноса сработва и клапите се отварят с около 20% повече, и влиза повече кислород.
KickingKing написа:lowdriver написа:krika написа:ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията
С една "малка и несъществена" разлика от европейския вариант,Мите - чугуненият блок.
Е то М52 с чугунен няма!
Човека, за който говори Митко, се намира в Щатите...а там няма М52 с алуминиев блок.

mitak_o написа:....
И при буталата и мотовилките има разлика. Както и целия газоразпределителен механизъм.
Valentin_Peev написа:Този, който ми прави диагностиката на колата преди време, ми обясни че някъде към тези обороти, Ваноса сработва и клапите се отварят с около 20% повече, и влиза повече кислород.
Ваноса не променя хода на клапаните, а фазите на газоразпределение. И разликата
трябва да я усещаш под 3000 , а не след, тъй като ВАНОС-а действа при ниски и средни
натоварвания и честоти на въртене на двигателя.

Driver's Racing Team
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
lowdriver мерси много за графиките, не беше наистина това което търсих. аз имам представа как ще изглеждат, но ми бяха интересни конкретните стойности.
в крайна сметка и аз се обърках от тази тема. и ще залея с малко въпроси, за които не съм напълно сигурен за отговора
има м50 с ванос нали? какъв е проблема там когато става въпрос за тунинг(компресор, турбо)? слаб е механизма на ваноса? до колкото си спомням ваноса само намаляше припокриването на клапаните (когато е вкл.) нали? като при М50, М52 действа само на всмукателния вал - единичен ванос. и при това вала има само две положения, не може плавно да варира мевду тях?
в крайна сметка и аз се обърках от тази тема. и ще залея с малко въпроси, за които не съм напълно сигурен за отговора

има м50 с ванос нали? какъв е проблема там когато става въпрос за тунинг(компресор, турбо)? слаб е механизма на ваноса? до колкото си спомням ваноса само намаляше припокриването на клапаните (когато е вкл.) нали? като при М50, М52 действа само на всмукателния вал - единичен ванос. и при това вала има само две положения, не може плавно да варира мевду тях?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани