Е36 320 VANOS въпрос

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Юни 2007, 21:39

Тия с М20-ките търсят да си сложат М50 ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 04 Юни 2007, 21:49

е м52 върви по -добре и е по -икономичен ,а вие си пишете кво искате.Аз нема да се женя за тва бмв,по ред мие 5-то на брой и сам направил неква равносметка ,не съм първа младост и от 13год.се занимавам с коли ,авто -бояджия съм и имам доста приятели с бмв-та и все съм чул нещо,ТЕМАТА БЕШЕ КОЕ КАК ХАРЧИ ,И КВА Е РАЗЛИКАТА.Неща да споря,поне напишете по темата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Юни 2007, 21:56

Ма сам казваш,че ти харчи масло,други пък им тропа ВАНОСА,а на трети им чукат повдигачите :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 04 Юни 2007, 22:45

за маслото се оказа един одушник и изравнител на налягането ,явно в италия сменяват масло 1 път.и сега нема ядове . Ама нема ръжда -това дето никой не може да спре ,мотора се прай .А ваноса ми не тропа и тн.Не ми прави реклама че се опитвам да си продам колата и с теа приказки искарваш че м50 е вечен ,тия с 39 -те да вземат да си слагат стария.Е толкова, с вас нема разбиране.ЧАО.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

?!?

Мнение от KickingKing » 05 Юни 2007, 9:14

Подкрепям t0sh напълно!!!

krasi_bmw по мои сметки от 13 години ако караш и го правиш след като си взел книжка значи си на около 31. Тогава защо се държиш като на 15???
Аз съм с М50 и съм доволен как се държи. Мога да кажа, че съм си изпробвал силиците срещу няколко М52 и въпреки, че са по-нови от моят се държа доста добре. Като разход няма значителна разлика.
Все пак когато сравнявате двигатели не забравяйте, че от двигател до двигател, които сте карали има разлика и както някой М50 може да е издухан така и М52.
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

е

Мнение от krasi_bmw » 05 Юни 2007, 17:11

Е да, що се занимавам с глупости,кой кво си има си го хвали..

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 05 Юни 2007, 17:25

Ако няма да се праи ТЮНИНГ :mhihi: стоковица М52В20се харчи по-малко и въри повече от М50 и тука съмнения няма никви :D .....вече че М50 държи повече на магарии е така ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 05 Юни 2007, 17:47

То да я издуеш не е трудно... Да караш иляди километри безпроблемно е проблематиката
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 06 Юни 2007, 12:21

krika написа:ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията ;)

С една "малка и несъществена" разлика от европейския вариант,Мите - чугуненият блок. :winky:
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 06 Юни 2007, 15:16

lowdriver написа:
krika написа:ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията ;)

С една "малка и несъществена" разлика от европейския вариант,Мите - чугуненият блок. :winky:

Е то М52 с чугунен няма!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 06 Юни 2007, 15:20

Само от темата не ми стана ясно кое е по-добре М50 с ванос или без?Вие досега сравнявахте М50 и М52, а все си мисли че има разлика м/у М50 с Ванос и М52.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 06 Юни 2007, 15:30

М50 без ванос има по дебели клапани (опашките им) и по яки пружини на клапаните -> за тунинг по добре , ваноса съответно разпределя по добре въртящия момент в оборотите и за сток е по-добре . Аз до колкото знам това са разликите , надоло по блокове и бутала и т.н.т. са еднакви
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 06 Юни 2007, 15:51

Мерси за пояснението. Аз карам М50 с Ванос и някъде след 3000 оборота започва да му идва доста повече сила. Този, който ми прави диагностиката на колата преди време, ми обясни че някъде към тези обороти, Ваноса сработва и клапите се отварят с около 20% повече, и влиза повече кислород.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 06 Юни 2007, 16:33

KickingKing написа:
lowdriver написа:
krika написа:ма кат сички сме отписали М52то изникна някъф пич по нета дето беше надул не зле В28цата и то със сток карантията ;)

С една "малка и несъществена" разлика от европейския вариант,Мите - чугуненият блок. :winky:

Е то М52 с чугунен няма!

Човека, за който говори Митко, се намира в Щатите...а там няма М52 с алуминиев блок. ;)
mitak_o написа:....

И при буталата и мотовилките има разлика. Както и целия газоразпределителен механизъм.
Valentin_Peev написа:Този, който ми прави диагностиката на колата преди време, ми обясни че някъде към тези обороти, Ваноса сработва и клапите се отварят с около 20% повече, и влиза повече кислород.

Ваноса не променя хода на клапаните, а фазите на газоразпределение. И разликата
трябва да я усещаш под 3000 , а не след, тъй като ВАНОС-а действа при ниски и средни
натоварвания и честоти на въртене на двигателя.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Юни 2007, 18:23

lowdriver мерси много за графиките, не беше наистина това което търсих. аз имам представа как ще изглеждат, но ми бяха интересни конкретните стойности.

в крайна сметка и аз се обърках от тази тема. и ще залея с малко въпроси, за които не съм напълно сигурен за отговора ;)

има м50 с ванос нали? какъв е проблема там когато става въпрос за тунинг(компресор, турбо)? слаб е механизма на ваноса? до колкото си спомням ваноса само намаляше припокриването на клапаните (когато е вкл.) нали? като при М50, М52 действа само на всмукателния вал - единичен ванос. и при това вала има само две положения, не може плавно да варира мевду тях?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook