Голям проблем с лампата на маслото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Ами 4естно казано незнам кои лагери гледа маистора,но бяха от долу от към картера и ги извади и каза,4е са като нови,а дали е вазможно да е ваноса? какво то4но е то всъщност? 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
jery написа:Моето мнение е че са лагери,ако предишния собственик ги е сменил и е сложил някакви ментета,те изглеждат нови,но не пасват точно на вала и от там не може да уплътни,много малка разлика е нужна,за да стане този проблем.Купи си оригинални,биелни и основни,така или иначе вече си се набутал и пиши пак
да не забравяме че смяна на биели в европа е доста скъпо удоволствие да се слагат ментаци части . и е абсурд да си го мислим !
няма ли варянт да са някви уплатнения вътре или извън двигателя?
Тия павета мн лзгави бе...
моето скромно мнение без да се обидиш е че си скочил на един автомобил който е каран ,каран ,каран и душичката му е взета и си започнал веднага да пестиш за Е60 слагайки 20В-50 масло,разчитайки като малко детенце на приказки на някакъв си там търговец и не си му сменял маслото още тогава..щеше да си навътре само 100-150 лв максимум и да се откажеш на време от тази кола...за да прави такива мизерии представям си на колко стотин км е тази кола
...сега или продаваш мотора и взимаш друг незнайно откъде и в какво състояние или си бъркаш дълбоко в джоба и почваш един хубав основен и този преден капак освен за масло и вода за чистачките да не го отварящ....
и никакви "дай евтино масло че нямам пари" нали караш Е39 бе пич
маслото е това което пази двигателя ти и джоба ти от евентуални кризи...нямам повече коментари не знам...
по въпроса , уплътнения са ти казали колегите какво може да е ,маслената помпа просто я забрави тя просто е вечна...искам да те посъветвам следното:да размениш датчиците и да провериш какво става???

и никакви "дай евтино масло че нямам пари" нали караш Е39 бе пич

по въпроса , уплътнения са ти казали колегите какво може да е ,маслената помпа просто я забрави тя просто е вечна...искам да те посъветвам следното:да размениш датчиците и да провериш какво става???
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
бе толкова ли е трудно да намерите някъде да замерят налягането на маслото, 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
днес бях в ЮВЕ,мерихме налягането,бе6е около 0.5-0.7 бара ,смених дат4ика пак,отново диагностика,после видяхме и дат4ика на картера и го разка4ихме,но пак свети лампата
после видях един приятел маистор,които ми каза,че може да губи налягане от ВАНОСА и по-точно от някаква гума на него!! ако някои знае да помага моля!!! 


- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Ами те казаха,че мойе да се каже ,само когато се разглоби мотора,но все се надявам някои от форума да сподели в случаи ,че е имал същите проблеми с лампата на маслото!!!



от това което аз видях за 520ката - лампата светеше доста повече с италянския датчик , след смянаат с немски датчик почна да свети мн. по-малко - само след като оборотите на колата се намалят насилствено (с навъртане волана докрай или натискане сирачката по-силно) , сега свети дота по-малко но проблема си остава пак ... гледахме че единия маслен маркуч дето влиза във вануса малко е умаслен .
за мойта лампата светва чак след 30-40 мин задръстване и ако е жега, ако е студено не свети , а и аз не я карам по дълго от 1час ... та при мен ми присветва 1 път в месец , и се надявам с смяна на масло от 10в40 на 15в40 и преди това да пусна прочистващи течности да се оправи... мисля да изчистя и дюзите .
това което забелязах и при двата двигателя е че намирисва маслото на бензин а и 2те масла не са на повече от 1000км (от който повечето са градски км)
за мойта лампата светва чак след 30-40 мин задръстване и ако е жега, ако е студено не свети , а и аз не я карам по дълго от 1час ... та при мен ми присветва 1 път в месец , и се надявам с смяна на масло от 10в40 на 15в40 и преди това да пусна прочистващи течности да се оправи... мисля да изчистя и дюзите .
това което забелязах и при двата двигателя е че намирисва маслото на бензин а и 2те масла не са на повече от 1000км (от който повечето са градски км)
Тия павета мн лзгави бе...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
toni2222 написа:днес бях в ЮВЕ,мерихме налягането,бе6е около 0.5-0.7 бара ,смених дат4ика пак,отново диагностика,после видяхме и дат4ика на картера и го разка4ихме,но пак свети лампатапосле видях един приятел маистор,които ми каза,че може да губи налягане от ВАНОСА и по-точно от някаква гума на него!! ако някои знае да помага моля!!!
налягането е ниско и трябва да откриеш причината ,не е в датчика той просто сигнализира че е ниско .. смъкнете и зачистете маслената помпа ,а може направо да се смени профилактично
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Маслената помпа е едно от първите неща ,които сменихме,а за нялягането на датчика си го пише,че трябва да е 0.5 поне,а при мен си е малко над това,но наистина може да губи налягане от от вапросната гума на ваноса,която с времето се износвала и от там падало налягането,трябва да отворим ваноса,но ако е това ,лошото е че тази гума не се продава отделно от ВАНОСА ,а това е лошо...
Човека е написал по-нагоре,че маслената помпа я е сменил,а също така на нея няма какво да и се чисти...Ако си виждал маслена помпа,това са две зъбни колела,които се задвижват от коляновия вал и качват маслото нагоре,супер елементарна е...Както казах,трябва да се види на място от специалист...На ваноса ролята му е да мести разпределителния вал,когато подаваш газ, с цел да върви повече колата,няма нищо общо с налягането
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани